On lunta tulvillaan, nyt raikas talven sää...
...tämä mamma ei kämppäänsä nyt jää.
Vaan lähtee lenkille ja nauttii siitä niin! ♪ ♫
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt se ydintalvi, mutta onneksi pääsemme ydinkevään kautta viettämään lämmintä ydinkesää.
Emme pääse. Venäjä on päättänyt ottaa ne alueet takaisin, jotka sille joskus kuuluikin - tavalla tai toisella kuten Kriminkin. Myös Suomi.
Olen samaa mieltä. Kaikki nyt tuudittautuu vaan ajatukseen, että ei meille kuinkaan käy. Kyllä oikeasti käy.
Itse olen uusinut passini ja varmistanut, että asuntoautolla lähdetään pakoon mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
Olin muutaman vuoden ikäinen viime sodan päättyessä ja kuulin kaikkea. Niin kuin nytkin, venäläiset on ihan älyttömän raakoja siviilejä kohtaan.
(Anteeksi, jos viesti tuli kahteen kertaan).Lopeta toi pelottelu senkin trolli. Senkus ajelet vaikka armeniaan asti
Tämä EI ole pelottelua! Avaa silmäsi ja varaudu sotaan ja myös täällä Suomessa pelastautumaan. Vai mitä mieltä olet, että millainen päämies on itänaapurissamme? Melko arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt se ydintalvi, mutta onneksi pääsemme ydinkevään kautta viettämään lämmintä ydinkesää.
Emme pääse. Venäjä on päättänyt ottaa ne alueet takaisin, jotka sille joskus kuuluikin - tavalla tai toisella kuten Kriminkin. Myös Suomi.
Suomi ottaa takaisin alueet, jotka sille kuuluu.
Te russakat ne meiltä varastitte. Häpeäisit.
Kyllä ne ennenvanhaan talvet oli sentään vielä talvia ja luntakin oli kunnolla.
Lopeta toi pelottelu senkin trolli. Senkus ajelet vaikka armeniaan asti