Tapailemani mies ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni
Ollaan nähty joku 7 kertaa. Minua asia häiritsee,tai aiheuttaa epävarmuuden tunteita. Minun on itsekin vaikea kehua häntä koska en saa itsekkään mitään. Koitan itse nyt tsempata asian suhteen, jos sieltä ehkä tulis jotain vastakommenttia tai sitten ei..Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisia miehistä?
Kommentit (91)
Mies on rehellinen. Jollei ole kehuttavaa, niin ei pidä valehdella.
Niin kumman tehtävä on kehua ensin? Kuulostat tosi lapselliselta, onko hän sen kertonut?
Fiksua kannattaa kehua ulkonäöstä ja kaunista älykkyydestä.
Ei nykyään ole sopivaa kommentoida toisen ulkonäköä, etenkään ei pyytämättä.
Ehkä minä olen vaan tottunut saamaan kauniita sanoja miehitltä, tai kuullut että näytän hyvältä.. mutta nyt kun ihastun johonkuhun nin sieltä ei tulekkaan pihaustakaan..kun haluaisi hänen silmissä näyttää ihanalta ja viehättävälle eikä jonkun random- baari jampan.. eipä ole onnea matkassa ei
ap
Mitä väliä? Miksi pitäisi kehua. Olette nähneet seitsemän kertaa, joten päättelisin, että miesystäväsi pitää ulkonäöstäsi, koska edelleen tapailee sinua. Ei yksikään mies tapaile naista, joka ei miellytä ulkonäöllisesti.
Miksi pitäisi kehua varsinkin jos on vielä noin uusi tuttavuus? Jos olisitte jo seurustellut pitkään eikä koskaan mitään positiivista kuullut mieheltä niin sitten ymmärtäisin huolen, mutta minkälaista kehua oikein odotat jos olette nähneet vaan 7 kertaa? Oletko itse kehunut miestä?
Sinussa ei ole kehuttavaa. Silloin kun treffailin miehiä aikoinaan ennen vakiintumista, kaikki kyllä aina kehuivat joko kehteliaisuudesta tai sitten olin oikeasti kaunis, tiedä sitä. Mutta kyllä, tuo on ongelma mielestäni. En minä ainakaan haluaisi olla miehen kanssa joka pitää minua rumana. N38
On kokemusta. En kyllä ihmettele ettei kehunut, sillä hän oli kauniimpi kuin minä. Yleensä suhteessa nainen on se kauniimpi osapuoli, mutta tuossa meidän tapailusuhteessa osat olivat toisin päin.
Ehkä sanomattakin selvää että se suhde jäi lyhyeen tapailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Miksi pitäisi kehua. Olette nähneet seitsemän kertaa, joten päättelisin, että miesystäväsi pitää ulkonäöstäsi, koska edelleen tapailee sinua. Ei yksikään mies tapaile naista, joka ei miellytä ulkonäöllisesti.
Tuo on vale. Kaikilla ei ole varaa valita. Itsekin tapailin yli vuoden naista jonka ulkonäkö ei miellyttänyt.
On kokemusta. Siinä kyllä oma kiinnostus hiipui nolliin.
Ota pelimies, jos haluat kuulla kehuja. Kunnon mies näyttää teoilla.
Jos olet aivan halvatun ruma niin asia OK koska kunnon mies ei valehtele.
Kyllä on tylyjä kommentteja :D Ei tää nyt yllättynyt. Jatkakaa toki synkkämieliset :) Minun mielestä maailmassa on liian vähän kauniita sanoja, ilmaista ja tulee hyvä mieli. t. Ap
Mä taas en jaksa kuunnella sellasta lässytystä. Todella laiska kehu, jonka voi heittää kaikille ja huonoitsetuntoiset on innoissaan.
Minä en pidä toisten kehuja ja ylistelyjä enää minään sen jälkeen kun tulin huijatuksi narsistin toimesta. Aina sellainen tunne että pelkästään huulia läpsyttelevät yrittäessään saada minut valtaansa tai sitten pelkästään kalastelevat jotain vastakehuja.
Ei nykyään saa kehua naisen ulkonäköä. Antaa vaan pinnallisen kuvan
Eikö se riitä, että olet hyvä pano? Jos olet....
On. Olin exän kanssa yli 20 vuotta, harvoin kehui ulkonäköä edes silloin kuin olin laittautunut juhlia tms. varten. Sen jälkeen kaksi treffailukumppania, kumpikaan ei ole kehunut.