Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te syötte koko ajan??

Vierailija
26.09.2015 |

Siis aina kaikkia aamu-, ilta- ja välipaloja. Kahvia joka välissä ja tietenkin kahvin kanssa pitää jotain olla. Aina jotain napsitte ku heikottaa ja hohhoh, ettei mene elimistö säästöliekille.

Mun mies on just tollanen ja rasittavaa kun pitää parin tunnin välein aikuisen ukon napostella. Armoton valitus ja nälkäkuoleman vaikerrus alkaa kun jotain pitäis tehdä vähän kauemmin, kaikessa kestää niin kauan kun pidetään niitä tuhannen napostelutaukoja. Jos lähtee muutamaksi tunniksi johonkin, syö lähtiessä ja silti pitää ottaa evästä.

Minä syön 2-3 kertaa päivässä, koskaan ei ole ollut ongelmaa painon kanssa. Käytän voita, kermaa, tankkimaitoa, syön isoja annoksia lautasmallin mukaan ja herkuttelen joka viikko monestikin.

Lapset ymmärrän ja sairaat, raskaanaolevat ja vanhukset.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:02"]Ruoka on liian hyvää :'D olen 171 senttiä pitkä ja painan 65 kiloa.

- narsissi
[/quote]

Minustakin ruoka on hyvää ja rakastan syömistä, en silti mitenkään ehdi/pysty/jaksa syödä niin usein. Eikä heikota.
Ap
[/quote]
Joo, meitä on moneen lähtöön :D

- narsissi

Vierailija
22/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[quote author="ImenKyrpiä98" time="26.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:01"] Ja sua se häiritsee, koska?! Noin munkin mies tekee eikä häiritse yhtään... [/quote] Tottakai se AP:ta häiritsee koska AP on niitä ihmisiä joiden mielestä kaikki mitä tekee eritavalla kuin hän itse on väärin. [/quote] En ole. Mutta rasittaa se valitus ja vaikerrus esim siivouspäivänä tai jossain kaupoilla, koko ajan pitäisi olla syömässä. Eihän mitään saa edes tehtyä jos koko ajan pitää taukoja. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan ilman ruokaa useampi tunti. Ei tottumuksesta tarvitse syödä, eikä pieni nälkäkään haittaa. Ap

[/quote]

Miten tuo siivouspäivä syömiseen liittyy?? Tai kaupoilla käynti? Syökö ihmiset siis kaupassakin ja siivotessaan? En jaksa uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"]

2-3 kertaa päivässä on liian vähän. Pitäisi syödä 5 kertaa päivässä joten olet väärässä.

[/quote]

Perustele
[/quote] Verensokeri laskee jos ei syö n. 3 tunnin välein. 5 kertaa ei todellakaan ole hirveästi kun syö _pieniä_ määriä kerrallansa. 2 kertaa päivässä ison annoksen vetäminen on epäterveellistä.

Vierailija
24/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap ehkä vähän liioittelee. Ei mun tuttavapiirissä kyllä tuohon tahtiin syödä. Itse syön arkisin 3 kertaa päivässä, viikonloppuisin kaksi kertaa. Riittää ihan hyvin. 168cm, 60kg.

Vierailija
25/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"]

2-3 kertaa päivässä on liian vähän. Pitäisi syödä 5 kertaa päivässä joten olet väärässä.

[/quote]

Perustele
[/quote] Verensokeri laskee jos ei syö n. 3 tunnin välein. 5 kertaa ei todellakaan ole hirveästi kun syö _pieniä_ määriä kerrallansa. 2 kertaa päivässä ison annoksen vetäminen on epäterveellistä.
[/quote]
höpöhöpö. Terve keho osaa säädellä verensokereita ihan itse, ellei sen normaalia toimintaa ole sotkettu. Kyse on myös siitä mihin on tottunut.

Vierailija
26/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Perustele
[/quote]
höpöhöpö. Terve keho osaa säädellä verensokereita ihan itse, ellei sen normaalia toimintaa ole sotkettu. Kyse on myös siitä mihin on tottunut.
[/quote] Juu toki kropan saa olemaan tuntematta nälkää ja jopa inhoa koko syömistä kohtaan kun tarpeeksi kauan paastoaa. Olen minäkin ollut "terve" syömishäiriöinen joka söi kerran kaks päivässä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Vierailija
27/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[quote author="ImenKyrpiä98" time="26.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:01"] Ja sua se häiritsee, koska?! Noin munkin mies tekee eikä häiritse yhtään... [/quote] Tottakai se AP:ta häiritsee koska AP on niitä ihmisiä joiden mielestä kaikki mitä tekee eritavalla kuin hän itse on väärin. [/quote] En ole. Mutta rasittaa se valitus ja vaikerrus esim siivouspäivänä tai jossain kaupoilla, koko ajan pitäisi olla syömässä. Eihän mitään saa edes tehtyä jos koko ajan pitää taukoja. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan ilman ruokaa useampi tunti. Ei tottumuksesta tarvitse syödä, eikä pieni nälkäkään haittaa. Ap

[/quote]

Miten tuo siivouspäivä syömiseen liittyy?? Tai kaupoilla käynti? Syökö ihmiset siis kaupassakin ja siivotessaan? En jaksa uskoa.
[/quote]

Kyllä meillä menee isontalon siivoamiseen monta tuntia kun siinä lapset hoidetaan samalla ym. Ja kauppoihin ei tuonne 100km päähän lähdetä ihan parin tunnin takia. Kyllä käydään aina hesessä tai jossain kun ollaan shoppailemassa mutta kun sinne pitäis mennä heti kun perille päästään. Ja parin kaupan jälkeen arnoldsille.
Ap

Vierailija
28/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä meillä menee isontalon siivoamiseen monta tuntia kun siinä lapset hoidetaan samalla ym. Ja kauppoihin ei tuonne 100km päähän lähdetä ihan parin tunnin takia. Kyllä käydään aina hesessä tai jossain kun ollaan shoppailemassa mutta kun sinne pitäis mennä heti kun perille päästään. Ja parin kaupan jälkeen arnoldsille.
Ap
[/quote] edelleen en käsitä mikä sua siinä häiritsee??!!

Vierailija
29/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"] 2-3 kertaa päivässä on liian vähän. Pitäisi syödä 5 kertaa päivässä joten olet väärässä. [/quote] Perustele [/quote] Verensokeri laskee jos ei syö n. 3 tunnin välein. 5 kertaa ei todellakaan ole hirveästi kun syö _pieniä_ määriä kerrallansa. 2 kertaa päivässä ison annoksen vetäminen on epäterveellistä.

[/quote]

Ei se verensokeri mihinkään kolmessa tunnissa laske, jos syö oikeaa ruokaa.

Vierailija
30/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

On rasittavaa kun hommat keskeytyy koko ajan!
Ap

Vierailija
31/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Ap
[/quote] no mee ite niihin kauppoihin! Ehkä miestäsi ei vaan kiinnosta?!

Vierailija
32/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Perustele
[/quote]
[/quote] Juu toki kropan saa olemaan tuntematta nälkää ja jopa inhoa koko syömistä kohtaan kun tarpeeksi kauan paastoaa. Olen minäkin ollut "terve" syömishäiriöinen joka söi kerran kaks päivässä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
[/quote]
En minä tuota tarkoittanut. Syön kyllä 2-3krt päivässä, mutten ole syömishäiriöinen vaan normaalipainoinen ja itseeni tyytyväinen. Kroppa ei ole sekaisin.
Ei kaikilla ole nälkä parin tunnin välein/aamulla/mitä näitä nyt onkaan. Mulla on ihan luontaisena rytminä ja normaalina kehon nälänsäätelynä tämä n. 3ruokaa/päivä. Tykkään ruoasta, nautin siitä paljon, enkä riudu nälässä, vaikka ennen seuraavaa syömiskertaa ehtiikin tulla _sopivasti_ nälkä. Ei aina tarvitse olla mahan täynnä ja syödä varmuuden vuoksi ettei tulisi yhtään nälkä.
Ja ei, ne verensokeritkaan ei heittele näin.

Vierailija
33/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useamman kerran päivässä puputtaa ruokaa sitä useampi happohyökkäys hampaille. Ei ihmisen tarvitse olla koko ajan puputtamassa jotakin, yksi ateria päivässä riittää vallan hyvin.

Vierailija
34/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:39"]Mitä useamman kerran päivässä puputtaa ruokaa sitä useampi happohyökkäys hampaille. Ei ihmisen tarvitse olla koko ajan puputtamassa jotakin, yksi ateria päivässä riittää vallan hyvin.
[/quote] Lähde? Pro-ana ei kelpaa.

Vierailija
35/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa syödä kun haluaa. Pinnistely nälässä on harvinaista.

Vierailija
36/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Perustele
[/quote]
[/quote]
En minä tuota tarkoittanut. Syön kyllä 2-3krt päivässä, mutten ole syömishäiriöinen vaan normaalipainoinen ja itseeni tyytyväinen. Kroppa ei ole sekaisin.
Ei kaikilla ole nälkä parin tunnin välein/aamulla/mitä näitä nyt onkaan. Mulla on ihan luontaisena rytminä ja normaalina kehon nälänsäätelynä tämä n. 3ruokaa/päivä. Tykkään ruoasta, nautin siitä paljon, enkä riudu nälässä, vaikka ennen seuraavaa syömiskertaa ehtiikin tulla _sopivasti_ nälkä. Ei aina tarvitse olla mahan täynnä ja syödä varmuuden vuoksi ettei tulisi yhtään nälkä.
Ja ei, ne verensokeritkaan ei heittele näin.
[/quote]

Samaa mieltä
Ap

Vierailija
37/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa sen verran, että minun persettä ei myöskään kutita toisten syömiset. Syököön muut vaikka vartin välein, aivan yhdentekevää minulle. Itse tunnen kehoni ja tiedän mikä sille sopii, samaa haluan uskoa muista ihmisistä.

Vierailija
38/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Ap
[/quote] no mee ite niihin kauppoihin! Ehkä miestäsi ei vaan kiinnosta?!
[/quote]

Kiinnostaa sitä. Esimerkkejä on vaikka kuinka. Ja ihan muissakin ihmisissä, kavereissa ym.
Ap

Vierailija
39/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en voi syödä kovin paljoa kerrallaan refluksin vuoksi, niin koko ajan on nälkä. Kahvia en kylläkään juo.

Vierailija
40/73 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:39"]Mitä useamman kerran päivässä puputtaa ruokaa sitä useampi happohyökkäys hampaille. Ei ihmisen tarvitse olla koko ajan puputtamassa jotakin, yksi ateria päivässä riittää vallan hyvin. [/quote] Lähde? Pro-ana ei kelpaa.

[/quote]

Mikä lähde? Ei ihmisen tarvitse koko ajan mättää sapuskaa kitusiinsa, ei siinä nälkään ehdi kuolla. Ei kivikautenakaan syöty koko ajan, ja ihmiset olivat paljon terveempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän