Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus. Mikä näitä jumituksia tekee? Mikään ei ole muuttunut

Vierailija
13.09.2026 |

Syön ja liikun samalla lailla, yhtäkkiä paino vaan nousee. Ei oikein sovi kk-kierronkaan aikatauluun. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se. Minulla jumi on kestänyt 5kk. Alan uupua. Olen laihtunut todella isoja määriä (kymmeniä kiloja) ja nyt jumittaa. Mikään ei tunnu auttavan. Olen ottanut syömisviikkoja, olen pitänyt paastoa ja kaikkea. Liikkunut välillä enemmän, sitten vähemmän. Jumi vaan jatkuu ja jatkuu. Vähän välillä laskee ja sitten viikon päästä nousee takaisin. Olen käytännössä jo normaalipainossa, mutta hiukan vielä haluaisin pois.

Vierailija
2/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailman jutut. Älä stressaa, jatka samaan malliin ja pidä paastot normaalisti. Lisäksi neste kertyy nopeasti kehoon, joka nostaa painoa äkillisesti. Muutama päivä ilman erityistä veden juontia voi tehdä ihmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se. Minulla jumi on kestänyt 5kk. Alan uupua. Olen laihtunut todella isoja määriä (kymmeniä kiloja) ja nyt jumittaa. Mikään ei tunnu auttavan. Olen ottanut syömisviikkoja, olen pitänyt paastoa ja kaikkea. Liikkunut välillä enemmän, sitten vähemmän. Jumi vaan jatkuu ja jatkuu. Vähän välillä laskee ja sitten viikon päästä nousee takaisin. Olen käytännössä jo normaalipainossa, mutta hiukan vielä haluaisin pois.

Jos olet normaalipainossa, ole tyytyväinen nykypainoon ja pohdi, että aiot pitää sen loppuelämäsi. Eli nyt on ne loppuelämän tavat pysyviä.

Tähän itse olen päätynyt, kun paino on seissyt paikallaan normipainoon pääsemisen jälkeen 6 kk...

Vierailija
4/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot varma, ettet syö enemmän kuin kulutat, niin todennäköisesti kyse on nesteen kertymisestä. Eli hiilihydraatit, alkoholi( ensin poistaa nestettä, sit turvottaa), suola, kova treeni kerää nestettä. 

Mä kirjaan kalorit ylös niin oon varma, että oon energiavajeessa. Eli päiväkohtaisilla vaihteluills ei ole mitään merkitystä( jos syö fiksusti). Käyn kerran viikossa vaa’alla ja paino putoaa viim. 2 viikon jälkeen, jos yksi viikko on jumia

Vierailija
5/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kulutus on vähentynyt ison laihtumisen takia, niin nyt sun laihtuminen vaatii järeämmät keinot. Ei kannata pitää liian pitkää dieettiä, vaan välillä taukoa

Vierailija
6/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailman jutut. Älä stressaa, jatka samaan malliin ja pidä paastot normaalisti. Lisäksi neste kertyy nopeasti kehoon, joka nostaa painoa äkillisesti. Muutama päivä ilman erityistä veden juontia voi tehdä ihmeitä.

Paastot? En ole paastonnut...

Vierailija
7/7 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä pitää juoda ja paljon vettä sisältäviä kasviksia ja hedelmiä kannatta nimenomaan syödä silloin kun on kertynyt nestettä kehoon. Vain sillä tavalla ne nesteet lähtevät liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän