Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten venyttää pinnaa kahden varhaisteinin kanssa!?

Vierailija
25.09.2015 |

Jään toistuvasti ihmettelemään itseäni. En pysy rauhallisena kahden varhaisteinin kanssa, tytöt nyt 12ja 13 v. Käytös toisinaan ihan kelvotonta, jatkuvaa narinaa, vinkumista, älämölöä, kiukkuilua, huutamista ja mökötystä. Aluksi olen rauhallinen ja sanon asiallisesti ja tiukasti, mutta mutta nämä kaksi saavat aikaan veret seisauttavan vastarinnan ja liittoutuman että kyllä mulla sitten lopulta hermo palaa ja karjaisen kovaa. En pidä käytöksestäni, en halua olla tällainen, mutta ei tässä nyt mikään lässytyskään noille tytöille auta! Isäänsä eivät kohtele näin harmittavaisella tavalla kuin minua! Tunnen itseni joskus ihan yhtä teiniksi kuin nuo tyttäret. Neuvokaa helposti provosoituvaa äitiä, joka haluais olla muutakin kuin paska mutsi!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rautakaupasta kuulosuojaimet. Perhesopu säilyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän