Teen perselläni leimoja saunan lasioveen
Kommentit (21)
Niin minäkin tein, mutta tulos näytti pelottavalta ja kuulosti sanovan HÖÖ!
Mä just piirtelin saunan oveen peikkoja ja kukkia kun ovi höyrystyi. Hiukan lapsetti :).
Minä laitan joskus saunoessa saippuaa märälle kylpyhuoneen lattialle ja liu'un ympäriinsä. Kutsun sitä perseliu'uksi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:26"]Minä laitan joskus saunoessa saippuaa märälle kylpyhuoneen lattialle ja liu'un ympäriinsä. Kutsun sitä perseliu'uksi.
[/quote]
Minäkin olen tehnyt tätä, taisin leikkiä liikaa kun sain helvetilliset naarmut persposkiin. Kyllä muuten kirveli!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:26"]Minä laitan joskus saunoessa saippuaa märälle kylpyhuoneen lattialle ja liu'un ympäriinsä. Kutsun sitä perseliu'uksi. [/quote] Minäkin olen tehnyt tätä, taisin leikkiä liikaa kun sain helvetilliset naarmut persposkiin. Kyllä muuten kirveli!
[/quote]
Hui kauhistus! Millä ihmeen lautalattialla olet oikein perseliukuillut :( Minulla ei ole koskaan ilmennyt tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:26"]Minä laitan joskus saunoessa saippuaa märälle kylpyhuoneen lattialle ja liu'un ympäriinsä. Kutsun sitä perseliu'uksi. [/quote] Minäkin olen tehnyt tätä, taisin leikkiä liikaa kun sain helvetilliset naarmut persposkiin. Kyllä muuten kirveli!
[/quote]
Hui kauhistus! Millä ihmeen lautalattialla olet oikein perseliukuillut :( Minulla ei ole koskaan ilmennyt tuollaista.
[/quote]
Ihan oli tavallinen kaakelilattia. Taisin ottaa aika pitkiä liukuja ja aika helvetin kauan... No, olin kyllä aika pieni silloin, en ihan aikuinen. En uskalla enää yrittää perseliukua, traumatisoiduin!!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:15"]
Hyvältä näyttää ämmät
[/quote]
Ahahahaaa.. mun 8v. poikani teki äsken saunassa ihan samaa :D Hassut pikku korpun puolikkaat leimasi saunan lasioveen leimat :D
Mä tein pomon lasioveen, jouduin jäämään ylitöihin ja v*tutti.
Mä taiteilen syksyisiä maisemia saunan oveen häpyisillä karvoilla.
Minä painelin leimoja akryyliseen suihkuseinään terskallani.
Ite tein miehen iloks saunan lasioveen oman sivuprofiilini korostettuna, eli tissit ja pylly isot, mut lantio kapea..isot hiukset..kasvoista sivuprofiili ja pussasin huulenkuvat lasiin. Mies tykkäs
saunailloissa ei enää vain telakoiduta, nyt myös leimaannutaan
Onko teillä hyviä peppuja kun teette noin? Kysyy mies
Hauska kuulla!