Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on liian monta rautaa tulessa, en jaksa.

Vierailija
25.09.2015 |

On opiskelut (käytännössä täysipäiväiset) minkä lisäksi joudun rahatilanteen vuoksi tekemään töitä 2-3 arki-iltaa/lauantaita viikossa. Sitten on remontti jota yritetään saada siihen pisteeseen että saataisiin vähän lisää tilaa käyttöön. Ja lapset pitäisi jaksaa hoitaa, tehdä ruokaa ja siivotakin joskus. Siivoaminen on kyllä jo melkein pudonnut "turhimpana" pois, lapsia koitan saada auttamaan.

Tuntuu tyhmältä kun itse olen kaikki nämä valinnat tehnyt, lasten saamiset, opiskelemaan lähtemisen, talon hankkimisen yms. ja nyt sitten en jaksaisikaan. Tänäänkin tulin kotiin jo neljän jälkeen, mutta en ole jaksanut tehdä mitään järkevää. Ollut vaan ja selannut nettiä, lapsille syötin mikropitsaa. Ja huomenna koko päivä töitä.

Mistä saisi energiaa? Vai pitäisikö vaan sitten myydä unelmien talo ja luovuttaa? Opiskeluita en voi lopettaa ja kai sitä pitää töissä käydä rahan vuoksi että saadaan laskut maksettua ja ruokaa pöytään. Tosin ei täällä päin vaan ole sopivia vuokra-asuntoja meille.

Loppuuko tämä joskus? Kun valmistun ja pystyn tekemään vain päivätyötä? Kun lapset kasvaa? Kun remontti on valmis?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi