Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?
En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..
Kommentit (129)
Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"]
Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti.
[/quote]
Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo.
Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita.
Jos ei nainen miestä löydä niin on yksinkertaisesti liian nirso. Ehkä kannattais hieman rimaa laskea.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]
[/quote]
Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo.
Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita.
[/quote]
Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kerro toki minulle missä minun miesjononi on, kun olen hoikka tavis ja vielä suht nuorikin kun näytät tietävän niin helvetin hyvin naisten kokemuksista :-D
Olen itse 22-vuotias ja olen huomannut ihan saman ilmiön. Enkä ole mitenkään erityisen kaunis tai hyväkroppainen. Ja olen vielä varsin ujo ja hiljainenkin.
Minusta on tälläkin hetkellä kiinnostunut neljä miestä ja kaikki ovat mukavia ja poikaystäväainesta. Olen kyllä todella hämmenynyt huomiosta, koska en ole koskaan ollut mitenkään hyvä miesten kanssa. En oikein tiedä miten reagoida tähän, koska kaikki ovat tosi mukavia, mutta olen joutunut torjumaan kaikki.
Olen nörtti ja kai se vetää puoleensa nörttimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot.
Kyllähän niitä miehiä löytyy, mutta ei todellakaan sellaista, jonka kanssa voisi suhteeseen alkaa. Tosi harvassa tuntuu olevan oikeasti kivat, älykkäät ja kunnolliset miehet.
Eli pitääkö mun nyt sitten tehdä se johtopäätös, että olen teille miehille sitten liian ruma ja läski kun ette kiinnostu? BMI 20 ja kasvot tavalliset.
Ei täällä miesjonoja ole ollut, koskaan mies ei ole pyytänyt mua edes kahville :D Täysin näkymätön olen, poislukien tietysti ne tilanteet kun miesten on pakko puhua esim. töissä mulle.
3: Miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon. Suurin osa naisista ei ole parisuhteessa miehen kanssa, jolla on jo joku toinen kumppani.
Laske tuosta kuinka paljon niitä ylijäämämiehiä oikein onkaan.
Minä olen saatanan ruma, lauta, transun näköinen, epävarma ja ujo itsetäni enkä käy koskaan missään. Mulla on rumat hiukset enkä osaa pukeutua. Baareissa ei lähestytä (kun sinne harvoin tulee lähdettyä) ja itse jos koitan iskeä miehiä, kattovat mua kun olisin sekopää. Ei vaan ole helppoa kaikille mutta kiva että sulle on :) Kyllä mä seksiin kelpaan mutta siihenkin vaan yhdeksi yöksi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot.
[/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?
[/quote]
Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)
Jaa. Mua ei edes lähesty kuin ylihumalaiset keski-ikäiset, vaikka melkein kaikki kaverit ylistävät ulkonäköäni ja luonnettani (mitä itse ihmettelen syvästi, että miksi). Ehkä vika on asenteessani.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:37"]Jos on sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja muiden kanssa juttuun tuleva miehiä tulee kuin sateella. Ei tätä tarvitse ihmetellä.
[/quote]
Ei muuten tule :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?
[/quote]
Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)
[/quote]
No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote] Ai sori :/ Pyytäisin muuten sokkotreffeille, mutta valitettavasti oon jo varattu toiselle ujolle ja tavalliselle naiselle :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:54"]
Minä olen saatanan ruma, lauta, transun näköinen, epävarma ja ujo itsetäni enkä käy koskaan missään. Mulla on rumat hiukset enkä osaa pukeutua. Baareissa ei lähestytä (kun sinne harvoin tulee lähdettyä) ja itse jos koitan iskeä miehiä, kattovat mua kun olisin sekopää. Ei vaan ole helppoa kaikille mutta kiva että sulle on :) Kyllä mä seksiin kelpaan mutta siihenkin vaan yhdeksi yöksi.
[/quote]No johtuiskohan tuosta sun asenteesta ja huonosta itsetunnosta? Pienirintaset on hotteja, jos olet miehekkäännäkönen, niin kasvata itsetuntos, ja kovaksi likaksi. Miehet häkeltyy ja ihan hiton varmaan kiinnostuu. NImim kokemusta on.
Ei minustakaan liian moni ollut kiinnostunut ja sitten oli vielä sellainen "haitta", että seksi oli mulle yök-osastoa, niin piti löytää mies, jota kiinnostan minä, eikä se, saako minulta seksiä, vaikka muuten olisinkin miehelle vain "no joo". Koska on niin, että vaikka mies pitäisikin minusta tosi paljon, niin harva sentään oli valmis seksittömyyteen hamaan tulevaisuuteen asti.
Jos on sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja muiden kanssa juttuun tuleva miehiä tulee kuin sateella. Ei tätä tarvitse ihmetellä.
Meillä hiljaisilla ja varautuneella persoonalla varustetuilla naisilla on vaikeampaa. Ja niissä kuvioissa missä pyörin ovat miltei kaikki naisia.
Seksiä nyt saa aina halutessaan jos on nainen, mutta se on aika eri asia kuin henkinen yhteensopivuus.