Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ nainen, loukkaantuisitko jos sinua pikkulapsen äiti sanoisi mummoksi vai olenko ainoa?

Vierailija
05.04.2022 |

Ratikassa pienen lapsen äiti sanoi "anna mummolle tilaa"

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sitä moukkamaisena. Kohteliasta on puhua tädistä/sedästä, eikä mummosta/vaarista, oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
2/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei ole koskaan tituleerattu mummoksi. Mutta voisi kyllä huvittaa jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Minusta se on söpöä 

Vierailija
4/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuollaisista loukkaantua. Olen kyllä aika lailla mummon näköinen, ja  käytän mummomaisia vaatteita hattuineen ja huiveineen, joten sitä sattuu silloin tällöin - mutta mulla on isompia murheita murehduttavana..

Vierailija
5/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku jaksaa edes kiinnittää huomiota johonkin termistöön, itseä ei reiluna kolmekymppisenäkään kiinnosta kutsuuko joku välillä minua vaikkapa sedäksi tai pojaksi.

Akathan noista jutuista lähinnä valittaakin.

Vierailija
6/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisesti. En pidä teitittelystäkään.

N53

Vierailija
7/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 50 enkä välittäisi yhtään. Ap taitaa olla aika herkkänahkainen, kannattaa miettiä, mistä se johtuu.

Vierailija
8/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v+ ja ei tunnu mummolta, tädiltä tai rouvalta. Mutta en jaksa loukkaantua. Nuori lääkäri sanoi minua vanhaksi ja silloin kyllä korjasin että en ole vanha vaan keski-ikäinen.

Vierailija
9/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka, silmälasit ja joku jakkupuku niin johan sitä luulee nuorempaakin mummoksi.

Vierailija
10/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiloukkaantuja miettii joka päivä herättyään tunnin mistä voisi loukkaantua taas. Jumalauta ettö ei ole muuta ajateltavaa kuin jonkun tuntemattoman keskustelu pienen lapsenaa kanssa ja miten siitä pitää syvästi loukkaantua. Hyvä että loukkaannuit! Toivottavasti menetät yöuniasi miettien miten kaikki vihaavat ja nauravat sinulle eikä KUKAAN kunnioita sinua.

Vierailija
11/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naurattaisi, pakkohan se on myöntää että itekkin parikymppisenä sitä ajatteli että viiskymppiset on käveleviä muumioita  :D

Vierailija
12/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kysyisin, että tämäkö pikkuinen on meidän Veetin lapsi, eipä ole ennen tavattukaan. Tule nyt mummon syliin, hyvänen aika ensimmäinen lapsenlapsi ja vasta nyt tavattiin.

Vierailija
13/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ OLET MUMMON IKÄINEN!

Vierailija
14/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään loukkaantuisi ja minä olenkin mummo.

Vierailija
15/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ulkonäöstä. Jos sinulla on harmaat hiukset, niin saatat hyvinkin muistuttaa mummoa. Tuliko mieleen, että ehkä muistutat sen lapsen omaa mummoa, olethan jo siinä iässä. Silloinhan se on söpöä.

Vierailija
16/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo monesti nämä lähiö-äitylit olla tällaisia, jo 18-veenä on toinen lapsi jo kärryssä.

Vierailija
17/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saatan itseäni kutsuas mummoksi, mutta jos joku muu niin saoaa, niin eihän se kivalta kuulostaisi.  Toisaalta minulla ei ole tapana loukkaantua vieraille, joten tuskin loukkaantuisi, varmana kertoisin ironisesti naurean asiasta kavereille. Nauru on yksi tapa kohdata pettymyksiä, ja pettymyshän se on, jos kaikkien muidenkin mielestä näytän mummolle enkä vaan "tädille".

Vierailija
18/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin 50v- nainen voi pitää ratikassa polvisaappaita ja nahkatakkia. Panisin.

Vierailija
19/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan, olishan se hullua.

Vierailija
20/136 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa aivan samaa mieltä. Vieraita ihmisiä ei mummotella olkoon minkä ikäinen hyvänsä. Arkipäivän normaali kohteliaisuus on Suomessa täysin hukassa. Itse olisin ilman muuta nuorta äitiä ojentanut ystävällisesti, että en ole lapsesi mummo, joten jätä mummottelut ja opettele käyttäytymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä