Peniksen "lypsäminen" lantionpohjalihaksilla
Olen treenannut näitä lihaksia jo pidemmän aikaa. Tähän asti olen vain jatkuvalla puristuksella yhdynnässä niitä jännittänyt. Täältä jostain kuitenkin luin, että miehestä tuntuu hyvältä kun niitä jännittelee penistä ikäänkuin lypsäen. Kysymys siis kuuluu, että esimerkiksi ratsastusasennossa, tulisiko minun jännittää niitä kun nousen ylöspäin vai kun laskeudun alaspäin? Mulla kyllä maalaisjärki sanois että aina ylöspäin lantiota nostaessa jännitän, ja rentoutan alas mennessä..? Olenko oikeassa? :D Ja tuntuuko tämä loppujen lopuksi miehelle miltään? Olettaen että ne naisen lihakset ovat oikeasti hyvässä kunnossa.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:59"]
Vaimoni osaa tuon lypsämisentaidon, Usein hän lypsää niin hyvin että jatkan laukeamisen jälkeen uudestaan panemistaM50+.
[/quote]
Sääli ettei panemista voi jatkaa laukeamisen jälkeen ilman lypsämistä.
Mä jännitän vähän vaihdellen - välillä ylhäältä alas tultaessa, välillä toisin päin. Ainakin minun mieheni tuntee tämän ja nauttii - pitää mua muutenkin valtavan taitavana. :)
Kyllä se miehestä tuntuu hyvälle. Huomaan varsinkin silloin kun vedän ns. pikapanon eli käyn vain tyhjentämässä vaimoon, niin vaimo käyttää aktiivisesti lihaksia ja homma on nopeammin hoidettu. Normaalisti saa lykkiä 15-25 min, kun vaimo oikein tiukkaa niin viisi minuuttia riittää.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"]
Kyllä se miehestä tuntuu hyvälle. Huomaan varsinkin silloin kun vedän ns. pikapanon eli käyn vain tyhjentämässä vaimoon, niin vaimo käyttää aktiivisesti lihaksia ja homma on nopeammin hoidettu. Normaalisti saa lykkiä 15-25 min, kun vaimo oikein tiukkaa niin viisi minuuttia riittää.
[/quote]
Lisäyksenä vielä tähän että jos osaat suorastaan lypsää pillulla, niin mällit lähtee kyllä pikavauhtia. Rattoisia kokeiluhetkiä!
Jos haluat spermat ylös, tietysti puristat silloin kun nouset kohti peniksen kärkeä. Se tuntuu kuulemma tuskalliselta, kun hyvät lihakset omaava nainen painaa sperman takaisin sinne, mistä se on lähtenyt. Saatko jo kuulat liikkumaan sisälläsi ylös-alas pelkillä vaginan lihaksilla? Jos saat, olet edistynyt. Silloin voi olla yhdynnässä ilman että kumpikaan liikkuu. N37
Muutamilta naisilta olen tuota lypsämistä saanut mutta täytyy kyllä todeta että kyllä pillun kuuluu olla aidosti tiukka ihan puristelematta, ei oikein tunnu hyvältä tuo... jeppis85
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:16"]
Lypsäminen tuntuu todella mahtavalta.
[/quote]
tuore vaimo joskus lypsi muutamas minsas ja mie poeka vaan makasin alla, ei onnistu nyt synnytysten jälkeen mutta treenannee vielä...
Itse aistin lihakseni kuin kolmena vyöhykkeenä. Molempien ollessa paikallaan kiristän ensin suuaukon, sen jälkeen keskivaiheilta ja viimeiseksi perältä. Sitten rentoutan ja toistan. Siinä syntyy peniksen juuresta terskaan etenevä paine. Moni tykkää (omakin mies), mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa sitä tehdä.
N32v
[/quote]
Silloinhan lypsykoneita myytäisiin miesten seksileluksi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:45"]
[/quote]
Silloinhan lypsykoneita myytäisiin miesten seksileluksi.
[/quote]
Niin sitä myydäänkin, joskin hinta on suolainen. Ennen tällä oli nimi Venus2000, nyt Venus for Men. Käytännössä tuo on lypsykone. Saman valmistajan naisille tarkoitettu seksilelu Sybian on monille tuttu ainakin nimenä.
Jotkut ovat rakentaneet ihan tavallisista lypsykoneista seksileluja. Niitä myös myydään netissä.
Lantionpohjalihasten taitava käyttö on aina ollut arvostettua. Sitä vähätellään siksi, että lihasten treenaamiseen kuluu aikaa ja eräät palstalla kirjoittavat naiset oikeasti eivät halua tehdä mitään miellyttääkseen miestä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pompoir
https://sexobsessed.wordpress.com/2009/12/21/kabazzah/
http://www.pleasuremechanics.com/kama-sutra-kunyaza-karezza/
Vaimoni osaa tuon lypsämisentaidon, Usein hän lypsää niin hyvin että jatkan laukeamisen jälkeen uudestaan panemistaM50+.