Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.04.2022 |

Jakso 1 nyt telkkarissa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1412)

Vierailija
661/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa kenenkään ulkonäköön. On kuitenkin yksi asia mikä minua häiritsee häissä. Se on se, että alttarilla ruvetaan pelleilemään. Lyödään esim. vetoa, että miten monta sekunttia pystyy olemaan hiljaa, kun kysytään tahdotko. Tai nauretaan kiherretään typerästi ja mitä kaikkea sitä onkaan nähty näissä häissä vuosien varrella.

Hoidetaan ne hassutukset sitten siellä häissä, ei siellä alttarilla.

Sekuntia, ei sekunttia.

Vierailija
662/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeat häät. Vieraat näyttivät viluisilta. Kukaan ei tanssinut vaikka bändi oli sentään hommattu. Miten tää sulhanenkin kehui ohjelmassa erä taidoillaan? Olisi sitten hommannut edes grillin sinne juhlapaikalle ja siinä joku ois palkattuna grillannut hääväelle kanaa, lihaa ja kasviksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.

Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.

Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.

Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.

Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.

Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.

Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.

Muodot ovat rinnoissa ja pyllyssä..vyötärö on hoikka.

Ei lapsia..liitto 30-vuotta.l

Siviilivihkiminen 6 vuotta sitten.

On impulssikontrollin puutetta olla läski.

Kyllä minäkin juon viiniä ja syön suklaata,

mutta nautiskellen..pari palaa ja yksi lasi riittää..

Älykkäät ovat harvoin obeeseja..miksiköhän?

jatkan vielä

ateisti isäni teki i.ts.m.urhan kun olin 14:sta

Näin myöhemmin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä..

Mielestäni tyhmät ja lihavat uskovat uniin ja muihin uskontoihin.

Ai olit neljästätoista? 14:sta?

Vierailija
664/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, on pakko pukeutua roolihahmoon niin miksi valita joku vanha Mrs Marple? Morsian oli muutenkin jo ikäistään niin paljon vanhemman näköinen. En tiedä heittikö noilla vähän päässä -molemmilla.

Vierailija
665/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää uunot ylipäätään meni naimisiin? 2020 tavannut ja nyt 2021 oltiin jo naimisissa. Siinä on kaksi höynää tavannut toisensa. Miksi se nainen laukkasi joka paikassa ilman rintaliivejä? Todella epäsiistin näköistä, kun t-paidan alla loppuun kuluneet tissit heilui.

Vierailija
666/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häävieraat meni varmaan

nälissään kotonaan heti jääkaapille. Ja avasi bissen/viinin/kossun.

Vierailija
667/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä tms en jaksa enää kommentoida, mutta tuosta toistuvasta naimisiinmenosta. Jos molemmat oli jo useasti avioituneet, niin luulis että viiskymppisenä vois olla suhteessa ilman papin aamentakin. Mutta vaikutti vähän siltä että nyt menee tosi, TOSI ihanasti (itkuntiraus), hetken päästä sitten kyllästytään. Tylsää varsinkin jos kuviossa vielä alaikäisiä. Missä muuten jälkikasvu tai lapset?

Eikä se pappi mikään oikee pappi mun mielestä ollut, tais olla naamiaisasu päällä.

Vierailija
668/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmoja pidellyt.

Vierailija
669/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa kenenkään ulkonäköön. On kuitenkin yksi asia mikä minua häiritsee häissä. Se on se, että alttarilla ruvetaan pelleilemään. Lyödään esim. vetoa, että miten monta sekunttia pystyy olemaan hiljaa, kun kysytään tahdotko. Tai nauretaan kiherretään typerästi ja mitä kaikkea sitä onkaan nähty näissä häissä vuosien varrella.

Hoidetaan ne hassutukset sitten siellä häissä, ei siellä alttarilla.

Sekuntia, ei sekunttia.

No voi anteeksi, kun tuli laitettua kaksi teetä. Ihan hirveen suuri anteeksipyyntö. Et saanut varmaan asiasta nyt selvää, kun oli kaksi teetä.

Vierailija
670/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti siltä, että vierailla ei ollut mitenkää mukavaa.

He olivat paneutuneet kuitenkin teemaan ja rooliasuihin, joten aika ankeaa on joutua seisoskelemaan leikkipuiston kentälle ja syömään pakasterasiasta jotain mättöä.

Jos kerran häät haluaa järjestää, niin mielestäni siihen tarjoiluun tulee kyllä myös kiinnittää huomiota.

No, ehkäpä kuvauksen jälkeen ryhmä siirtyi kunnollisiin tiloihin buffet-tarjoiluiden pariin.

Tuskin siirtyivät. Oli korona-rajoitusten aikaan nämä "bileet".

Minä ainakin olisin juossut heti mahdollisuuden tultua pois paikalta tuon kidutuksen jälkeen.

Vierailija
671/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ollut kamalaa olla vieraana noissa häissä. Vieraita ei oltu ajateltu juuri ollenkaan. Oman navan ympärillä pyöri koko show.

Vierailija
672/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta ei koskaan petä. Kauheeta ulkonäön haukkumista ja jopa olemuksen perusteella homoksi leimaamista. Ja samat tyypit sitten varmaan tuomitsee koulukiusaamisen 🤦‍♀️

Vierailija
673/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.

Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.

Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.

Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.

Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.

Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.

Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.

Muodot ovat rinnoissa ja pyllyssä..vyötärö on hoikka.

Ei lapsia..liitto 30-vuotta.l

Siviilivihkiminen 6 vuotta sitten.

On impulssikontrollin puutetta olla läski.

Kyllä minäkin juon viiniä ja syön suklaata,

mutta nautiskellen..pari palaa ja yksi lasi riittää..

Älykkäät ovat harvoin obeeseja..miksiköhän?

jatkan vielä

ateisti isäni teki i.ts.m.urhan kun olin 14:sta

Näin myöhemmin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä..

Mielestäni tyhmät ja lihavat uskovat uniin ja muihin uskontoihin.

Ai olit neljästätoista? 14:sta?

Kiitos empatiasta..olin tosiian niin nuori kun isäni k.uoli.

Vierailija
674/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika irstaan näköistä, kun nää kaksi avioliitto-konkaria veti niitä kielareita, suut ammollaan joka käänteessä. Ehkä ois voinut jättää väliin kuvausten ajaksi.

Vierailija
675/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ainakin koki, että tarjosivat ystäville jotakin ainutlaatuista.

Vierailija
676/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsian ainakin koki, että tarjosivat ystäville jotakin ainutlaatuista.

Niin koki. Ja tarjosivatkin. Tylsät häät, joissa vieraat seisoivat nälissään ja janoissaan.

Vierailija
677/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näytettiinköhän katsojille kaikki? Vai oliko tämä näytetty vain pala elokuvaa? Oikeat tarjoilut ym. olisi ollut puistosession jälkeen. Mihin ne sillä hääautolla kaarsi? Yleensä sillä mennään kirkosta hääpaikalle.

Nuorena kutsuin erään porukan synttäreille. Tsrjolla oli vettä ja leipää (näkkileipää). Lopuksi avattiin ovi ruokasaliin ja tarjoilut oli täydelliset synttäritarjoilut. Kukaan ei tosin kuvannut mihinkään.

Vierailija
678/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, pitää keksiä jotain positiivista sanottavaa niin hääauto oli todella hieno.

Vierailija
679/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Eijariinasta tulee vaikutelma, että hän on tunneälykäs ja lämminsydäminen nainen. Varmaan muutenkin fiksu.

Sulhanen on jopa komea, näin iäkkäämmän naisen näkökulmasta. Ja vaikuttaa myös fiksulta ja tunteelliselta. Eijariinassa on pakko olla jotain sisäistä kauneutta, kun sulhanen olisi varmaan saanut nuoremman aika nätin vaimon. Mutta selkeesti Eijariina on vastaa johonkin hänen tarpeeseensa. Ja kauneus toki katsojan silmissä.

Ihan jännät häät.

Vierailija
680/1412 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella olisi pitänyt olla edes kuvauksien aikaan rintaliivit, kun toinen tissi roikkui alempana kuin toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi