Unelmahäät tv:ssä nyt, missä keskustelu?
Kommentit (19)
Ei tsiisus sentään. On taas sellasta junttipukeutumista. Ja muutenkin aika junttia.
Miten noi kaikkein oudoimmat löytää tohon ohjelmaan?!
Vierailija kirjoitti:
Miten noi kaikkein oudoimmat löytää tohon ohjelmaan?!
Kyllä siellä sadoista hakijoista otetaan ne persoonallisimmat ja wt -tyyppiset
Nyt on persoonallinen pariskunta! Ja heillä on aikaa toisilleen, aika ihanaa! Ennustaja oli sanonut sulholle että menee naimisiin ja tulee onnellinen elämä, muut voi olla kateellisia.
He uskaltavat olla just sellaisia kuin ovat, onko arvostelijoilla samaan mahkuja? ;)
Miksi ihmeessä tällainen hääohjelma halutaan tehdä rumimmista, epäsiisteimmistä ja kaikella tavalla idiooteimmista ihmisistä? Mikä idea? Halventaa häitä, niinkö? Mistä moisia sekasikiöitä edes löytyy ja kuka heitä haluaa katsella vapaaehtoisesti? Pakkokatselua ollut nyt jo viikkoja joka mainostauolla, yäk!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tällainen hääohjelma halutaan tehdä rumimmista, epäsiisteimmistä ja kaikella tavalla idiooteimmista ihmisistä? Mikä idea? Halventaa häitä, niinkö? Mistä moisia sekasikiöitä edes löytyy ja kuka heitä haluaa katsella vapaaehtoisesti? Pakkokatselua ollut nyt jo viikkoja joka mainostauolla, yäk!
Tämmöset tyydyttää ihmisten tirkistelyn halua eli enemmän katsojia. Ketä kiinnostaa normaalit kivat häät
Toi mies on kyllä tosi outo ja 4 lasta ennestään :o
Voi taivas. Itse olen juuri suunnittelemassa häitä ensi vuodelle ja mielenkiinnolla odotin saisiko unelmahäistä ideoita. No ei saanut muuta kuin ideoita siitä mitä ei ainakaan kannata tehdä..
Säälittää nuo lapset tuolla kun joutuvat kuuntelemaan aivan järkyttävää kielenkäyttöä. Lasten ilmeet on paljon puhuvia😳
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas. Itse olen juuri suunnittelemassa häitä ensi vuodelle ja mielenkiinnolla odotin saisiko unelmahäistä ideoita. No ei saanut muuta kuin ideoita siitä mitä ei ainakaan kannata tehdä..
Tämän ohjelmasarjan idea on, että keskiluokkainen ihminen pääsee naureskelemaan ala- ja työväenluokan elämää ja juhlakulttuuria. En ole itse kyllä koskaan ollut tällaisissa Unelmahäät - tyyppisissä häissä. Siideritölkki käteen ja ruisvoikkaria naamariin muutaman kirosanan säestyksellä. Sitten työväentalon pihalle röökille.
Kir kirjoitti:
Nyt on persoonallinen pariskunta! Ja heillä on aikaa toisilleen, aika ihanaa! Ennustaja oli sanonut sulholle että menee naimisiin ja tulee onnellinen elämä, muut voi olla kateellisia.
He uskaltavat olla just sellaisia kuin ovat, onko arvostelijoilla samaan mahkuja? ;)
Nyt oli kyllä.
Mistä kauhavalta vai jalasjärveltä nuo on murteesta päätellen
Onko kaikki Etelä-Pohjanmaalaiset tosiaan sisäsiittoisia? Tuon paikkakunnan keskimääräinen äo on varmaan 80.
"Mennään katsomaan miesstrippaajaaa, mennään katsomaan mieeesss striippaajaaaaa-aaaaa"
Sellasta.