Unelmahäät 2022 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1412)
Apua.. Tää vaan pahenee. Mikä myötähäpeä tää vihkiminen. Vieraatkin näyttää olevan ilmeellä "mitä v*ttua"
Ihme että pappi on edes suostunut tuohon pelleilyyn.
Omituisten otusten kerho nämä häät. :D
Kertakäyttöastiat, niin mautonta...
Vierailija kirjoitti:
Huh hu, mitkä häät. Kuka morsian haluaa pukeutua ankeeseen harmaaseen kaapuun jne voi luoja, myötähäpeä taas. Outo pari.
Se on Miss Marple ja ukko Hercule Poirot.
Lapsen pehmolelu kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä vaikuttamaan miehen osalta siltä, että psykitrisissa sairaaloissa kannattaa laskea potilaat...
Googlen perusteella on itse mt hoitaja
Tää äijä näyttelee omissa häissään.. Osuva tää elokuvateema siis
Jättikö ne vieraat sinne puistoon keskenään? Voi kauhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuo autojobbarikin ihme hobitti.
Tää heepohan kulkee Pink Panterina Espalla taas vappuna.
Nythän se veti pantteripuvun päälleen.
Pantterin juttuja sekä touhuja olis ollu kiva kuunnella ja katsella enemmänkin.
Tuikitavalliset kuvittelee hetken olevansa filmitähtiä. Miehen eleet liian naismaisia.
Tutka värähtää. Nainen näyttää ja myös kuulostaa rasittavalta 70-kymppiseltä…
”Hääpäivämme on ystävyyden päivä”…
Täydellisesti näyteltyä alusta loppuun.
Kyllä oli kerrassa sekavaa menoa.
Aikuiset päässy tosissaan leikkimään, ei hyvää päivää mikä pari! Pelkkä vitsi nämä häät.
Vierailija kirjoitti:
Morsian taisi olla reilu 50v, jostain syystä haluaa pukeutua mummoksi hääpäivänään.
He olivat Miss Marple ja Hercule Poirot.
Vierailija kirjoitti:
Apua toivottavasti en näytä noin vanhalta kun oon 54. Olen nyt 46 ja kuvittelen olevani oikein simpsakka vielä.
No ei ole mitenkään tavallista näyttää 54-vuotiaana seitsemänkymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä pinkkitukkamorsian ja sen mies oli kiva pari. Miksi pitää haukkua? Lihavan ihmisen on vaikea löytää sellaista vaatetta muutenkaan, mikä hävittäisi läskit, saati sitten kun pitää olla vähänkään kevyemmin pukeutunut. Jos olisi tosiaan ottanut muutaman numeron isomman puvun, se ei välttämättä olisi pysynyt päällä, koska se olisi ollut iso sitten joka puolelta muualtakin.
Tiedän ongelman, kun olen itse ollut lihava, laihduttanut ja sairauden takia muutenkin laihtunut sittemmin. Mutta muistan miten kamalaa oli löytää edes sieltä ns. isojen tyttöjen vaatemalleista sopivaa, kun sellaisessa vaatteessa, mikä olisi sitten ollut tuosta yläosasta muuten sopiva, olikin sitten kaula-aukko aivan valtavan väljä ja hihat liian leveät ja pitkät. Jos hame oli sopiva lantiosta, se oli takuulla liian väljä vyötäröltä ja liian pitkä.
Tämähän oli mukavan oloinen pariskunta, ihanaa että oli toisensa kohdanneet ja menneet yhteen. Sopivat toisilleen ja olivat hyvän näköisiäkin. Vähän se usein tullut vee-sana otti korvaan tämmöiselle, joka ei ole sen käyttöön tottunut, mutta taitaa olla yleistä nykyään. Onnea heille kovasti!
Voi hyvänen aika. Ei niitä läskejä tarvitse mihinkään "hävittää", mutta on itselle ja muillekin mukavampaa, kun vaate on oikean kokoinen. Tässä auttaa myös, kun osaa valita kropan mallilleen oikeanlaisen vaatteen, ja se ei välttämättä ole se olkaimeton mekko. Sitä paitsi lähes aina hääpukuihin tehdään muokkauksia, harvoin ne pakasta revittyinä istuvat kenellekään.
No Poirot ja neiti Marple niin selittää mummoasun.