Unelmahäät 2022 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1412)
Tutka värähtää miehen kohdalla...
"Tarjota ystäville ainutlaatuista" = kämänen salaatti muovirasiassa.
Jep, jep...
Luuleekohan nämä, että näin heidät maanmainiot näyttelijän taidot keksitään elokuvataiteen tähtitaivaalle.
Jo on teema - naamiaiset kesäteatterityyliin. Ja pariskunta ottaa kaiken irti tilanteesta kun nyt kerrankin elämässään keskipisteenä. Ikä ei aina tuo arvokkuutta. Läpäläpäläpä… Pusipusipusi… Rouva ei ole raikas ruusu, mies ei ole alfauros. Epätoivoa, viidenkympin villitys noloimmillaan. Omasta mielestään ihan kiitettävät järjestelyt. Puuttuu enää samanlaiset tuulipuvut päältä :-)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuo autojobbarikin ihme hobitti.
Tää heepohan kulkee Pink Panterina Espalla taas vappuna.
Korona vissiin vaikutti ulkoilmajuhliin ja pöydät kaukana toisistaan, mutta olis sitä paremmankin ratkaisun voinut keksiä ja hitonko kiire noilla edes oli pitää "juhlat", kun kerran olivat jo naimisissa.
Jos toi mies haluaa vaan kaverin lautapeleihin ja naamiais- ja teatterileikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan nämä, että näin heidät maanmainiot näyttelijän taidot keksitään elokuvataiteen tähtitaivaalle.
heidän*
Autojobbarin tukka parasta mitä tää jakso tarjoaa. Noloa, pakastusrasiassa ruoka?? Mummulla on tekarit.
Salaatti pakasterasiasta oli show stopperi. Törkeää vieraita kohtaan. Idea leffasta Arvottomat - sellaisenako he häävieraansa näkivät?
Nämä elää jossain vaihtoehtotodellisuudessa. Ei voi muuten selittää tuota vieraiden kohtelua.
Se tunne, kun ihmisillä ei ole mitään itsekritiikkiä. :D He vielä kuvittelevat, että olisi jotenkin hyvät häät.
Mun mielestä tämä pinkkitukkamorsian ja sen mies oli kiva pari. Miksi pitää haukkua? Lihavan ihmisen on vaikea löytää sellaista vaatetta muutenkaan, mikä hävittäisi läskit, saati sitten kun pitää olla vähänkään kevyemmin pukeutunut. Jos olisi tosiaan ottanut muutaman numeron isomman puvun, se ei välttämättä olisi pysynyt päällä, koska se olisi ollut iso sitten joka puolelta muualtakin.
Tiedän ongelman, kun olen itse ollut lihava, laihduttanut ja sairauden takia muutenkin laihtunut sittemmin. Mutta muistan miten kamalaa oli löytää edes sieltä ns. isojen tyttöjen vaatemalleista sopivaa, kun sellaisessa vaatteessa, mikä olisi sitten ollut tuosta yläosasta muuten sopiva, olikin sitten kaula-aukko aivan valtavan väljä ja hihat liian leveät ja pitkät. Jos hame oli sopiva lantiosta, se oli takuulla liian väljä vyötäröltä ja liian pitkä.
Tämähän oli mukavan oloinen pariskunta, ihanaa että oli toisensa kohdanneet ja menneet yhteen. Sopivat toisilleen ja olivat hyvän näköisiäkin. Vähän se usein tullut vee-sana otti korvaan tämmöiselle, joka ei ole sen käyttöön tottunut, mutta taitaa olla yleistä nykyään. Onnea heille kovasti!
Morsian taisi olla reilu 50v, jostain syystä haluaa pukeutua mummoksi hääpäivänään.
Onko tuo mies tältä planeetalta?
Ei haloo tuo kirahvi. Onko nuo tekemässsä jotain kiusalliset tilanteet -performanssia kuten se yks taiteilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuo autojobbarikin ihme hobitti.
Tää heepohan kulkee Pink Panterina Espalla taas vappuna.
Nythän se veti pantteripuvun päälleen.
Nyt alkaa kyllä vaikuttamaan miehen osalta siltä, että psykitrisissa sairaaloissa kannattaa laskea potilaat...
Apua toivottavasti en näytä noin vanhalta kun oon 54. Olen nyt 46 ja kuvittelen olevani oikein simpsakka vielä.
Pulsupuistossa :D Kaupunginosatoimikunnan miehet varmaan puhdistivat puiston juopoista juhlien ajaksi.
Mut joo. Niin tylsä jakso.