Käytättekö vielä maskeja ?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhak baksa kirjoitti:
Kyllä käytän. Varmuuden vuoksi. En nimittäin halua, että minusta lähtee tartuntaketju, joka surmaa jonkun vanhuksen tai riskiryhmäläisen. On otettava huomioon, että minä en voi tietää, onko minulla koronavirusta vai ei. Se on myös oireettomana tarttuva.
Käytithän maskia myös ennen koronahysteriaa mm. influenssa-aikaan? Sehän on myös tarttuva tauti, joka on hengenvaarallinen heikkokuntoisille vanhuksille. Influenssakuolleisuus on jopa suurempaa vuositasolla kuin koronakuolleisuus.
Rokote suojaa hyvin influenssalta. Siksi maskeja ei ole tarvinnut käyttää aikaisemmin.
Muutenkin on jokaisen oma asia käyttääkö vai ei. En jaksa ymmärtää näitä maskeista vinkuvia.
Minä käytän edelleen, eikä sen pitäisi ketään häiritä 😷No miksi vingutte? Melkein joka päivä täällä näitä vinkumisketjuja siitä, että 99% ihmisistä ei enää kulje maskilahkossa.
Ei täällä nytkään vingu kukaan muu kuin maskeja pelkäävät.
Niinkö? Mitä tämä öyhötys "minä ainakin haluan suojella muita" sitten on?
Kyky ajatella myös muitakin? Tiedätkö, niinkin voi tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Aina mummoja potkimaan lähdettäissä tai kauppaa ryöstäissä, empä oo jäänyt kiinni.
Sen muuten huomaa, että on lukuloma alkanut ja on vaikea keskittyä aineisiin. Koitahan terästäytyä ja jätä nämä mummojen kiusaamishöpinät pois. Tiedäthän, että kaikki, ihan kaikki kirjoittamasi läpät löytyvät jostain, jos joku tahtoo.
Mummot eivät ole ansainneet vihojasi.
En ole vielä käyttänyt, paitsi kun pöytää hioin.
Vielä käytän mutta ajattelin kesän kynnyksellä uskaltaa olemaan ilman . Eikö tauti ole muuttunut lievemmäksi ?
Ja siellä lääkärillä/labrassa on myös oikeasti sairaita. Juurikin maskittoman antama viruskuorma voi tappaa jonkin toisen.
Kiitos, että käytät maskia.