Mokasin! Kerroin miehelle jota olen
Tapaillut puoli vuotta että haluaisin jo päästä panemaan. Nyt pelottaa mitä vastaa :/
Kommentit (166)
"Paikalla" on mutta ei vastaa :*( ap
Idiootti ap :D Miehellä on varmaan syy jos ei ole 6kk aikana seksiä millään tavalla ehdottanut. Voipi olla että teit nyt emämunauksen.
Jep ei oo vastannu. Se on siinä jos tänään ei kuulu mitään.ap
Ei oo todellista että puoli vuotta tapaillaan ilman seksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:20"]
Täääähhhh puoli vuotta
[/quote]Onpas täällä isolle osalle yllätys, että samaa ihmistä voi tapailla jopa puoli vuotta!
Ootkohan sä ap deittaillut puoli vuotta homoa? Ei oo normaalia, että mies ei puolen vuoden aikana muka halua/ ehdota/ vonkaa seksiä lainkaan. Lopeta tuo turha tapailu ja ala tapailla sellaisia miehiä, jotka haluaa myös seksiä kanssasi.
Pienikaluinen, joka häpeää itseään? Tai sitten toinen on ystäväzonella, eikä pidä deittailua deittailuna vaan kaveritreffeinä.
Viikko ja asuttiin jo yhdessä, en suosittele oli gold digger.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:21"]Pienikaluinen, joka häpeää itseään? Tai sitten toinen on ystäväzonella, eikä pidä deittailua deittailuna vaan kaveritreffeinä.
[/quote]
miksi se sit suutelee ja hiplailee? Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:22"]Joko vastas?
[/quote]
Ei. Mä haluan tietää tänään mikä on hänen kantansa asiaan.ap
Höh, vastais jo! Haluan tietää!! t. ulkopuolinen
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:26"]Höh, vastais jo! Haluan tietää!! t. ulkopuolinen
[/quote]
Mielenkiinnolla odotan itsekin. Mulle se ystävyys on ok..vaikka se mun pöksyt kostuttaaki. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:20"]
Ootkohan sä ap deittaillut puoli vuotta homoa? Ei oo normaalia, että mies ei puolen vuoden aikana muka halua/ ehdota/ vonkaa seksiä lainkaan. Lopeta tuo turha tapailu ja ala tapailla sellaisia miehiä, jotka haluaa myös seksiä kanssasi.
[/quote]
Me miehet emme vonkaa teiltä naisilta seksiä ikinä vaan te naiset vonkaatte sitä koko ajan meiltä miehiltä vaikka ette sitä meitä ikinä saa!
Mä oon melkein 90% varma kuka sä oot.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:31"]Mä oon melkein 90% varma kuka sä oot.
[/quote]
Kerro toki :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:34"]Ap lopeta tuollainen söpöily.
[/quote]
Todellakin! Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:43"]Kai se olisi ollut helpompaa tehdä face to face ja sitten vain alkaa panna..
[/quote]
Tää ei toimi niin :) ap