Mokasin! Kerroin miehelle jota olen
Tapaillut puoli vuotta että haluaisin jo päästä panemaan. Nyt pelottaa mitä vastaa :/
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:28"]Jos mies on kuitenkin sellainen yhden naisen mies, tuliko jätetyksi? Jos tuntee jotenkin pettävänsä ex- vaimoaan ja toivoo vielä yhteen paluuta?
[/quote]
Tuli ja juuri tällainen hän on. Ap
Tuli vastaus? Mitä tarkalleen ottaen sanoi? Mitä nyt?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:49"]
Ööh, ei tässä kyseessä ole nyt mistään "munasta" vaan siitä, ettei ko mies pysty nyt syystä eikä toisesta sitoutumaan tai kiintymään ap:hen ja ei kykene/voi/halua harrastaa hänen kanssaan seksiä. Seksuaalinen kanssakäyminen on muutakin kuin "muna" ja se ei vain mieheltä onnistu nyt. Joten kun aikaa on kulunut ja mies tuntuu ap:n mukaan olevan aika "haavoilla", luulen, ettei tuo seksi onnistu miehen ja ap:n välillä jatkossakaan. En voi tietää, mutta jotenkin näin oletan.
[/quote]
"Jos sinulla on ripauskaan itsekunnioitusta, niin nyt elät omaa elämääsi täysillä, keskityt hauskanpitoon tai alat tapailemaan jopa uusia miehiä samanaikaisesti. Nyt tuhlaat aikaasi mieheen, joka ei ole sinun kanssasi rehellinen eikä avoin. "
"Mitä aiot nyt tehdä? Odottaa sitä munaa ja miestä niin kauan, että mies selviää erosta ja silloinkaan ei ole varmaa onko mies edes sinusta oikeasti kiinnostunut. "
"Itseäni loukkaisi jos toive seksistä olisi miehelle jotain haihattelua jonka takia pitäisi pitää jalat maassa, aivan kuin olisit pyytänyt kultaista noutajaa ja volvoa. "
"Toivottavasti Ap ymmärrät, että miehen vastaus oli ihan sontaa. "Varoo seksin suhteen". En osaa sanoa, mikä on todellinen syy tähän, mutta pysyisin tuosta tyypistä erossa. "
En tiedä susta, mutta mun mielestä vaikuttaa aika seksikeskeiseltä ja miehelle ei hyväksytä näitä haavoitettuja tunteita. Ota naisista nyt selvää, valitetaan että miehillä on machorooli päällä, mutta sitten syytetään sekopääksi tai valehtelijaksi jos ei olekaan sonni
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:29"]Palaan tähän ketjuun puolen vuoden päästä. Koittakaa rauhoittua ennen sitä. :) ap joka tykkää miehestä hirveesti :)
[/quote] idiootti ämmä :D jos kyse on mun miehestä, niin sä toivot ettet olis koskaan syntynytkään...
[/quote]
Miksi olen idiootti, kerro toki :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:15"]Sinä et pane vaan olet pantavana.
[/quote]
No mutta ymmärsit pointin ;) tää menee nyt hyvin tai hyvin huonosti :D ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:15"]Sinä et pane vaan olet pantavana.
[/quote]
No mutta ymmärsit pointin ;) tää menee nyt hyvin tai hyvin huonosti :D ap
[/quote]
Hyvin se menee :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:15"]
Sinä et pane vaan olet pantavana.
[/quote]
En tiedä millainen nainen olet, tai millaisten naisten kanssa olet harrastanut seksiä, mutta myös nainen voi "hoitaa hommat"...
Enpä usko että täytyy seksin ehdottamisesta miehelle olla peloissaan
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:22"]Enpä usko että täytyy seksin ehdottamisesta miehelle olla peloissaan
[/quote]
:) mä päätin ottaa sen mitä haluan..mut pelkään että antaa pakut :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:22"]Enpä usko että täytyy seksin ehdottamisesta miehelle olla peloissaan [/quote] :) mä päätin ottaa sen mitä haluan..mut pelkään että antaa pakut :D
[/quote]
Sen takia, että haluat harrastaa hänen kanssaan seksiä?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:22"]Enpä usko että täytyy seksin ehdottamisesta miehelle olla peloissaan [/quote] :) mä päätin ottaa sen mitä haluan..mut pelkään että antaa pakut :D
[/quote]
Sen takia, että haluat harrastaa hänen kanssaan seksiä?
[/quote]
Niin koska tää lähti ystävyydestä...:(
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:22"]Enpä usko että täytyy seksin ehdottamisesta miehelle olla peloissaan
[/quote]
:) mä päätin ottaa sen mitä haluan..mut pelkään että antaa pakut :D
[/quote]
Mäkin tartteisin pakun ku pitäis tehä muutto viikonloppuna.
No nyt se on viestin nähnyt ja sit vaan odotellaan :) ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:37"]Kerro toki mitä vastasi :)
[/quote]
Itken ja kerron vai miten se meni :D ap
Kai se olisi ollut helpompaa tehdä face to face ja sitten vain alkaa panna..
Suurin osa on näköjään sitä mieltä että miehillä ei ile tunteita.