Laaja tutkimus: Raha on naisten ylivoimaisesti tärkein parinvalintakriteeri
Nyt se on tutkittu:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1442976633708.html
Miehille ulkonäkö. Joten ei yllätyksiä siinäkään.
Kommentit (230)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:02"]
"Ihan sama"
[/quote]
"ihan sama" ei ollut perustelu, vaan sillä todettiin, että koko argumentti on keskustelun kannalta yhdentekevä.
Kumma kun mä en löydä naista itselleni, vaikka olen miljonääri.
Ulkonäössä ei ole vikaa ja olen toiminut miesmallinakin ja kroppa on treenattu ja rasvaton.
Asunto-osakkeita ja vapaa-ajan huviloita löytyy.
Viime vuonna myin kaksi omistamaani asuntoa Helsingin keskustasta hyvältä alueelta.
Onko tää mun skitsofrenia, joka ei edes nykyään oireile lainkaan naisille se kynnyskysymys?
Kauniit ja nuoret naiset ilmoittautukaa.. ;-)
Naisten tärkein parinvalinnan kriteeri, tasaiset tulot on sentään hankittavissa, mutta jos naiselle sattuu oikein kehno tuuri geenilotossa niin ainakin kalliin leikkauksen se vaatii, hyvän ulkonäön saavuttaminen siis.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:04"]
millaisia tekosyitä sinulla on tarjota miesten ulkonäkökeskeisyydelle?
[/quote]
Itse en ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen, jos nyt siitä on kyse. Muiden puolesta en sitten voi puhua.
Minä ainakin "otin" köyhän opiskelijan jolla oli kaiken lisäksi surkea vaatevarasto ja vanha romu auto ;)
Mutta oli vaan kaikin puolin niin hyvä muuten ja olinhan minäkin köyhä opiskelija.
Yhdessä olemme olleet nyt 24 vuotta eikä olla edes köyhiä enää...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:05"]
Naisten tärkein parinvalinnan kriteeri, tasaiset tulot on sentään hankittavissa,
[/quote]
Kaikki nyt eivät halua ahnetta, rahan perässä juoksevaa akkaa, joten ei tuo auta ongelmaan mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:53"]
Mä menin naimisiin lähes varattoman miehen kanssa (oltiin nuoria ja vasta niin alussa). Jos nuorena menee naimisiin, esim. opiskelijana, niin harvoin sillä miehellä nyt niin rahaa vielä on. Tulevaisuuden työllistymisestäkään ei tiedä mitään.
[/quote]
Niinpä. Itse tapasin mieheni 18-vuotiaana, just lukiosta päässeitä tyhjätaskuja olimme molemmat. Nykyään miehelläni on mukavasti massi ja mammonaa, ja välillä törmään ennakkoluuloihin, että olisin rahaa käyttänyt parinvalintakriteerinä. No, pääasia että itse tiedän, ettei rahalla ollut mitään tekemistä silloin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:04"]
millaisia tekosyitä sinulla on tarjota miesten ulkonäkökeskeisyydelle?
[/quote]
Itse en ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen, jos nyt siitä on kyse. Muiden puolesta en sitten voi puhua.
[/quote]
ei. olet mies. kaikki miehet välittävät vain ja ainoastaan naisen ulkomuodosta, tämä on fakta ja kaikki, jotka sen kiistävät, valehtelevat avoimesti ja röyhkeästi. kaikki alle kasin naiset eivät ole edes naisia. älä yhtään selittele, tutkimus kertoo miesten ja naisten kriteerit eikä yksilöeroista keskustella.
Kyselytutkimus, joten tosiasiassa merkitys on varmasti suurempi, kaunistelun tai tiedostamattoman vaikutuksen takia. Jokainen mies, joka on naisten kanssa vähän enemmän pelaillut, tietää kyllä että rahan tuoksu houkuttaa naisia kuin paska kärpäsiä. Deodorantti on toissijaista.
Jos on parisuhteessa ja on lapsia niin ei ole rahan ahneutta jos miehenkin pitää käydä töissä. Jossain pitää asua, pitää syödä ja maksaa laskutkin...sen miehenkin vaikka olisi kuinka kaunis vaimo. Ja ei ne lapset ole ilmaisia. Jotain realismia kiitos...ja se ei sulje pois rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:47"]
Miksi naiset tykkää niin paljon rahasta?
[/quote]
Rahalla voi ylläpitää sitä ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:11"]
ei. olet mies. kaikki miehet välittävät vain ja ainoastaan naisen ulkomuodosta, tämä on fakta ja kaikki, jotka sen kiistävät, valehtelevat avoimesti ja röyhkeästi. kaikki alle kasin naiset eivät ole edes naisia. älä yhtään selittele, tutkimus kertoo miesten ja naisten kriteerit eikä yksilöeroista keskustella.
[/quote]
No tämä nyt topikki puhuu sen puolesta, että tutkimus osuu ainakin naisten kohdalla oikeaan. Raha todellakin ratkaisee, vaikka sitä yritetäänkin selitellä muuksi koomisilla tekosyillä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:16"]
[/quote]
No tämä nyt topikki puhuu sen puolesta, että tutkimus osuu ainakin naisten kohdalla oikeaan. Raha todellakin ratkaisee, vaikka sitä yritetäänkin selitellä muuksi koomisilla tekosyillä.
[/quote]
mutta nämä tutkimuksen miehet ovat viattomia pikku pulmusia jotka haluaisivat olla niiden ihanien kolmosen tai nelosen naisten kanssa, mutta ne julmat ja ahneet ysin naiset viettelevät heidän kavalaan ansaan...
joopa joo.
Minä ottaisin köyhän miehen, mutta en kelpaa sille kun olen liian ruma.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:19"]
mutta nämä tutkimuksen miehet ovat viattomia pikku pulmusia jotka haluaisivat olla niiden ihanien kolmosen tai nelosen naisten kanssa, mutta ne julmat ja ahneet ysin naiset viettelevät heidän kavalaan ansaan...
joopa joo.
[/quote]
Noi on sitten jotain sun omia kuvitelmia. Kaikki ihmiset ei katsos kategorisoi ja luokittele ihmisille jollain arvosana-asteikolla, vaikka sä näköjään teetkin niin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:16"]
[/quote]
[/quote]
Kipaisehan hankkimassa sitä rahaa ja kerro sitten miten kävi. Taitaa todellinen elämä tulla ikävänä yllätyksenä :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]
Kipaisehan hankkimassa sitä rahaa ja kerro sitten miten kävi. Taitaa todellinen elämä tulla ikävänä yllätyksenä :D
[/quote]
En tarvitse enempää rahaa. Muutenhan olisin kelvannut muutamallekin muijalle, mutta alkoivat ahneuksissaan vaatimaan työnhakua ja pitivät kiinni ahneudestaan niin tiukasti ettei kumpikaan juttu siitä edennyt. Liian suuri ristiirita, jonka kummassakin tapauksessa aiheutti nainen ahneudellaan.
Ja kyllähän tälläkin palstalla tehdään selväksi, että työtä ja rahaa pitää olla. Vaikka sitä ei suoraan myönnetäkään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:14"]
ja se ei sulje pois rakkautta.
[/quote]
Tekee se tunteista vähintään toissijaisia rahan jälkeen. Jos työssäkäynti on ehdoton vaatimus ja jättää ukon sen takia, ettei se suostu menemään töihin, onhan se selvä merkki siitä, että raha on tunteita tärkeämpää.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]
[/quote]
En tarvitse enempää rahaa. Muutenhan olisin kelvannut muutamallekin muijalle, mutta alkoivat ahneuksissaan vaatimaan työnhakua ja pitivät kiinni ahneudestaan niin tiukasti ettei kumpikaan juttu siitä edennyt. Liian suuri ristiirita, jonka kummassakin tapauksessa aiheutti nainen ahneudellaan.
Ja kyllähän tälläkin palstalla tehdään selväksi, että työtä ja rahaa pitää olla. Vaikka sitä ei suoraan myönnetäkään.
[/quote]
olet päättänyt että naiset haluavat rahaa, joten pyrit vastakkaisen sukupuolen seuraan tavoilla, joihin vastaavat ne naiset joilla on tiettyjä arvoja. minä haen miestä jolla on ennenkaikkea jotain mielenkiintoista puhuttavaa ja hieman kierohko huumorintaju, ja kaikki miehet joiden seuraan ajaudun tuntuvat täyttävän nämä kriteerit. kun hakeudut rahaa haluavien naisten pariin, päädyt suhteisiin rahaa haluavien naisten kanssa. eikös olekin ällistyttävää?
jos varta vasten etsit valkoisiin kaapuihin pukeutuvien seuraa, ei pidä vinkua jos löytää itsensä kkk-kokouksesta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:55"]
Lue 32. Vai eikö ymmärrys riitä?
[/quote]
Sama kulunut tekosyy kun omaa rahanahneutta ei kehdata suoraan myöntää. Mitä siitä?
[/quote]
ihan uteliaisuudesta, millaisia tekosyitä sinulla on tarjota miesten ulkonäkökeskeisyydelle?