Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko pienet rinnat totaalinen turn off?

Vierailija
24.09.2015 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Absolutismi, oikeistolaisuus ja hihhulointi ovat pahimmat turn-offit naisessa.

Vierailija
22/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muodokkaat perseet kiinnostavat enemmän kuin mitkään rinnat! M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihminen on kokonaisuus ja toimiva parisuhde perustuu pääosin muuhun kuin ulkonäköön. Itse tykkään isoista rinnoista, mutta se on vain yksi aspekti. Yksi elämäni suurimmista ihastuksista on pienirintainen. Valitettavasti en saanut suhdetta hänen kanssaan. Voisin vieläkin rakastua häneen.

Vierailija
24/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuiset tisut ovat kiihottavat :p

-M31

Vierailija
25/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:35"]

Ei todellakaan ole totaalinen turnoff, mä ainakin tykkään ihan sikana enemmän kuin isoista. :) Ylipäätään tuo tissien koko tuntuu korostuvan lähinnä yli-ikäisillä pervoilla ja keskenkasvuisilla amispojilla. Merkittävästi suurinta osaa (hattuarviolla 80-90%) mun tuntemista normaaleista miehistä kiinnostaa perse paljon enemmän kuin tissit.

[/quote]

Kirjoittamasi teksti kertoo enemmän sinusta ja tuttavistasi kuin miehistä yleensä.

Vierailija
26/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oikein ovat pienet rinnat? Nykyinen silikoniaikakausi on saanut normaalit b- ja c-luomutkin näyttämään pienen pieniltä. 

Vierailija
27/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A/B/C on parasta. 41v m

Vierailija
28/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isoryntäinen alapeukuttelee täällä hih.

Vierailija
29/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienet tietty! Terhakat ja napakat, ei löllyviä rasvakönttejä, rasvaahan ne on. Toi on kyllä kumma miten monet naiset luulee, että kunnollisen rinnat pitää olla jotta miehiä mielyttää. Tiedän parikin tapausta jossa naisella on ollut juuri täydelliset rinnat ja on mennyt pilaamaan ne kumilla ja laittanut tekotissit yök. 

Luulen, että nyky trendi on hiukan mennyt järkevämpään suuntaan ja on alettu kuuntelemaan sitä mistä miehet oikeasti pitävät, silloin vapputissit voi jättää kauppaan.

Pahin yhdistelmä on isot kannut ja liian iso takamus. Yleensä nämä ovat samassa paketissa jos "luomuilla" mennään.

Vierailija
30/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun 75D Boobsit on seksikkäämmät kuin esim 70a :D

Vierailija
31/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. t. mies

Vierailija
32/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:21"]On totta kai. Kaikilla miehillä kun on sama maku
[/quote]

Kuka muka tosissaan voi väittää tykkäävänsä pienistä rinnoista? :D En usko tähän.
[/quote]

Näin sanoo kaikki "muodokkaat" eli läskit.

-ohis

Vierailija
33/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti taas tulla lukemaan tätä paikoillaan junnavaa keskustelua ;-) Yhtä hyvin voitais väitellä siitä voiko kukaan rakastaa suklaajäätelöä (kun mun pakastimesta sitä ei löydy)

Vierailija
34/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiiri ainakin koostuu lähinnä miehistä, ja kaikki ovat sitä mieltä että aivan sama/mielummin käteensopivat tissit kun isot ja että peppu on tärkeempi :) itse en myöskään oikeen isoista pidä.. Omani aion pienentää koska en tykkää siitä että tossa edessä roikkuu kaks rasvapalloa, ja muutenkin mun siroon kroppaan sopisi paremmin pienemmät!

Vierailija
35/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ovat seksikkäämmät. Pienet taas sievät.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
36/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:18"]No pienet tietty! Terhakat ja napakat, ei löllyviä rasvakönttejä, rasvaahan ne on. Toi on kyllä kumma miten monet naiset luulee, että kunnollisen rinnat pitää olla jotta miehiä mielyttää. Tiedän parikin tapausta jossa naisella on ollut juuri täydelliset rinnat ja on mennyt pilaamaan ne kumilla ja laittanut tekotissit yök. 

Luulen, että nyky trendi on hiukan mennyt järkevämpään suuntaan ja on alettu kuuntelemaan sitä mistä miehet oikeasti pitävät, silloin vapputissit voi jättää kauppaan.

Pahin yhdistelmä on isot kannut ja liian iso takamus. Yleensä nämä ovat samassa paketissa jos "luomuilla" mennään.
[/quote]

Vapputissit, tsihih :) Pakko ottaa tuo sana käyttöön !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi