Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei saa mitään aikaiseksi

Vierailija
24.09.2015 |

ja homma senkun vaan pahenee kun kaikki kasaantuu ja sitten ei enää tiedäkään mistä aloittaa. Niin ja tämä väsymys ja raskas olotila. :/ Muisti on huono ja keskittymiskyky nolla. Välillä tulee parempia päiviä ja saan jotain aikaan mutta ne on niin harvassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:48"]Pitää laittaa ruokaa, pitää viedä joku lapsi johonki harrastukseen ym ym.

ap

[/quote]

Teethän sinä sentään jotain. Minä elän yksin, enkä tosiaankaan tee mitään.

[/quote]

Teen sen mitä on pakko. Lapsia kun ei oikein voi jättää hoitamatta. Haluaisin tehdä enemmänkin asioita mutten vaan jaksa. mielestäni ihmisen pitäis jaksaa enemmän kuin keittää ruokaa,kuskata lapsia ja pestä pyykkiä.

Vierailija
2/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla mennä lääkäriin. en tiedä miks se on mulle niin iso kynnys. olen jo vuoden yrittänyt tsempata itseäni menemään pyytämään lähetettä kilpirauhas kokeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En ymmärrä mitä tämä on ja mistä apu:(

Vierailija
4/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uudella miesystävälläni oli tuo sama ongelma. Ei tarvittu kuin reipas tarttuminen asioihin eli minä aloitin ja yhdessä alettiin tehdä yhtä asiaa kerralla. Eli olisiko teillä jotain tehokasta ystävää, äitiä, sukulaista jolle antaisitte tilanteen haltuun?

Vierailija
5/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisänä vielä etten tunnu nykyään kestävän yhtään stressiä vaan ahdistun siitä todella nopeasti.

ap

Vierailija
6/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tarvitsisin jonkun, jonka kanssa rehkiä esim. noi perennapenkit kuntoon. Yksin en saa aikaiseksi.

Vierailija
7/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelussa tehtävät sujuiskin helpommin jos olis joku jonka kanssa yhdessä tehdä tehtäviä ja pohtia asioita mutta eipä mulla oo sellaista henkilöä.

Mulla yleensä menee niin että tein mä sitten mitä tahansa niin mua ärsyttää kun kokoaja tulee keskeytyksiä. Pitää laittaa ruokaa, pitää viedä joku lapsi johonki harrastukseen ym ym.

ap

Vierailija
8/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Aloita siitä! Kerrot väsymyksestä ja stressinsietotasostasi asiantuntijalle, miten helppoa se olisikaan jos verikokeesta näkee onko sinulla joku puutostila/kilpirauhasentoiminnassa toivomisenvaraa tms.

Sitten seuraavana pohdintaa mitä sun aikataulu sisältää. Kun sulla on tunnesekamelska että kaikki pitää tehdä niin lajittele ne: mitä sun pitää tehdä tällä viikolla ja siitä ratkot mitä teet tänään, huomenna ja mitä jää viikonloppuun. Mitä teet ensi viikolla ja ensi kuussa. Mitä joku toinen voisi tehdä?

Onko sinulla omaa aikaa? Tai jos olet kovin kiinni kotona niin mitä voit tehdä kotona että saat ladattua akkuja? Mitä odotuksia sinulla on -meinaan että onko sinulla kovin realistinen kuva siitä mitä edes kuuluu tehdä vai riittääkö vähempi? Miten perfektionisti olet?

Laiskuus on ihan jees. Suotta vähättelet itseäsi kun kaipaat rauhaa ja rentoutta. Ota se. Mutta lopeta myös itsesi soivaaminen että olisi sitten pitänyt tehdä tai olla toisin. Kun päätät että tänään et siivoa, niin nauti olostasi ja päätöksestäsi. Huomenna sitten välipalalle metsään jne. Mikä on sun juttu! Älä ajattele että sun PITÄÄ raahautua metsään jos se ei nappaa. Etsi oma juttusi. Mutta mene lääkäriin, mä toivon että sä löytäisit itsellesi hyvän arjen ja jaksamisen!

Vierailija
9/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:48"]

Opiskelussa tehtävät sujuiskin helpommin jos olis joku jonka kanssa yhdessä tehdä tehtäviä ja pohtia asioita mutta eipä mulla oo sellaista henkilöä.

Mulla yleensä menee niin että tein mä sitten mitä tahansa niin mua ärsyttää kun kokoaja tulee keskeytyksiä. Pitää laittaa ruokaa, pitää viedä joku lapsi johonki harrastukseen ym ym.

ap

[/quote]

Mulla aivan sama!!! Mitä opiskelet? Ja sit tulee ahdistus kun kaikki kasaantuu. Ja sit ku tekee, ni tuntuu et sekin aika on pois lapselta ja tulee huono omatunto jne.

Vierailija
10/10 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:48"]Pitää laittaa ruokaa, pitää viedä joku lapsi johonki harrastukseen ym ym.

ap

[/quote]

Teethän sinä sentään jotain. Minä elän yksin, enkä tosiaankaan tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä