Oletko koskaan varannut saunallista hotellihuonetta?
Kommentit (25)
No viimeksi toissa viikolla.
Kannatti mielestäni. 👍
Olen ja se oli ihanaa, tuntui suurelta luksuselta!
Itse en ole kokenut tarvetta koska hirvee laittaminen sitte taas jos lähtee vaikka syömään ja pääsen kotona saunaan millon vaan. Mutta ehkä joku haluaa.
Ammeellisen huoneen kyllä pyydän jos on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kokenut tarvetta koska hirvee laittaminen sitte taas jos lähtee vaikka syömään ja pääsen kotona saunaan millon vaan. Mutta ehkä joku haluaa.
Pyydät?
Varatessasihan sinä sen valinnat teet, ammeelliset on erikseen kuten saunallisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä laittaminen? Tarviiko sun maalata seinät vai?
Usein, koska yleensä varaan sviitin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se oli ihan eri kuin kotisauna. siinä illan päätteeksi saunottiin ja katseltiin kaupungin yllä näkyvästä ikkunasta hienoa näkymää ja siitä sitten ihaniin sileisiin valkoisiin lakanoihin <3
Noin 100 kertaa. Asuin hotellissa töiden puolesta yli kolme kuukautta ja vaadin että minulla on huoneessa sauna tai vaihdan hotellia. Hinta on useimmiten sama, kuin ilman saunaa olevissa, joten miksi ei pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Noin 100 kertaa. Asuin hotellissa töiden puolesta yli kolme kuukautta ja vaadin että minulla on huoneessa sauna tai vaihdan hotellia. Hinta on useimmiten sama, kuin ilman saunaa olevissa, joten miksi ei pyytäisi.
No ei todellakaan ole sama.
En tarkoituksella, mutta on useamman kerran sviitissä ollut. En kyllä ole koskaan muistaakseni käyttänyt.
Ehkä kerran, kun Viru hotellin kattosviitin saunasta oli suora näkymä Tallinnan yli.
Minulle siis turha kapistus hotellin sauna. En halua edes ammetta, mutta vaimo aina haluaa sellaisen ja lillua siinä. Itse sitten katson urheilua ja juon viskyä.
Olen painanut varattua hotellihuoneen saunassa jos se oli kysymys?
Lapissa saunoja on monissa tavallusisa hotellihuoneissa, mutten itse tykkää saunomisesta, joten turhakkeita ovat olleet.
Oli aika limainen paikka, tahroja jokapuolella kun oikealla lampulla katsoi.
Kyllä. Vaasassa viimeksi vieraillessani varasin jonkin luxushuoneen, jossa oli poreallas ja sauna. Saunaosatoon sai hienon "tähtitaivaan" valaistuksella ja poreammeessa oli erilaisia valoja. Pyysin ennen saapumistani, että sauna olisi päällä tullessani ja menin suoraan saunaan respasta.
Huikeaa rentoutusta saunan ja porealtaan yhdistelmällä. Ensin lihakset saunomalla rennoiksi ja altaassa hierovat suihkut. Lotrasin huolella puoleen yöhön ja sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoituksella, mutta on useamman kerran sviitissä ollut. En kyllä ole koskaan muistaakseni käyttänyt.
Ehkä kerran, kun Viru hotellin kattosviitin saunasta oli suora näkymä Tallinnan yli.
Minulle siis turha kapistus hotellin sauna. En halua edes ammetta, mutta vaimo aina haluaa sellaisen ja lillua siinä. Itse sitten katson urheilua ja juon viskyä.
Visky?
Vierailija kirjoitti:
Oli aika limainen paikka, tahroja jokapuolella kun oikealla lampulla katsoi.
Oliko Viru kyseessä. Tullut duunattu siellä monta kertaa nuorta tsirpulaa.
T. Hopeabull
Muutaman kerran, varsinkin jos hiihtokeskusten huoneistot lasketaan. Eihän se sauna tule olemaan mikään laadukas, vaan sellainen kerrostaloasunnon kuiva hikikoppi. En välttämättä maksaisi hotellihuoneen saunasta vaan kävisin mielummin siellä hotellin yleisessä saunassa. Ne ovat yleensä tasokkaampia, tilavimpia ja harvoin kovin täysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole sama.
Ainakin firman hinta on eurolleen sama ja tarkistin nyt booking com:sta niin tuolla ei edes ole erikseen valittavana saunallista huonetta vaan sen näköjään saa "tuurilla" tai pyytämällä.
En tarkoituksella. Mutta sviitin varasin kerran ja oli yllätys kun siellä oli sauna. Pitihän se kokeilla.
-M47