Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia
Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.
Kommentit (254)
Olen yli 30v. Kaverini on tosi ujo seksin suhteen ja miehensä kanssa tapaili pitkään ennen seksiä. En usko, että hän on vieläkään mitenkään kovin aktiivinen seksin suhteen, muttei ole miehensäkään varmaan. Että eiköhän molemmat ole tyytyväisiä noin.
Itse olen hyvinkin seksuaalinen ja jos olisin miehestä kiinnostunut, en kyllä pystyisi hillitsemään himojani kuin korkeintaan ekat treffit (toisia ei tule, jos en halua häntä). Haluan siis että mies on myös korkean libidon omaava.
Tärkeintä on se, että puolisot ovat samankaltaisia haluiltaan ja himoiltaan. Vaikuttaa kyllä siltä, että tuon naisen kanssa sulla ei ole näin.
Mitä ihmettä :0 Itse ajattelen, että on normaalia odottaa puolikin vuotta seksiä. Enkä todellakaan ole aseksuali vaan seksiä haluna päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :0 Itse ajattelen, että on normaalia odottaa puolikin vuotta seksiä. Enkä todellakaan ole aseksuali vaan seksiä haluna päivittäin.
Muista kertoa tämä treffeillä, vaikuttaa paljon haluaako toinen jatkaa sun tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa tämä treffeillä, vaikuttaa paljon haluaako toinen jatkaa sun tapailua.
No miksi ei haluaisi? Eihän puoli vuotta ole ihmiselämässä mitään. Tuollainen taukoha tulee helposti esim synnytyksen jälkeen.
Vaikuttaa siltä että nainen pitää sua ihan kivana ja sen takia haluaa katsoa suhdetta pidemmälle, muttei kuitenkaan tunne erityistä vetoa seksuaalisesti. Jos tuntisi niin aika varmasti olisi jotain tapahtunut kun olette nukkuneet samassa sängyssä. Jos hänellä olisi joku aate ym sen suhteen missä vaiheessa voi harrastaa seksiä niin kyllä hän olisi sen suoraan sanonut sitten.
Ja mikään pelkkä miehen vihjailu ei kyllä välttämättä herätä naisessa haluja.
Entä jos nainen on vielä neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni nykyisen miesystävän kanssa kuukausi ennen kun edes suudeltiin ekan kerran ja siitä muutama viikko ennen kun alotettiin petipuuhat. Mikä ihmeen kiire heti päästä sänkyyn? Itse en ainakaan edes nauti seksistä jos en kunnolla tunne ja rakasta miestä. Ja 4 treffit on aika lyhyt aika että siinä vielä ehtisi syvempiä tunteita muodostua.
N31Joo mutta en kyllä sitten nukkuisikaan vierekkäin. Kyllähän ainakin mulla himot heräisivät, jos olisin siinä niin lähekkäin miehen kanssa. Ymmärrän, että jokainen saa aloittaa seksin siinä vaiheessa kun se tuntuu hyvältä, mutta vieressä nukkuminen ilman mitään säpinää seurustelun alkuvaiheessa kun pitäisi olla kiihkeintä tuntuu erikoiselta. Eikö tästä voi keskustella, mikä on homman nimi?
Vaikka himot heräisikin, ei sen tarvitse johtaa toimintaan. Elukoitako olette?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimoainesta. Jos tunnut pääsevän jatkoon, ei halua näyttäytyä hutsahtavana. Kenties kunnon tyttö.
"Kunnon tyttö", "vaimoainesta"... Aivan järkyttävää paskapuhetta. Tämän palstan arvot saavat kyllä voimaan pahoin. Naista arvioidaan kuin tottelevaista koiraa. "Älä kerjää! Kunnon tyttö, hyvä koira!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni nykyisen miesystävän kanssa kuukausi ennen kun edes suudeltiin ekan kerran ja siitä muutama viikko ennen kun alotettiin petipuuhat. Mikä ihmeen kiire heti päästä sänkyyn? Itse en ainakaan edes nauti seksistä jos en kunnolla tunne ja rakasta miestä. Ja 4 treffit on aika lyhyt aika että siinä vielä ehtisi syvempiä tunteita muodostua.
N31Joo mutta en kyllä sitten nukkuisikaan vierekkäin. Kyllähän ainakin mulla himot heräisivät, jos olisin siinä niin lähekkäin miehen kanssa. Ymmärrän, että jokainen saa aloittaa seksin siinä vaiheessa kun se tuntuu hyvältä, mutta vieressä nukkuminen ilman mitään säpinää seurustelun alkuvaiheessa kun pitäisi olla kiihkeintä tuntuu erikoiselta. Eikö tästä voi keskustella, mikä on homman nimi?
Seksi kiinnostaa=elukoita. Just...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei haluaisi? Eihän puoli vuotta ole ihmiselämässä mitään. Tuollainen taukoha tulee helposti esim synnytyksen jälkeen.
Puoli vuotta seurustelua ilman seksiä, puoli vuotta joka synnytyksen jälkeen, puoli vuotta aina kun joku läheinen kuolee, puoli vuotta kun töissä on stressiä... Tuollaisen ihmisen kanssa sitä taukoa tulee 5 vuotta ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän eri asia, jos taukoon on esim. jokin lääketieteellinen syy. Tottakai puolen vuoden odotteluunkin on jokin syy, ja jos se on esim. se, että "ei ole vielä seksuaalista vetovoimaa" niin ainakaan itse en näkisi mitään syytä seurustella. Minulle seurustelun merkittävä osa on seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja jos se puuttuu, ei suhde tunnu seurustelulta vaan kaveruudelta. Sitten taas jos syy on jokin periaate, että omista haluista riippumatta "ei vain saa" harrastaa seksiä, niin ainakaan itse en halua omaan suhteeseeni ja seksielämään tällaisia omasta mielestäni keinotekoisia sääntöjä, normeja ja aikatauluja. Kokisin itse epänormaalina sen, että kummankin tekisi mieli ja läheisyys olisi jo luontevasti johtamassa seksiin, mutta sitten jostain syystä pitäisi aina keskeyttää vain siksi, että "ei vielä voi" - ja ihan yhtä lailla kokisin epänormaalina seurustella kuukausikaupalla ilman, että tuntee mitään halua toista kohtaan ja sitten kaverillisesti "odottelisi" jotain tunteiden syttymistä tai kenties sitä, että tuttuuden vuoksi "pystyisi" seksiin, vaikkei halua toista kohtaan olisikaan (tällainen vaikutelma tulee myös joskus noista odottelukirjoituksista - että ollaan ihmisen kanssa, jonka kanssa ei mitään kipinää ole, ja yritetään pitkän seurustelun myötä totuttautua ajatukseen siitä, että kohta pitää siirtyä seksiin).
En vastusta muiden periaatteita, mutta parasta on että samalla lailla ajattelevat päätyvät yhteen. Joten on aivan turha sanoa kenellekään mitään "puoli vuotta on lyhyt aika" - jokainen päättää itse omalla kohdallaan, onko se lyhyt vai pitkä aika ilman seksiä suhteen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos himot heräävät, miksi olisi huono asia, jos se johtaa toimintaan? Ihan kuin seksi oman kumppanin kanssa olisi maailman kamalin asia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysellä suoraan onko nainen sellainen joka haluaa odottaa avioliittoon. Kyllä noista asioista pitää melko suoraan puhua. Jos arvot ovat liian erilaiset, ei suhteella ole tulevaisuutta.
Haluaa odottaa että voi alkaa pihdata avioliitossa LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos himot heräävät, miksi olisi huono asia, jos se johtaa toimintaan? Ihan kuin seksi oman kumppanin kanssa olisi maailman kamalin asia.
Varmaan siksi että edellistä kirjoittajaa ei pahemmin kiinnosta ja hän yrittää pakottaa muut samaan muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain av-palstalta löytää ihmisiä joille seksi on kauhistus ja vastenmielinen asia. Se kuuluu vain parisuhteeseen ja silloinkin se on ällöä heidän mielestään.
Se, että en ole valmis tai ole ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä vielä mahd. neljänsienkäänn treffien yhteydessä ei ole mielestäni merkki siitä, että olisin jotenkin erityisen estynyt tai sulkeutunut (mies).
Mutta koska parhaimmassakin tapauksessa olen päässyt nainen kanssa kaveriksi tai ystäväksi niin on käynyt mielessä tätä keskustelua lukiessa että onko se, että en ole tuonut "tarpeeksi nopeasti" haluani harrastaa seksiä esiin ollut syy, miksi näin on käynyt. - Riippumatta siitä olisivatko naiset itse halunneet tai tahtoneet itse harrastaa jollain aika välillä kanssani seksiä.
Siis ikäänkuin osa naisista odottaisi, että miehenä tekeväni jotain sen eteen viimeistään neljänsien treffien kohdalla, vaikka naiset eivät tuolloin olisi siihen itse halukkaita; - jota tietysti sitten kunnioittaisin, enklä yrittäsi painostaa.
Vaikka välillä täällä saattaa joku saada sen käsityksen, että osa uskovat, että kyse olisi tällöin naisilla vain tavasta, että mies pitäsi "hyvän naisena" ensin torjua, jotta saisi miehen yrittämään enemmän tai ettei tulisi antaneeksi miehelle liian helppoa mielikuvaa itsestään...
En tiedä ymmärsinkö tuon lauseesi nyt oikein... mutta siis eihän seksiin päädytä samalla lailla kuin johonkin tuotteen ostopäätökseen, että tuodaan esiin halu ja keskustellaan siitä kuin jostain palvelusopimuksesta. Seksiinhän päädytään niin, että kumpikin tuntee vetoa toista kohtaan, tulee flirttiä, halua olla lähelle, päädytään lähekkäin, suudellaan, kosketellaan... ja sitä kautta edetään ja "päädytään" seksiin. Eli nainen ei ala harrastaa seksiä miehen kanssa siksi, että mies tuo esiin halunsa seksiin, vaan siksi, että tilanne molemmin puolin etenee seksiin. Joten jos päädytte naisen kanssa ystäviksi tai kavereiksi ettekä sänkyyn, niin kyllähän se johtuu siitä, että joko jomman kumman tai molempien puolelta ei vain ollut riittävästi kipinää, vaikka muuten tulittekin ihan hyvin juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisille yleensä seksi ja seksuaalisuus on eri asia kuin miehille. Naisille seksi ja tunneyhteys kuuluvat yhteen. Kun on luottamus, varmuus omista ja toisen tunteista ja turvallisuuden tunne, seksuaalisuudellakin on ihan toinen ulottuvuus. Nämä asiat eivät toteudu 1. treffeillä tai neljänsilläkään. Älkää naiset rikkoko itseänne seksuaalisuuden saralla, älkää suostuko painostuksesta, sen takia että "kaikki muutkin" tai hylkäämisen pelosta. Kuunnelkaa sisäistä ääntänne.
Mistä tunkkaiselta vuosikymmeneltä tämäkin kirjoittaja pölähti? On tuossakin asenne. "Naiset ovat herkkiä ja hauraita, seksin harrastaminen rikkoo teidät ressukat! Miettikää tarkkaan uskaltaako seksiä harrastaa! Seksi on pahaa, vaarallista ja väärin!!! Se tuohoaa teidät heikot naiset jos ette pidä varaanne!" Ja kaiken kukkuraksi kirjoittaja vielä sanelee, kuinka monet treffit pitää ainakin olla ennen kuin seksiä saisi harrastaa.
Kommentin saamista ylänuolista päätellen täällä on käynnissä uskovaisten kokoontumisajot. Kouluihin pitäisi kyllä saada pakollinen positiivinen seksivalistus. Puistattava ajatus, että joku pääsisi opettamaan tyttärilleen tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä naiselta, joka haluaa katsella ennen hutimista. Toisinkuin sinä.
Totta. Haluaa ilmeisesti muutakin kuin seksi ja siksi tarkistaa, oletko sopiva parneri hänelle vai oletko ajatellut pitää häntä vain pumpattavana Barbarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä naiselta, joka haluaa katsella ennen hutimista. Toisinkuin sinä.
Totta. Haluaa ilmeisesti muutakin kuin seksi ja siksi tarkistaa, oletko sopiva parneri hänelle vai oletko ajatellut pitää häntä vain pumpattavana Barbarana.
Olen itse nainen, mutta miehenä en koskisi tikullakaan naiseen joka "haluaa tarkistaa että mies ei pidä pumpattavana barbarana". Hirveä asenne.
Työnantaja kielsi naista harrastamasta seksiä poikaystävän kanssa potkujen uhalla.
Poika sai odottaa.