Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia

Vierailija
04.04.2022 |

Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.

Kommentit (254)

Vierailija
101/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että haluan sitä jo melko varhaisessa vaiheessa. En halua, että kiintynyt ihmiseen ja joudun toteamaan, ettei seksi toimikaan. Eihän se yleensä ekoilla kerroilla mitään tajunnanräjäyttävää ole ikinä, mutta kyllä siitä jonkinlaisen käsityksen silti saa.

En alapeukuttanut, jos sillä on mitään merkitystä mutta en malta olla sanomatta, että nainen, joka teksi minulle tavalla tai toisella selväksi, että hän haluaisi harratsaa seksiä minun kanssani ensimmäitsen treffiemme yhteydessä saattaisi todennäköisesti minun kokemaan, jonkinlaisen vaistomaisen vastareaktion. - Ei kaikkia herkkija kannata nauttia heti. Tai näinkö yksinkertaisena hämn pitää minua; eikö meidön kannattaisi edes hieman yrittää tutustua jotenkin muutoin? Vaikka tähän joku voi perustellusti sanoa, että voihan sitä tutustua seksin aikanakin; - mitä se sitten ikinä tarkoittaakin...

Mutta voi tietysti olla myös, että suhtaudun epäluulosiesti, että kenenkään kanssa synkkaisi niin hyvin yksiin, että seksiin eteneminen ensimmäisten treffien yhteydessä kävisi luontevasti ja mutkattomasti yhteisessä ymmärryksessä. 

Ja mitä ensimmäiseen seksikertaan tulee riippumatta sitä edeltävien treffiien mmärästä, niin kertonee minusta paljon kun otaksun sen olevan enemmän ja vähemmän sanalla sanoen hapuilevaa ja tunnustelevaa. Ei minulla ole ainoatakaan sellaistta "keinoa" jolla vosin varmaksi tietää antavani toiselle iloa ja nautintoa. Siksi suhtaudun tosieen enempi uteliaana ja kiinnsotuneena. Halukkaampana oppimaan yhdessä kuin uskomaan, että tiedän ja osaan "jo" tällaiset asiat. 

Vierailija
102/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun kaksi vaihtoehtoa, eikö niistä kumpikaan ole miehen kannalta hyvä.

1. et ole tarpeeksi kiinnostava seksuaalisesti, eli se himotuspanetus puuttuu. Voi olla että joskus useamman kuukauden päästä naistakin panettaa sen verta, että saat pesää. Muut miehet saattavat kiinnostaa ekoilla treffeillä jo, tai vaikka baarissa, tai töissä. Ei siis kumppaniainesta.

2. nainen ei ole seksuaalisesti aktiivinen ihminen. Seksi sinun kanssasi ei kiinnosta, mutta puolustukseksi nainen sanoo ettei oikeastaan kaipaa seksiä kenekään kanssa. Et siis tule saamaan seksiä suhteessakaan oikeastaan koskaan. Ei kumppaniainesta.

Tässä on hämäävää se, että nainen halusi nukkua vieressä, mutta ei seksiä. Siinä jos itse olisin naisena ollut ja mies vieressä, josta olen kiinnostunut, niin kyllä olisi tehnyt mieli kosketella, hyväillä seisokkia jne. Eli jotain estoja seksuaalisuuden suhteen veikkaan. Ja ne saattaa hyvinkin olla pysyviä.

Tietysti jos on ujo ja nuori, niin ymmärrän tuon että voi olla tarve tutustua pidemmän aikaa, mutta silloin ei kyllä yleensä halua nukkuakaan vieressä ennen kuin seksi om ajankohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. et ole tarpeeksi kiinnostava seksuaalisesti, eli se himotuspanetus puuttuu. Voi olla että joskus useamman kuukauden päästä naistakin panettaa sen verta, että saat pesää. Muut miehet saattavat kiinnostaa ekoilla treffeillä jo, tai vaikka baarissa, tai töissä. Ei siis kumppaniainesta.

2. nainen ei ole seksuaalisesti aktiivinen ihminen. Seksi sinun kanssasi ei kiinnosta, mutta puolustukseksi nainen sanoo ettei oikeastaan kaipaa seksiä kenekään kanssa. Et siis tule saamaan seksiä suhteessakaan oikeastaan koskaan. Ei kumppaniainesta.

Jos ei seksi suju edes suhteen alussa, niin se on todella olematonta pidempään yhdessä ollessa. Ap, älä mene suhteeseen tämän naisen kanssa, tulet pettymään.

Vierailija
104/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Outoa, jos aikuinen ei halua..

Kaikki muuko on nykyään ok paitsi se, että ei ole innoissaan seksistä? Kaikki muu pervoilu on hienoa.

Vierailija
105/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni nykyisen miesystävän kanssa kuukausi ennen kun edes suudeltiin ekan kerran ja siitä muutama viikko ennen kun alotettiin petipuuhat. Mikä ihmeen kiire heti päästä sänkyyn? Itse en ainakaan edes nauti seksistä jos en kunnolla tunne ja rakasta miestä. Ja 4 treffit on aika lyhyt aika että siinä vielä ehtisi syvempiä tunteita muodostua.

N31

Vierailija
106/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minusta miehestä tuntuu jotenkin pahalta ja ikävältä. En tiedä mitä teen väärin, kun aina parhaimmassakin tapauksessa pääsen (tai joudun) naisen kanssa korkeintaan kaveriski tai ystäväksi. Mutta vielä toistaiseksi en ole päässyt (tai joutunut) harrastamaan heistä yhdenkään kanssa seksiä. - En syytä tästä ketään tai mitään mutta joskus tuntuu sille, kuin eläisin jonkun kumman kirouksen alla. Koska en pysty hahmottamaan tai löytämään yhtään erityistä syytä miski näin on käynyt.

En siis sovi niihin lokerointeihin ja kuvattuihin stereotypioihin, joita kohtaa aina toisinaan mm lehtijutuissa, joissa joku seksiä kumppanin kansssa kokematon mies avautuu "kokemattomuudestaan", tosinaan ikäänkuin se, että he ovat jääneet vaille tätä -sinänsä aivan normaalia ja tavanomaista ja yleistä kokemusta- olisi yksin määrännyt heidän kohtalonsa ja asemansa siinä, missä he ovat juuri nyt tai missä he uskoisivat vankasti olevansa jos vain heillä olisi ollut edes kerran eläessään mahdollisuus harrastaa seksiä, kumppanin kanssa.

En väitä etteikö seksi vosii olla tärkeää  ja monin tavoiin varmasti parhaimmilaan hyvin tyydyttävään ja paljon antavaa. Mutta kavahdan ajatusta siitä, että ellei seksistä (kumppanin kanssa) olisi kokemusta, johonkin ikään mennessä tai jossain muussa ajassa niin kaikki muu tai elämä muutoin olisi paljossa vain arvotinta ja elämänlaatu hyvin vajavaista.  

Vierailija
107/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Outoa, jos aikuinen ei halua..

Kaikki muuko on nykyään ok paitsi se, että ei ole innoissaan seksistä? Kaikki muu pervoilu on hienoa.

Mistä sinä tuollaista sait päähäsi?!?!

Vierailija
108/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa jo seksiä muualta ja etsii mahdollista elättäjää vahinkolapselle.

Vierailija
109/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella muita fwb:tä ja häntä ei siksi paneta?

Vierailija
110/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni nykyisen miesystävän kanssa kuukausi ennen kun edes suudeltiin ekan kerran ja siitä muutama viikko ennen kun alotettiin petipuuhat. Mikä ihmeen kiire heti päästä sänkyyn? Itse en ainakaan edes nauti seksistä jos en kunnolla tunne ja rakasta miestä. Ja 4 treffit on aika lyhyt aika että siinä vielä ehtisi syvempiä tunteita muodostua.

N31

Joo mutta en kyllä sitten nukkuisikaan vierekkäin. Kyllähän ainakin mulla himot heräisivät, jos olisin siinä niin lähekkäin miehen kanssa. Ymmärrän, että jokainen saa aloittaa seksin siinä vaiheessa kun se tuntuu hyvältä, mutta vieressä nukkuminen ilman mitään säpinää seurustelun alkuvaiheessa kun pitäisi olla kiihkeintä tuntuu erikoiselta. Eikö tästä voi keskustella, mikä on homman nimi?

Vierailija
111/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valmis seksiin melko nopeastikin, toisilla treffeillä jo, jos kiinnostusta sellaiseen ilmenee jo siinä vaiheessa. Mutta minä en ole mikään sarjadeittailija ja siinä vaiheessa, kun ollaan treffeillä tai treffeihin verrattavassa tilanteessa, niin olen jo hyvin kiinnostunut tyypistä. En käy treffeillä kuin minua todella kiinnostavien ihmisten kanssa, jotka tunnen jotain kautta entuudestaan. Välissä on ollut vuosia, etten ole käynyt treffeillä ollenkaan.

Vierailija
112/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni mitenkään outoa..ihmettelen sinun asennoitumista asiaan?

N25

Vierailija
113/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö on 21v ja hyvin kokematon, niin tietenkin haluaa edetä suht hitaasti. Eikä apeekaan ole tainnut vielä montaa kertaa eläissään saada

Vierailija
114/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis seksiin melko nopeastikin, toisilla treffeillä jo, jos kiinnostusta sellaiseen ilmenee jo siinä vaiheessa. Mutta minä en ole mikään sarjadeittailija ja siinä vaiheessa, kun ollaan treffeillä tai treffeihin verrattavassa tilanteessa, niin olen jo hyvin kiinnostunut tyypistä. En käy treffeillä kuin minua todella kiinnostavien ihmisten kanssa, jotka tunnen jotain kautta entuudestaan. Välissä on ollut vuosia, etten ole käynyt treffeillä ollenkaan.

Joskus tuntuu sille, että asiat kasautuu. Samassa ajassa kuin itse olen ollut sinkku ja ilman seksiä niin osa on ehtinyt harrastaa seksiä ties kuinka monta kertaa ja olla yhdessä tai useammassa parisuhteessa. -Eli jos siuhde on päättynyt ellei jo suhteen aikana niin löytää rinnalleen "uuden" kumppanin, joka on myös ollut (ellei peräti ole edelleen) parisuhteessa kuin sellaisen kanssa, josta kukaan ei muista, että olisi joskus ollut ja elänyt parisuhteesa....

Vierailija
115/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kypsältä ja fiksulta naiselta. Miksi pitäisi olla intiimi suhde ennen kuin on tunnettu pidempään ja suhde saanut muuten syvyyttä. En ikinä suostuisi seksiin vielä noin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Ihmissuhteiden tärkeämmät asiat pitäisi nostaa arvoon uuteen. Seksi tulee sitten aikanaan, jos ja kun suhde on muuten vahva.  On ilmeisesti ihminen, joka kunioittaa itseään ja kehoaan, eikä anna sitä sattumakävijöiden temmellyskentäksi. Ja kyllä, neljänsillä treffeillä olet edelleen vähän sattumakävijä.

Minä nautin seksistä, enkä koe kehoani mitenkään kenenkään temmellyskentäksi, jos seksiä on piankin tutustumisen jälkeen. Minulla on keho, joka tuottaa minulle nautintoa ja kumppani, joka tuottaa sitä minulle myös, kuten minä hänelle.

Vierailija
116/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksiä heru niin sitten ei enempää treffejä, sehän on ihan sama sitten onko miehen vai naisen kanssa treffeillä jos ei seksiä saa tai edes sitä suudelmaa.

Vierailija
117/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.

Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.

Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.

Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.

Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.

En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.

Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.

Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.

Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.

Tapailin nuorempa naista, jolla oli periatteena odotella monta kuukautta ennen seksiä. Nainen oli kyllä todella kaunis, jonka takia minäkin jaksoin jonkin aikaa odotella. Nainen kertoi aiemmin treffaillensa pitkään jotain miestä ja he kävivät treffeillä saunassa eri aikaan ja seksiä luonnollisesti ei ollut. Heillä oli omat ruoat ja mies suuttui kun tämä nainen söi miehen jogurtin, jolloin nainen lähti ovet paukkuen manaillen "kyllä jätkä on tarkka rahoistaan". Nainen ei ymmärtänyt, että tosiasiassa mies turhautui siitä kun seksiä ei vieläkään ollut.

Mitäs, kun se seksi ei vaan sujukaan yhdessä, ja homma loppuu siihen. Ei fyysistä himoa oikeasti.

Miksi odottaa tuota 1/0 tyylistä juttua pitkään. Sehän pitää heti alussa koeajaa, että halutaanko oikeasti harrastaa seksiä yhdessä, vai ei.

Ymmärrän neitsyt-teinit, mutta ei se järvi nyt aikuisilla soutamisesta kulu, joten kyllä normaalia on harrastaa seksiä aika pian tapailun alettua.

Ihanko aikuisten oikeasti joku on täällä sitä mieltä että uuden kumppanin kanssa seksin on oltava jotenkin tajunnanräjäyttävä kokemus ekasta kerrasta lähtien, tai vähintäänkin hyvää? Ja että tämän pitäisi tapahtua suunnilleen ekan kahvittelun jälkeen? Kyllä mulla omat kerrat uuden kumppanin kanssa, vaikka oltaisiin jo tunnettu tovi, on ollut vähän sähläämistä eikä aina niin hyviä, jos on jännittänyt tilannetta ja kun ei vielä tunne toisen kehoa tai mistä tämän saa syttymään. Ajan kanssa sitten aina, poikkeuksetta, on seksi parantunut ja tosi hyvät kyydit olen saanut kun olen antanut mahdollisuuden ja jatkanut koeajoa pidemmälle että kumpikin osaa olla oikeasti oma itsensä ja antaa mennä.

"Kyydit" 🤢

Vierailija
118/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Joo mutta en kyllä sitten nukkuisikaan vierekkäin. Kyllähän ainakin mulla himot heräisivät, jos olisin siinä niin lähekkäin miehen kanssa. Ymmärrän, että jokainen saa aloittaa seksin siinä vaiheessa kun se tuntuu hyvältä, mutta vieressä nukkuminen ilman mitään säpinää seurustelun alkuvaiheessa kun pitäisi olla kiihkeintä tuntuu erikoiselta. Eikö tästä voi keskustella, mikä on homman nimi?

En ole tuo edellinen, mutta muistan, että minua ainakin jännitti ihan älyttömästi kun olin ekaa kertaa miehen kanssa sängyssä. Mies oli todella puoleensavetävä, eikä se ainakaan helpottanut yhtään jännitystä. Seksi taas vaatii rennon olotilan jotta siitä oikeasti tulisi jotain ja jotta siitä pystyisi kunnolla nauttimaan.

Vierailija
119/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia miehiä on ihan turha deittailla. Luulevat että viimeistään neljänsillä treffeillä pitää irrota, mitä helvettiä?! Vetäkää käteen kun ette ymmärrä mistään mitään.

Vierailija
120/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan haluaa sun rahat.          kannattaa ruveta homppeliksi.