Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia
Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.
Kommentit (254)
En ole miehenä itsekään sellainen, joka lähtisi heti parien-kolmien treffien jälkeen sänkyyn, ilman tutustumista, keskusteluja jne.
Sen sijaan en kyllä intiimiyttä jää myöskään odottelemaan pitkäksi aikaa. Saatan ihastua ja kiinnostua toisesta ihmisestä persoonana ennen minkäänlaista intiimiä kokemusta, mutta ainakin minulle voimakkaan ihastumisen ja rakastumisen tae on intiimi kontakti tai seksi. Suhde ei muutu minulle vakavaksi ennen intiimiyttä tai seksiä.
Ikävä kyllä olen jättänyt taakse muutamia kertoja sellaisia naisia, jotka ovat (ainakin omien sanojensa perusteella) olleet ihastuneita minuun, ja ovat luulleet sitä myös minusta - mutta emme ole mielestäni edenneet riittävän nopeasti intiimille tasolle (ainakin suuteluun ja intiimiin kosketteluun). Enkä ole siis odottanut näitä kuin vasta useiden treffien ja vähintään 1-2 kuukauden jälkeen. Molemmilla kerroilla naiset olivat todella pettyneitä, koska olivat kuvitelleet minun olleen jo kovastikin ihastunut. Totuus tosin oli se, että alkuihastukseni molempien osalta ehti kuivahtaa, koska emme edenneet useiden tapaamistenkaan jälkeen kuin kädestäpito-poskipusu -tason intiimiyteen. Kerroin tämän suoraan, ja se aiheutti molemmilla kerroilla ikävän tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole miehenä itsekään sellainen, joka lähtisi heti parien-kolmien treffien jälkeen sänkyyn, ilman tutustumista, keskusteluja jne.
Sen sijaan en kyllä intiimiyttä jää myöskään odottelemaan pitkäksi aikaa. Saatan ihastua ja kiinnostua toisesta ihmisestä persoonana ennen minkäänlaista intiimiä kokemusta, mutta ainakin minulle voimakkaan ihastumisen ja rakastumisen tae on intiimi kontakti tai seksi. Suhde ei muutu minulle vakavaksi ennen intiimiyttä tai seksiä.
Ikävä kyllä olen jättänyt taakse muutamia kertoja sellaisia naisia, jotka ovat (ainakin omien sanojensa perusteella) olleet ihastuneita minuun, ja ovat luulleet sitä myös minusta - mutta emme ole mielestäni edenneet riittävän nopeasti intiimille tasolle (ainakin suuteluun ja intiimiin kosketteluun). Enkä ole siis odottanut näitä kuin vasta useiden treffien ja vähintään 1-2 kuukauden jälkeen. Molemmilla kerroilla naiset olivat todella pettyneitä, koska olivat kuvitelleet minun olleen jo kovastikin ihastunut. Totuus tosin oli se, että alkuihastukseni molempien osalta ehti kuivahtaa, koska emme edenneet useiden tapaamistenkaan jälkeen kuin kädestäpito-poskipusu -tason intiimiyteen. Kerroin tämän suoraan, ja se aiheutti molemmilla kerroilla ikävän tilanteen.
Naisena koen samoin. Kyllä 1-2 kk jälkeen haluan suudella kunnolla ja selvittää, onko kemiaa vai eikö. Sitten sänkyyn jos tuntuu siltä että toinen voisi olla se oikea ja ei haluta enää tapailla muita.
Tällaisia juttuja ei saa selville kuin kysymällä ja puhumalla. Eli pidättäytymisen näkisin monia mahdollisia syitä, joista oikeaa ei voi kukaan muu kertoa täällä kuin ap:n tapailukumppani. Muut ovat vain omien kokemuksien heijastelua ap:n tilanteeseen. Jos ap et voi kysyä, voisiko olla että tarvitset itse vahvemman tunneyhteyden tällaisiin kyselyihin tai itseluottamusta?
Mahdollisia syitä: haluaa varmistaa ettei vain seksin perässä, aseksuaali, huonoja mieskokemuksia, vihaa omaa kehoa, alhainen libido, katsomuksellinen vakaumus, seksin pitäminen alhaisessa arvossa, kokee seksin olevan parempaa kun tuntee ja haluaa vain hyvää seksiä, pitää seksiä likaisena yms. Syy voi olla joku näistä tai muu mitä en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä naiselta, joka haluaa katsella ennen hutimista. Toisinkuin sinä.
Totta. Haluaa ilmeisesti muutakin kuin seksi ja siksi tarkistaa, oletko sopiva parneri hänelle vai oletko ajatellut pitää häntä vain pumpattavana Barbarana.
Olen itse nainen, mutta miehenä en koskisi tikullakaan naiseen joka "haluaa tarkistaa että mies ei pidä pumpattavana barbarana". Hirveä asenne.
Ei vaan ihan järkevä ja realistinen. Kyllä suojelen itseäni törpöiltä ja tunteettomilta miehiltä. Mitä hirveää siinä on?
Naisena nimenomaan haluan selvittää, että mies on kanssani muustakin syystä kuin sen, että minulta saa nopeasti seksiä.
Kyllä moni mies on täälläkin kertonut, että jos nainen ei "anna" heti niin sitten saa olla ja hän siirtyy seuraavaan. Miettimättä yhtään miten kivan ihmisen saattaa tuolla " ja seuraava" toiminnallaan menettää. Ihminen itsessään ei kiinnosta vaan se, että pääsee yhtään tutustumatta "pumppaamaan".
Seksi tapahtuu luontevasti sitten kun sen aika on. Mutta ei se heti kättelyssä kaikille onnistu. Ei ole tarpeenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä enää päästä petipuuhin. Jos nainen jossakin vaiheessa haluaa, niin kieltäydy vuorostasi pari kertaa väsymykseen vedoten.
Tässä on ideaa. Tämä toimii molempiin suntiin. Siinähän nainen sitten tekee tänne avauksen kun ihmettelee samaa kuin ap nyt. Mitähän neuvoja palsta sitten antaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä enää päästä petipuuhin. Jos nainen jossakin vaiheessa haluaa, niin kieltäydy vuorostasi pari kertaa väsymykseen vedoten.
Tässä on ideaa. Tämä toimii molempiin suntiin. Siinähän nainen sitten tekee tänne avauksen kun ihmettelee samaa kuin ap nyt. Mitähän neuvoja palsta sitten antaakaan.
Lmao äläpä
Jos nainen/mies ilmoittaa: Seksiä vasta avioliitossa. Miten reagoit?
Terveisin,
Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin,
Kokemusta on.
Sanon hyvästi. N40
Vierailija kirjoitti:
Terveisin,
Kokemusta on.
Olen mies ja arvostan, sekä kunnioitan tuollaisia naisia. Se on merkki siitä ettei nainen ole mikään nykypäivän j_kor_sia.
Kuinka paljon hyviä naisia onkaan mennyt täysin pilalle, kun neitsyys on häpeä, josta pitää äkkiä päästä eroon. Suurimmalla osalla tuosta jää alitajuntaan ikuinen, joskin monesti tiedostamaton trauma. Yleisin trauman purkautumistie on syyllistää kaikki miehet huonosta seksistä ja orgasmittomuudesta, vaikka alkuperäinen virhe on tapahtunut siten, että pillua tuli jaettua liian nuorena ja liian monelle.
Naisesta tulee kaikinpuolin kaikkein paras siten, että mies kohtaa täysin kokemattoman naisen ja kunnioittaa tämän puhtautta ja koskemattomuutta. Mies itse voi olla joko kokematon itsekin tai kokenut naistenkaataja. Kokenut ja fiksu mies kyllä tajuaa milloin on törmännyt todelliseen helmeen, joten osaa käsitellä kunniallista naista juuri oikealla ja kunnioittavalla tavalla.
Nykypäivän, jo lapsena pillunjakamisen saloihin perehtynyt ja syventynyt "nainen" ei edes tiedä mitä rakastelu tarkoittaa, miltä se voikaan tuntua, kun voi saada orgasmin jo pelkästään miehen suudelmasta. Vain kunnialliset naiset ja heitä kunnioittavat oikeat rakastajat tietävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootas vaan, ei sua kohta enää halua tapailla kun selviää mitä sä pelkästään haluat ja odotat. :)
Jättää kohta sinut kun on odottanut kokoajan vahvempaa aloitetta.
Ei tosta voi väkisinkään pakottaa. En halua, että teen sen olon epämukavaksi. Hämmentää vaan niin hemmetisti.
Ethän sä teekään sen oloa epämukavaksi jos on sitä vahvempaa aloitetta salaa odottanut. Se nyt vaan on sun homma hoksata haluuko se sitä vai ei. Jos ei, niin varaudu ahdistelusyytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin,
Kokemusta on.Sanon hyvästi. N40
Miksi? Eikös se nyt ole hyvä tutustua rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..
Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁
Taitaa perustua siihen, että ennen treffejä on jo viestitelty jonkin aikaa eli ensitreffeillekin mennään vain sellaisten kanssa, että juttu luistaa. Ne ketkä on päässeet jo neljänsille treffeille, ovat läpäisseet jo tiukan seulan ja niiden kanssa on kipinää ollut viestitellessä jo viikkokausia.
Toivottavasti nainen löytää jonkun paremman kuin ap. Miksi ei voi ensin rauhassa tutustua vaan jokaisen treffikumppanin kanssa on heti mentävä sänkyyn? Arvatenkin jos nainen olisi toiminut niin että menee aina heti sänkyyn niin ap olisi täällä tilittämässä miten tapailemansa nainen on niin kevytkenkäinen. Ja vähän nyt kyllä kuulostaa siltä, että ap etsii pelkkää seksiä mutta on valehdellut naiselle etsivänsä parisuhdetta. Nainen toimii tämän valheellisen tiedon pohjalta ja ajattelee, että molemmat haluavat ensin tutustua ja katsoa sopisivatko yhteen. Mies taas lähtee heti etsimään uutta naista kun saa seksiä eikä aikomuksena koskaan ollut parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..
Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁Taitaa perustua siihen, että ennen treffejä on jo viestitelty jonkin aikaa eli ensitreffeillekin mennään vain sellaisten kanssa, että juttu luistaa. Ne ketkä on päässeet jo neljänsille treffeille, ovat läpäisseet jo tiukan seulan ja niiden kanssa on kipinää ollut viestitellessä jo viikkokausia.
Oikeastiko viestittelet viikkokausia ennen tapaamista? Itse tykkään tutustua kasvotusten eli nopeasti treffit. Ei viesteistä saa oikeaa kuvaa ihmisestä eikä varsinkaan siitä on kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.
Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..
Tuon ikäistä naista vielä kannattaa odottaa. Yli 30v naisilta kysyn jo suoraan Tinderissä että nussitaanko.
Tämä. Jos kokenut nainen ei halua tokalla kertaa menen eteenpäin. M44
Oma kokemus miehenä on se, että seksiä joko on nopeasti esim 3. tai 4.treffeillä tai sitä ei ole ikinä.
Hyvin usein jos nainen haluaa edetä rauhassa niin se on oikeasti tekosyy ja todellinen syy on se, että nainen ei tunne romanttista/seksuaalista viehätystä miestä kohtaan.
Mulla kävi viimeksi tämän vuoden alussa niin että pääsin 6.treffeille asti eikä nainen edelleenkään halunnut seksiä ja siihen se kaatui.
Kuten on kaatunut kaikki muutkin treffailut viehätyksen puutteen takia.
Christiiina kirjoitti:
Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.
Paljon poljettu polku ei ruohoa kasva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin,
Kokemusta on.Olen mies ja arvostan, sekä kunnioitan tuollaisia naisia. Se on merkki siitä ettei nainen ole mikään nykypäivän j_kor_sia.
Kuinka paljon hyviä naisia onkaan mennyt täysin pilalle, kun neitsyys on häpeä, josta pitää äkkiä päästä eroon. Suurimmalla osalla tuosta jää alitajuntaan ikuinen, joskin monesti tiedostamaton trauma. Yleisin trauman purkautumistie on syyllistää kaikki miehet huonosta seksistä ja orgasmittomuudesta, vaikka alkuperäinen virhe on tapahtunut siten, että pillua tuli jaettua liian nuorena ja liian monelle.
Naisesta tulee kaikinpuolin kaikkein paras siten, että mies kohtaa täysin kokemattoman naisen ja kunnioittaa tämän puhtautta ja koskemattomuutta. Mies itse voi olla joko kokematon itsekin tai kokenut naistenkaataja. Kokenut ja fiksu mies kyllä tajuaa milloin on törmännyt todelliseen helmeen, joten osaa käsitellä kunniallista naista juuri oikealla ja kunnioittavalla tavalla.
Nykypäivän, jo lapsena pillunjakamisen saloihin perehtynyt ja syventynyt "nainen" ei edes tiedä mitä rakastelu tarkoittaa, miltä se voikaan tuntua, kun voi saada orgasmin jo pelkästään miehen suudelmasta. Vain kunnialliset naiset ja heitä kunnioittavat oikeat rakastajat tietävät tämän.
Kiva kuulla;)
Hyvä tyyppi, ei levittele kättelyssä. Respect.