Ayrton Sennan kuolemasta 30 vuotta
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei muista vai ei tiedä? Vaikea muistaa sellaista, mikä on tapahtunut ennen syntymää.
Nii just hemmetin pelot ettehän te ymmärrä mistään mitään kun ette olleet syntyneet kun kaikki merkittävä tapahtui. Teillä on vain tiktokkeja pierun polttajista.
Olin 3v. Eipä paljoa kiinnostanut formulat.
Muutenkin ei kyllä itse ollut ihan syytön tapahtuneeseen. Jokainen joka kaahaa mieletöntä vauhtia sellaisilla aikuisten leluautoilla ottaa tasan tietoisen riskin että kaikki ei ehkä mene hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muista vai ei tiedä? Vaikea muistaa sellaista, mikä on tapahtunut ennen syntymää.
Nii just hemmetin pelot ettehän te ymmärrä mistään mitään kun ette olleet syntyneet kun kaikki merkittävä tapahtui. Teillä on vain tiktokkeja pierun polttajista.
Olitko sinä syntynyt kun ancien regime kukistui?
Jos on formuloista kiinnostunut, niin varmaan tietää. Mutta eihän sellaista voi muistaa jos on ollut vaikka pieni lapsi tai ei edes syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin 3v. Eipä paljoa kiinnostanut formulat.
Muutenkin ei kyllä itse ollut ihan syytön tapahtuneeseen. Jokainen joka kaahaa mieletöntä vauhtia sellaisilla aikuisten leluautoilla ottaa tasan tietoisen riskin että kaikki ei ehkä mene hyvin.
Huomaa, että et tiedä asiasta mitään.
Seurasin formuloita tuolloin, onnettomuuden näkeminen suorassa lähetyksessä oli järkyttävä kokemus. Senna oli valovoimainen tyyppi.