Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyhtökaura pelleilyn loppulasku, 48 miljoonaa euroa tappiota – brändi myytiin ja tehdas suljettiin

Vierailija
04.04.2022 |

Ei vihreä höttöunelma kantanut hedelmää.
Nyhtökaurasta tunnetun Gold&Green Foodsin viime luvut ovat synkkää katseltavaa.

Yhtiö teki viime vuonna liikevaihtoa 4,0 miljoonaa euroa, liiketappiota kertyi 11,2 miljoonaa euroa.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tommosta prosessoitua moskaa syö? Kaura on parempaa ja terveellisempää kaurapuurona.

Ihmettelen myös tuota prosessoitujen "teko"aineksien ihannointia. 

Jotain tehtaassa tuotettua teollista mössöä pidetään parempana vaihtoehtona, kuin (itse ammuttua) riistaa.

Ei voi ymmärtää.

Maailman kaikkia kansoja ei voi ruokkia itse ammutulla riistalla. Edes kaikkia suomalaisia ei voi. Ei edes kaikkia Suomen maaseudulla asuvia ympärivuotisesti.

Muutakin siis tarvitaan. Kyllä mulle ainakin hyönteisproteiini kelpaa ja olen syöntiin, mutta tottahan se on, että se ei vielä lyö läpi lännessä. Tarvitaan varmaan ensin vähän vilua ja nälkää, että alkaa ravinnon arvostus taas. Kaiken ravinnon, ei vain sen ”mulle parasta” -ruokavalion mukaisen.

Koirillekin vain parasta paistia raakaruokana… joo joo, ei kuule vetele. Ihmisiä on kahdeksan (8) miljardia jo. Jotain pitää keksiä.

On jo keksitty ja prosessi hyvässä vauhdissa... piikit, sodat ja tuleva ruokapula. Moni tuskiin siinäkään vaiheessa ikävöi nyhtistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi