Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin

Vierailija
04.04.2022 |

Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.

Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?

Kommentit (400)

Vierailija
321/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Kun nuorimmaisemme oli vauva, alkoi mieheni viestitellä sama tyyliin kun sinun miehesi uuden työkaverinaisen kanssa. Kävivät myös salilla yhdessä. Ensin pidin sitä viattomana mutta kun aloin nähdä miten mies hymyilee kaverinsa viesteihin ja viestittely oli päivittäin niin Alkoi kuumottaa. Mies sanoi että saahan sitä nyt kavereita olla ja ei hän ikinä siitä naisesta siinä mielessä kiinostuisi. No viestittely aikanaan loppui kun nainen löysi uuden puolison. Jälkeenpäin mieheni on myöntänyt että toisen naisen huomio tuntui imartelevalta ja edelleen hänen puoleltaan ei muka kiinnostusta ollut mutta tuntui hyvältä saada huomiota naiselta. Ymmärrän tavallaan miestäni koska ymmärrettävästi vauva aikana ei minusta ollut miehen hoitajaksi myös. Oikeuttiko se silti tuohon viestittelyyn sitä en tiedä. No tuosta on selvitty ja pitkään minäkin mietin olenko tiukkis kum kiellän viestit. Ilmeisesti en!?

Vierailija
322/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyttäämistä ap:ltä. Jos avovaimoni kyttäisi ja rajoittaisi viestejäni olisi hän hyvin äkkiä ex. Onneksi puolisoni luottaa minuun ja minä häneen. Viestittely kaverin kanssa on ihan ok, oli kaveri kumpaa sukupuolta tahansa. Itse joskus soittelenkin työkavereiden kanssa, sekä naisten että miesten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota eksänikin teki.

Lopputulos: se nuotio roihuaa, johon puita heittää.

jos nuotio nalkuttaa, se pitää sammuttaa

Vierailija
324/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!

Kun nuorimmaisemme oli vauva, alkoi mieheni viestitellä sama tyyliin kun sinun miehesi uuden työkaverinaisen kanssa. Kävivät myös salilla yhdessä. Ensin pidin sitä viattomana mutta kun aloin nähdä miten mies hymyilee kaverinsa viesteihin ja viestittely oli päivittäin niin Alkoi kuumottaa. Mies sanoi että saahan sitä nyt kavereita olla ja ei hän ikinä siitä naisesta siinä mielessä kiinostuisi. No viestittely aikanaan loppui kun nainen löysi uuden puolison. Jälkeenpäin mieheni on myöntänyt että toisen naisen huomio tuntui imartelevalta ja edelleen hänen puoleltaan ei muka kiinnostusta ollut mutta tuntui hyvältä saada huomiota naiselta. Ymmärrän tavallaan miestäni koska ymmärrettävästi vauva aikana ei minusta ollut miehen hoitajaksi myös. Oikeuttiko se silti tuohon viestittelyyn sitä en tiedä. No tuosta on selvitty ja pitkään minäkin mietin olenko tiukkis kum kiellän viestit. Ilmeisesti en!?

onko sinulla vielä sama mies? jos on, niin siinä miehessä on jotain vikaa. ei kukaan normaali ihminen siedä tuollaista mustasukkaista kyttäämistä ja kieltoja

Vierailija
325/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös vastaeronnelta saa kyllä miettimään, miksi se edellinen mies lähti.

Mutta jos ap:n miehelle kelpaa, niin vakka on kantensa valinnut.

En tuota kauan katselisi.

Vierailija
326/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä viestittelen työkavereiden kanssa myös töiden ulkopuolella. Olisi todella ihmeellistä jos vastaisin vain miestyökavereiden viesteihin mutta en naisten.

No ei muuta ,kuin ap , hanki sinäkin viestittelykaveri tinderistä . Näytä sitten miehellesi mitä viestittelette.

Katsoppa sitten mikä on miehellä ”ääni kellossa”.

Pidä oikein hauskaa. Jos siihen mies tuumaa, että se on ihan eri asia , kuin viestitellä mukavia työkaverin kanssa, ,,tuumaat vaaan,kun ei satu nyt olemaan sellaisia työkavereita.

Minä annan aina samalla mitalla takaisin , tai menen esim tällaisessa tapauksessa askeleen edellä😂

-

No jos hankit viestittelykaverin tinderistä niin joo kyllä se vähän eri asia on, kuin työkaverin kanssa viestittely.

Vierailija
327/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 15 vuoden avioliiton kokemuksella sanoisin, että pidä puolesi, ap. Jos viestit häiritsevät sinua henkilökohtaisesti ja teidän perheenne aikaa, sinun on täysi oikeus myös kertoa se puolisollesi. Tällä en tarkoita jatkuvaa nalkuttamista niistä ja kuittailua joka kerta, kun miehen kännykkä piippaa/mies katsoo puhelintaan. Jokaisella meillä on tunteemme ja rajamme, ja oikeassa parisuhteessa, jossa kumppania rakastetaan kunnioitetaan, haluamme myös kuunnella, mitä mieltä hän on ja miten hän kokee asiat. Samalla saamme tilaisuuden pohtia omaa käytöstämme ja huomata siinä asioita, jotka voimme tehdä pieleen ilman, että edes sitä tajuamme. Kun rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan, ei yksinkertaisesti jatka sellaista käytöstä, jolla satuttaa tietoisesti puolisoaan. Ja saman kolikon toinen puoli on luottamus siihen toiseen, ettei toinen ilkeyttään satuta ja ei ryhdytä kontrolloimaan toista vain, koska voi.

Meillä molemmilla on kumpaakin sukupuolta olevia työtovereita. Piti ihan miettiä, olenko koskaan nähnyt miestäni viestittelemässä yhdellekään työtoverille kännykällä... en varmaan ole. He keskustelevat töissä sen verran kuin keskustelevat ja mieheni on sanonut, että ehtii rupatella ihan tarpeeksi lounastunnilla/kahvitauolla/työpaikan sählykerhossa kollegoiden kanssa. Olisikin hyvin outoa ja samalla sangen epäilyttävää, jos joku työpaikan naisista alkaisikin pommittaa miestäni viesteillä tuosta vain. Toki tässä yhteydessä on olennaista mainita, että olen tavannut kaikki mieheni työkaverit, sillä mieheni on vuosia työskennellyt samassa paikassa ja lähitiimi on pysynyt samana lähes koko sen ajan, kun mieheni on siellä ollut. Voisin siis hyvin kuvitella, että jos joku naisista eron jälkeen alkaisi kaivata juttuseuraa, introverttimieheni varmaan ehdottaisi, että kyseinen nainen viestittelee minun kanssani. ;-) 

Vastaavasti minulle ei ole missään vaiheessa tullut mieleen, että lähettelenkin tässä kissavideoita firman "pojille". Kun tunnen kollegani vuosien ajalta, toki osan kanssa jutun juurta on enemmän kuin toisten, mutta töissä olen nimenomaan töissä ja työpersoonani on asiallinen. Ei siis tulisi mieleenikään lähetellä sydänviestejä työkaverien viesteihin ja viestitellä viikonloppuna ihmeaikaan. Myönnän, etten ole näin korona-aikana edes perillä siitä, että miten kaikkien romanttinen status on, joten olisi kummallista, jos joku Pena tai Sami alkaisi kovasti kyselemään, mitä teen lauantaisin. 

Minusta on siis todella mystistä, että eron jälkeen naiskollega alkaa viestittelemään miehellesi. Se voi olla täysin harmitonta yksinäisen naisen kontaktointia muuhun maailmaan, kun ei olekaan kumppania, jolle jakaa asioita. Tai sitten hän on huomannut, miten mahtava ja ihana ja ymmärtäväinen ja itse asiassa karismaattinen miehesi on ja on päättänyt napata miehesi itselleen. Toki miehesi voi olla imarreltu huomiosta ja siksi vastailee, eikä ole välttämättä aikeissa pettää fyysisesti tai lähteä tuon naisen matkaan, mutta jos sinusta leikitään tulella, sinulla voit kertoa miehellesi, että sinua ihmetyttää, että mitä on meneillään. Jos miehesi kunnioittaa sinua ja parisuhdettanne, hän ryhtyy vastailemaan vähemmän ja ottamaan etäisyyttä kollegan viestittelyyn. Jos taas miehesi on ihastunut tuohon naiseen, niin silloin ei tietenkään viestittely mihinkään lopu, vaan ajan myötä teidän parisuhteenne. Suurta "minä tai hän"- ultimaatumia en olisi heittämässä ilmaan tässä vaiheessa, mutta kyllä kunnon parisuhteessa kaikesta voi keskustella ilman, että toinen vaatii saman tien kaiken kontaktin lopettamista ja toinen syyttää kontrollifriikkiydestä. 

Vierailija
328/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!

Tämä on aika normaalia, oli ihminen kuka tahansa. Kyllähän se huomio hivelee. Se on yksi syy miksi monet ovat niin huonoja antamaan suoria pakkeja vaikkei itse olisi edes kiinnostunut. On vain kiva, kun tietää että joku tykkää. Itsekästä käytöstähän tuo silti kaikin puolin on. Suhteessa olevalta ihmiseltä sen ihastuneen lisäksi omalle kumppanille huonoa käytöstä.

Vierailija
329/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen mun työkavereiden kanssa paljon työajan ulkopuolella ja usein myös vietetään aikaa yhdessä. Useimmat meistä on pitkäaikaisessa suhteessa ja KENENKÄÄN kaverin puoliso ei ole estänyt meitä juttelemassa/tapailemasta töiden ulkopuolella. Jo pelkkä ajatus, että näin kävisi on täysin absurdi.

Vierailija
330/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on sinulta pois?

jos siitä tulee hänelle paha mieli niin pitäisiköhän puolison ajatella kuten myös viestijän....tietää varmasti mitä on tekemässä niin kuin me kaikki naiset tiedämme tuollaisen tarkoituksen ,miksi ei viestittele jollekin sinkku kaverilleen..sanokaa mitä haluatte kuten tein minäkin

nainen sivusta

Vierailija
331/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  nyt mitä tahansa oikeuksia omiin ystäviin, niin ihan maalaisjärjellä ajateltuna perheellisen miehen olettaisi keskittyvän perheensä ja  ennen muuta lastensa huomioimiseen viikonloppuna. Ei seurustelevan työkaverin kanssa, jota tapaa töissä vähintään 8 tuntia joka arkipäivä. Kun se perhe ja lapset nyt on tullut hankittua.

Vierailija
332/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä lähentyi naispuoleisen kollegansa kanssa ja sinisilmäisenä ajattelin et ovat vain hyviä työkavereita. Huonostihan siinä kävi ja jäin yksin lasten kanssa.

Toisaalta itselläni on miespuolisia kavereita, myös naimisissa oleva, ja en ole tosiaan yhtään kiinnostunut kenestäkään muuten kuin kaverina.

Mutta en kyllä yhdenkään kaverin kaa, miehen tai naisen, kanssa koko ajan viestittele.

Vierailija
333/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viestittelen mun työkavereiden kanssa paljon työajan ulkopuolella ja usein myös vietetään aikaa yhdessä. Useimmat meistä on pitkäaikaisessa suhteessa ja KENENKÄÄN kaverin puoliso ei ole estänyt meitä juttelemassa/tapailemasta töiden ulkopuolella. Jo pelkkä ajatus, että näin kävisi on täysin absurdi.

Ensin olet 8h töissä ja sitten vielä vapaa-ajallakin yhdessä? Minkä verran vietät aikaa puolisosi kanssa?

Vierailija
334/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin olet 8h töissä ja sitten vielä vapaa-ajallakin yhdessä? Minkä verran vietät aikaa puolisosi kanssa?

Ihmisillä on ystäviä, saattaa olla tuntematon konsepti sinulle, mutta normaaleilla ihmisillä on ystäviä.

Vierailija
335/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viestittely pettämistä?

On. Pettäminen on luottamuksen pettämistä, ja siihen voi liittyä mikä tahansa toiminto, jonka nyt sattuu sen luottamuksen pettämään. Olisin itsekin pettynyt Ap:n tilanteessa, luottamukseni olisi petetty.

Vierailija
336/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen entisen työkaverini (eri sukupuolta, ystävystyttiin) silloin tällöin. Kiva kuulla kuulumisia. Mutta silloin, kun oltiin samassa työpaikassa ja nähtiin viitenä päivänä viikossa, ei todellakaan viestitelty iltaisin.

Vierailija
337/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puolisosi kanssa asut joten väkisinhän tuota tulee hengattua.

Vierailija
338/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viestittely pettämistä?

On. Pettäminen on luottamuksen pettämistä, ja siihen voi liittyä mikä tahansa toiminto, jonka nyt sattuu sen luottamuksen pettämään. Olisin itsekin pettynyt Ap:n tilanteessa, luottamukseni olisi petetty.

No aika helposta se kyllä menee.

Vierailija
339/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ainekset katastrofiin, tai sitten ei.. Minulla on yksi työkaverimies, jonka kanssa laitamme viestejä vapaa-ajalla ehkä kerran viikossa. Emme ole kiinnostuneita toisistamme, ja hän on varattu. Ihan viatonta viestittelyä, jotain hauskoja juttuja töihin liittyen tai omia vapaa-ajan asioita jaamme.

Mutta entisen työkaverin kanssa (varattu mies) meni viestittely liian pitkälle. Viestejä oli aluksi harvakseltaan: kuulumisia ja työpaikan asioita. Mutta juttu luisti ja pian huomasin että viestejä tuli laitettua aamulla, lounasaikaan, kahvitauolla ja illalla, miltei koko ajan. Seuraavaksi homma meni eroottiseen keskusteluun, ja kohta jo vähäpukeiset kuvat liikkuivat puolin ja toisin. Sitten tavattiin, ja seksiksi se meni. Sen jälkeenkin on viestejä laitettu tiheään mutta ei olla enää tavattu, koska mies ei halua tavata... eli nyt ollaan vain "entisiä työkavereita", ei muuta.

Eli ap, tuossa voi sattua ja tapahtua, tai sitten ei.

Vierailija
340/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyttäämistä ap:ltä. Jos avovaimoni kyttäisi ja rajoittaisi viestejäni olisi hän hyvin äkkiä ex. Onneksi puolisoni luottaa minuun ja minä häneen. Viestittely kaverin kanssa on ihan ok, oli kaveri kumpaa sukupuolta tahansa. Itse joskus soittelenkin työkavereiden kanssa, sekä naisten että miesten.

No ei sit muuta,kun kaikki , niin naiset kuin miehet vaan viestittelemään ” kavereiden” kanssa. Mieluiten vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.

Siinä ne illat ja muu vapaa-aika kivasti kuluu ja koko perheellä on niin mukavaa-lapset mukaan lukien.

Voihan sitä käydä sen kanssa sit vaikka autoajelulla.

Kyllä avioliitossa on sitten hauska olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan