Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin
Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.
Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen miesvaltaisella alalla, eikä ole tullut mieleenkään viestitellä työajan ulkopuolella. Jokaisella on omat perheensä ja omat menonsa.
Ja oliko aiheena viestitteletkö sinä työkavereiden kanssa tai saako puoliso viestitellä ystävien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mieskin alkaisi ihmetellä jos yhtäkkiä alkaisin iltaisin ja viikonloppuisin viestitellä työpaikan miehille ketä näen kuitenkin päivittäin töissä.
Ja jos mies alkaisi määräilemään kenen kanssa viestittelet, niin tottelisit häntä?
Ei mun miehen tarvitse tehdä sellaista, en toimisi noin.
Mutta olisit valmis kieltämään miestäsi viestittämästä omille kavereille. Todella tasavertainen parisuhde.
Jos yhtäkkiä alkaisi jollekin työpaikan eronneelle sinkkunaiselle iltaisin viestiä niin kyllä sanoisin että onkohan ihan älykästä touhua. Kaverit on erikseen.
Mutta miten niitä kaverisuhteita voi syntyä, jos viestittely on syntiä?
Työpaikalla, koska ollaan työkavereita. Olisko ihan vaikka näin.
Jonka kanssa ei kuitenkaan saa olla yhteydessä? :D
Jos oikeasti n.40h/vko ei riitä yhteydenpitoon, niin aika kumma juttu.
Töissä tehdään töitä. Ei sinne mennä kavereiden kanssa kahvittelemaan.
Kyllä siinä ehtii höpöttämäänkin. Plus lounastunti ja 2 kahvitaukoa.
Ehtii jos ehtii, niitä töitäkin on erilaisia ja jutut töissä yleensä pyörii työn ympärillä. Jos on oikeasti läheinen kaveri, niin kyllä minä silloin uhraan nimenomaan vapaa-aikaanikin hänelle. Jos sinä et pidä (työ)kavereita tuon läheisempinä niin se on sitten niin, mutta kaikkien kohdalla näin ei ole.
Jos työkaverista tulee niin hyvä kaveri että pitää viestitellä työajan ulkopuolella, niin sellainen ystävä varmasti näkyy myös pariskunnan yhteisessä elämässä. Jos olisin AP, niin kutsuisin tuon kolmannen henkilön kahville tai alkoholihuuruiseen viikonlopun illanviettoon. Jos tyypillä ei ole kanttia tulla, niin taustalla on muutakin kuin viaton työkaveruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mieskin alkaisi ihmetellä jos yhtäkkiä alkaisin iltaisin ja viikonloppuisin viestitellä työpaikan miehille ketä näen kuitenkin päivittäin töissä.
Ja jos mies alkaisi määräilemään kenen kanssa viestittelet, niin tottelisit häntä?
Mutta olisit valmis kieltämään miestäsi viestittämästä omille kavereille. Todella tasavertainen parisuhde.
Jos yhtäkkiä alkaisi jollekin työpaikan eronneelle sinkkunaiselle iltaisin viestiä niin kyllä sanoisin että onkohan ihan älykästä touhua. Kaverit on erikseen.
Työpaikalla, koska ollaan työkavereita. Olisko ihan vaikka näin.
Jonka kanssa ei kuitenkaan saa olla yhteydessä? :D
Jos oikeasti n.40h/vko ei riitä yhteydenpitoon, niin aika kumma juttu.
Töissä tehdään töitä. Ei sinne mennä kavereiden kanssa kahvittelemaan.
Kyllä siinä ehtii höpöttämäänkin. Plus lounastunti ja 2 kahvitaukoa.
Ehtii jos ehtii, niitä töitäkin on erilaisia ja jutut töissä yleensä pyörii työn ympärillä. Jos on oikeasti läheinen kaveri, niin kyllä minä silloin uhraan nimenomaan vapaa-aikaanikin hänelle. Jos sinä et pidä (työ)kavereita tuon läheisempinä niin se on sitten niin, mutta kaikkien kohdalla näin ei ole.
Jos työkaverista tulee niin hyvä kaveri että pitää viestitellä työajan ulkopuolella, niin sellainen ystävä varmasti näkyy myös pariskunnan yhteisessä elämässä. Jos olisin AP, niin kutsuisin tuon kolmannen henkilön kahville tai alkoholihuuruiseen viikonlopun illanviettoon. Jos tyypillä ei ole kanttia tulla, niin taustalla on muutakin kuin viaton työkaveruus.
Ihan hyvä idea on kyllä tuo kutsuminen ja mitäs sitä piilottelemaan. Sen sijaan se ei tarkoita, että hänestä pitäisi tulla pariskunnan yhteinen kaveri vain siksi, että on tutustunut tähän mieheen. Saa kai sitä omiakin kavereita olla.
Tottakai tuo on epäilyttävä tilanne ja myös mies on kiinnostunut siitä naisesta.
Ehkä ap voisi ensin sanoa, että miehen toiminta ei ole ok ja pyytää miestä miettimään motiivejaan. Jos se jatkuu, niin hankkia sitten oma viestittelymies vaikka netistä ja sitten viestittelevät kumpikin muille sohvalla vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotiaat perheelliset miehet etsii sinkkunaisia kavereiksi työpaikalta? Ja kaveeraaminen tapahtuu viestein arki ja viikonloppu iltaisin? Vähän oudolle kuullostaa, en ole laajassa lähipiirissä tai kaveripiirissä moiseen törmännyt.
Samakait se on onko se mies vai nainen, perheellinen tai perheetön, sinkku tai varattu, ystäviä saa olla. Saatetaan olla vaimon kanssa la-su yönä 02 aikoihin saunan terassilla ja näpyttelen viestiä jollekkin naiselle, jota en ole koskaan tavannut, enkä tapaa, mutta on kiva jutella ja vaihtaa ajatuksia. Kyllä ahistais jos vaimo puuttuis asiaan. En hyväksy minkäänlaista kyttäämistä suhteeltani...
Kuulutko niihin valehtelijoihin jotka huijaavat oikeasti parisuhdetta etsiviä? Treffipalstoilla, pahinta laatua miehiä,vievät lopunkin uskon miehiin valehtelullaan. Huvinsa kullakin, vaikka sitten toisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehesi ei saa valita ystäviään? Suosittelen että mies eroaa ap:stä asap.
Jollei työkavereiden kanssa saa viestitellä niin ei liene muuta vaihtoehtoa kuin erota. Meillä kaveriviestittely on ihan tavallista eikä sukupuolella ole väliä.
Me miehet mielellään ollaan mukavia ja etenkin imarreltuja, kun nainen vaikkakin ihan kaverimielessä laittaa viestiä. Se, että kyseessä on työkaveri tekee asiasta helpompaa.
Jos kitiset miehelle tuosta, niin näytät vaan nololta. Kyllä kunnon mies osaa perääntyä, jos työkaverinainen tekee aloitteen muuhun kuin kaveruuteen.
Mä viestittelen työkavereiden kanssa myös töiden ulkopuolella. Olisi todella ihmeellistä jos vastaisin vain miestyökavereiden viesteihin mutta en naisten.
Nainen haluaa viesteillään vapaa-ajalla muistutella olemassaolostaan. On ehkä huomannut miehen orastavan kiinnostuksen, ja on kenties itsekin ihastunut.
Ällöä toimintaa vieraalta naikkoselta.
Jos viestittely on tosi intensiivistä olisin huolissani.
Mutta mekin viestitellään työkaverien kesken joskus vaikka iltamyöhällä, jos tulee joku juttu mieleen. Esim omanikäiseni miehen kanssa. Ja saatetaan joskus harvoin laittaa sydämiä tai halihymiötä.
Silti meidän suhde on niin kaverillinen kuin olla ja voi ja oikeastaan pitäisin sitä jonain vitsinä jos vihjattaisiinkaan romantiikkaan. Ja viestittely on tyyliin 1 viesti viikonlopussa, tai kerran viikossa.
Eri paikoissa voi olla hyvin erilainen työkulttuuri.
Palvelkaa miehiänne tai ne viedään käsistä kirjoitti:
Kannattaa pitää kiinni hyvästä miehestä. Ne työpaikan naaraat varastaa sellaiset sileän tien. Usein naiset ei huomioi miehiään tarpeeksi suhteissaan. Mies sitten ajautuu pois suhteesta kun annetaan ymmärtää että ei jaksa ja on väsynyt. Mies kyllä jaksaa mutta nainen ei useinkaan kunnes on liian myöhäistä.
Ja paskanmarjat. Minä huomioin kyllä ex-miehen. Osoitin rakkauteni, kerroin sen joka päivä. Näytin teoilla. Kokkasin ruuatkin ja seksiä oli runsaasti. Silti päätyi pettämään minua.
Vierailija kirjoitti:
Eri paikoissa voi olla hyvin erilainen työkulttuuri.
Miten tämä liittyy työkulttuuriin? Työ ja vapaa-aika erikseen. Vaikka töissä oletettaisiin runsasta sosiaalisuutta, on ihan jokaisen oma asia mitä tekee vapaa-ajallaan. Ei kukaan pakota juttelemaan työkaverin kanssa niitä näitä vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Palvelkaa miehiänne tai ne viedään käsistä kirjoitti:
Kannattaa pitää kiinni hyvästä miehestä. Ne työpaikan naaraat varastaa sellaiset sileän tien. Usein naiset ei huomioi miehiään tarpeeksi suhteissaan. Mies sitten ajautuu pois suhteesta kun annetaan ymmärtää että ei jaksa ja on väsynyt. Mies kyllä jaksaa mutta nainen ei useinkaan kunnes on liian myöhäistä.
Ja paskanmarjat. Minä huomioin kyllä ex-miehen. Osoitin rakkauteni, kerroin sen joka päivä. Näytin teoilla. Kokkasin ruuatkin ja seksiä oli runsaasti. Silti päätyi pettämään minua.
Nuorempaa naista on vaikea voittaa.
No kyllähän sen huomaa, että onko kaverimielellä vai romanttisella mielellä. Jos laittaa viestin silloin tällöin, se on ihan ok. Mutta, jos se on sellaista keskustelua keskustelun perään ja viestien kyttäämistä, niin jotain muutakin on mielessä.
Tunteillahan ei voi mitään, ja varmaan lähes jokainen on pitkässä suhteessa ihastunut joskus toiseen. Pitäisi sitten pystyä vain etääntyä hieman siinä vaiheessa, kun huomaa ihastuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelen työkavereiden kanssa myös töiden ulkopuolella. Olisi todella ihmeellistä jos vastaisin vain miestyökavereiden viesteihin mutta en naisten.
No ei muuta ,kuin ap , hanki sinäkin viestittelykaveri tinderistä . Näytä sitten miehellesi mitä viestittelette.
Katsoppa sitten mikä on miehellä ”ääni kellossa”.
Pidä oikein hauskaa. Jos siihen mies tuumaa, että se on ihan eri asia , kuin viestitellä mukavia työkaverin kanssa, ,,tuumaat vaaan,kun ei satu nyt olemaan sellaisia työkavereita.
Minä annan aina samalla mitalla takaisin , tai menen esim tällaisessa tapauksessa askeleen edellä😂
-
Minä olen saanut työpaikalta hyviä ystäviä, sekä miehiä että naisia. Emme silti viestittele jotain tyhjänpäiväisyyksiä vapaa-ajalla, jotain hauskoja kuvia ja videoita saatetaan lähettää joskus kesken työpäivän. Iltaisin/viikonloppuisin laitetaan viestiä vain silloin, jos on jotain oikeaa asiaa.
Tapaan heitä myös työajan ulkopuolella, ja joskus näemme myös perheiden kanssa, kyläilemme toistemme luona tai käymme porukalla vaikkapa pulkkamäessä.
Tämä on kuitenkin aivan eri asia kuin ap:n miehellä, tuollaisesta en pitäisi itsekään. Nainen on luultavasti huomionhakuinen ja kaipaa vastakaikua mieheltä, tai muuten vain ei ymmärrä sopivan käytöksen rajoja. Eipä tulisi itselle mieleenkään häiritä jotain perheellistä miestä vapaa-ajalla, vaikka sinkku ja huomionkipeä olisinkin.
Onhan tuo noloa huomionkipeältä naiselta.Todella epätoivoista.
En ilkeäisi varatuille miehille lähetellä tämän kotiosoitteeseen yhtään mitään. Edes naispuolisia työkavereita ei ole tapana häiriköidä iltaisin kuin pakollisissa työasoissa.
Jos mies ei välitä siitä, että ap on loukkaantunut / huolissaan, miettisin ap:n asemassa omaa paikkaani kolmiossa.
Niin, pitäisikö miehen pyytää nainen kylään ja sitten vetäytyisivät kaksistaan johonkin huoneeseen juttelemaan ja pelaamaan jotain peliä? Olisko pikkusen outoa? Periaatteessa sama asia kuin tuollainen viestittely ja puhelimella seurustelu.