Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin
Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.
Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?
Kommentit (400)
Mun kumppani jos pitkin iltaa ja viikonloppuisin viestittelisi, niin varmasti asiasta keskusteltaisiin tyyliin . Jatketaanko me vai menetkö kokonaan viestittelijän helmoihin. Ei kuulu asiaan ,jos kunnioittaa ja rakastaa kumppaniaan.
"Viattomasta" viestittelystä se meilläkin alkoi. Nyt mieheni uhkaa erolla. Tätä tapahtuu ihan todellisessa maailmassa, valitettavasti.
Jos viestittely ei loppuisi, se jatkuisi eronneena miehenä.
Ei tarvittaisi edes viestittelyä, riittäisi että mies olisi muka kirkkain silmin sitä mieltä että tottakai on ok ja kiva juttu että on jollekin löytynyt kiva uusi ystävyyssuhde työpaikkanaisesta(tai miehestä) ja mukaavaahan se vain on että voi iltaisinkin hyvälle uudelle ystävälle viestitellä!
Kaikkea sitä kojootit yrittävätkin, mahdollistaakseen itselle kuljailupelin toisten kanssa :D
Vinkkasin miehelleni tästä ketjusta ja hän kävi tätä lukemassa ja voivotteli että joku nuori ihminen epävarmuuksissaan tuollaiseen suostuu. Selittelyä selittelyn perään ja pettämisen petaamista kaikki tyynni.
Mitäpä mahtaa tapahtua työaikana, kun vapaa-ajallakaan ei malteta pitää näppejä irti näppäimiltä! Ei normikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvittaisi edes viestittelyä, riittäisi että mies olisi muka kirkkain silmin sitä mieltä että tottakai on ok ja kiva juttu että on jollekin löytynyt kiva uusi ystävyyssuhde työpaikkanaisesta(tai miehestä) ja mukaavaahan se vain on että voi iltaisinkin hyvälle uudelle ystävälle viestitellä!
Kaikkea sitä kojootit yrittävätkin, mahdollistaakseen itselle kuljailupelin toisten kanssa :D
Vinkkasin miehelleni tästä ketjusta ja hän kävi tätä lukemassa ja voivotteli että joku nuori ihminen epävarmuuksissaan tuollaiseen suostuu. Selittelyä selittelyn perään ja pettämisen petaamista kaikki tyynni.
Sulla kyllä selkeästi on todella heikko suhde ja luotto siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyttäämistä ap:ltä. Jos avovaimoni kyttäisi ja rajoittaisi viestejäni olisi hän hyvin äkkiä ex. Onneksi puolisoni luottaa minuun ja minä häneen. Viestittely kaverin kanssa on ihan ok, oli kaveri kumpaa sukupuolta tahansa. Itse joskus soittelenkin työkavereiden kanssa, sekä naisten että miesten.
No ei sit muuta,kun kaikki , niin naiset kuin miehet vaan viestittelemään ” kavereiden” kanssa. Mieluiten vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.
Siinä ne illat ja muu vapaa-aika kivasti kuluu ja koko perheellä on niin mukavaa-lapset mukaan lukien.
Voihan sitä käydä sen kanssa sit vaikka autoajelulla.Kyllä avioliitossa on sitten hauska olla.
Tämä, juurikin näin , siitähän kaikki aviomiehet ja vaimot tykkää. Rakkaus ja seksi kukoistaa. Ei- ei tule eroja.
Ap:n tarinassa on jotain samaa kuin mun. Eksä tapasi lapsen harrastuksen kautta naisen. Nainen erosi ja oli varmaankin ihastunut mieheeni, halusi avautua erostaan, alkoi tekemään tikusta asiaa, pyytämään palveluksia jne. Tapailivat lasten varjolla ym. Vahingossa kerran huomasin, että oli viestitelty illalla myöhään henk.koht. asioita. Ja tämä siis tapahtui myös vasta sen jälkeen kun nainen oli eronnut. Oli iso pettymys huomata, ettei mies osannut eikä ymmärtänyt suojella omaa suhdettaan. Meillä oli tuolloin vaikeaa ja tein omat johtopäätökseni., en voisi luottaa häneen tulevaisuudessakaan. Hän oli ennenkin pettänyt luottamukseni vastaavalla tavalla. Lopetin suhteen ja kuinka ollakaan, tästä meni ehkä viikko tai kaksi, niin nämä olivat yhdessä. Viisas nainen luottaa vaistoonsa.
Tosin tuota toistakin naista mies on jo pettänyt. Lienee kuitenkin sen verran hyväuskoinen hölmö, ettei aavista mitään. Tyhmyys suojelee.
MULLA EI OLE : Miestä!
Joten EI ole sellaista ongelmaa!🥷
Vierailija kirjoitti:
"Viattomasta" viestittelystä se meilläkin alkoi. Nyt mieheni uhkaa erolla. Tätä tapahtuu ihan todellisessa maailmassa, valitettavasti.
Uhkaa? Miksi katselet "viatonta" viestittelijää edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyttäämistä ap:ltä. Jos avovaimoni kyttäisi ja rajoittaisi viestejäni olisi hän hyvin äkkiä ex. Onneksi puolisoni luottaa minuun ja minä häneen. Viestittely kaverin kanssa on ihan ok, oli kaveri kumpaa sukupuolta tahansa. Itse joskus soittelenkin työkavereiden kanssa, sekä naisten että miesten.
No ei sit muuta,kun kaikki , niin naiset kuin miehet vaan viestittelemään ” kavereiden” kanssa. Mieluiten vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.
Siinä ne illat ja muu vapaa-aika kivasti kuluu ja koko perheellä on niin mukavaa-lapset mukaan lukien.
Voihan sitä käydä sen kanssa sit vaikka autoajelulla.Kyllä avioliitossa on sitten hauska olla.
Jep minua piiritti kauan tällainen perheellinen mies. Uusvaimo ja omat lapset, ei yhteisiä. Pitkään vastustelin mutta eihän minulla siinä penniäkään ollut kiinni ja sinkkuna huomio tuntui kivalle. Välillä mietin juuri tuota, kuinka viettävät perheen kesken laatuaikaa ja iskä viestittelee tunnin parin välein mulle kaipaavaan sävyyn kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. No erohan siitä heille lopulta tuli ja me ollaan yhdessä. Silloinen vaimo ei tänä päivänäkään tiedä suhteestamme. Onneksi tuo vaihe ei kestänyt kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep minua piiritti kauan tällainen perheellinen mies. Uusvaimo ja omat lapset, ei yhteisiä. Pitkään vastustelin mutta eihän minulla siinä penniäkään ollut kiinni ja sinkkuna huomio tuntui kivalle. Välillä mietin juuri tuota, kuinka viettävät perheen kesken laatuaikaa ja iskä viestittelee tunnin parin välein mulle kaipaavaan sävyyn kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. No erohan siitä heille lopulta tuli ja me ollaan yhdessä. Silloinen vaimo ei tänä päivänäkään tiedä suhteestamme. Onneksi tuo vaihe ei kestänyt kauaa.
Tulee tekemään sinulle saman
Mieheni työkaveri teki samaa, mutta ei ihan yhtä usein. Tuli jopa kotiinkin minua katsomaan ja työasioista viestiteltiin vapaa-aikana, enarit taisi olla klo 23.30.
Itse asiassa sain täältä neuvon (ehkä annettu jo, en lukenut ketjua), että miehen pitää olla tosi tyly ja kun annoin hänen olla riittävän tyly (olin sitä mieltä, että on pakko vastata, kun on esimies), niin viestit ovat loppuneet.
Nainen on varmaan ihastunut mieheesi kuten oli tuo miehen työkaveri minun mieheeni. Ehkä ihastus meni korona-aikana ohi tai sitten elämäntilanne muuten parani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelen mun työkavereiden kanssa paljon työajan ulkopuolella ja usein myös vietetään aikaa yhdessä. Useimmat meistä on pitkäaikaisessa suhteessa ja KENENKÄÄN kaverin puoliso ei ole estänyt meitä juttelemassa/tapailemasta töiden ulkopuolella. Jo pelkkä ajatus, että näin kävisi on täysin absurdi.
Ensin olet 8h töissä ja sitten vielä vapaa-ajallakin yhdessä? Minkä verran vietät aikaa puolisosi kanssa?
Ja puolisosi kanssa asut joten väkisinhän tuota tulee hengattua.
Onko sanonta "Ei se määrä vaan laatu" mitenkään tuttu sulle? Minä en tuollaista Viesti-Villeä katselisi. Miksiköhän ne yleensä hankkiutuu perheenisän rooliin? Ai niin joo, kun kaikki kaveritkin niin täytyy minunkin kai sit ... tai emmä tiedä mut kummiskin ...
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida olla varsinaisesti hyvä saalis? Helppo luottaa.
Se on niin noloa kun aikuinen parisuhteessa oleva mies tekstailee vastauksia jollekin työpaikan eronneelle muijalle. En katselisi hetkeäkään sais kengän kuvan persuksiin hyvin pian. Typerää käytöstä hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on ainekset katastrofiin, tai sitten ei.. Minulla on yksi työkaverimies, jonka kanssa laitamme viestejä vapaa-ajalla ehkä kerran viikossa. Emme ole kiinnostuneita toisistamme, ja hän on varattu. Ihan viatonta viestittelyä, jotain hauskoja juttuja töihin liittyen tai omia vapaa-ajan asioita jaamme.
Mutta entisen työkaverin kanssa (varattu mies) meni viestittely liian pitkälle. Viestejä oli aluksi harvakseltaan: kuulumisia ja työpaikan asioita. Mutta juttu luisti ja pian huomasin että viestejä tuli laitettua aamulla, lounasaikaan, kahvitauolla ja illalla, miltei koko ajan. Seuraavaksi homma meni eroottiseen keskusteluun, ja kohta jo vähäpukeiset kuvat liikkuivat puolin ja toisin. Sitten tavattiin, ja seksiksi se meni. Sen jälkeenkin on viestejä laitettu tiheään mutta ei olla enää tavattu, koska mies ei halua tavata... eli nyt ollaan vain "entisiä työkavereita", ei muuta.
Eli ap, tuossa voi sattua ja tapahtua, tai sitten ei.
Oletko varma, että tuo työkaverisi haluaa saada sinulta viestejä? Olipa viatonta tai ei, niin kaikki eivät halua työkavereilta viestejä vapaa-aikana, mutta työkaverille on vaikea sanoa asiasta olematta tyly.
Kehottaisin kaikkia miettimään toisenkin kerran näitä työpaikan käyttämisiä omaan seuranhakuihin. Ilmeisesti on paljonkin olemassa ihmisiä, joilla ei kertakaikkiaan ole tilannetajua, jolloin tod.näk, vielä suuttuvatkin siitä, kun heidän lähentymisyrityksensä tyrmätään.
Työ on työtä ja vähän pitäisi ymmärtää, etteiävt työkaverit kaikki ainakaan halua työkavereista muita kavereita. Ei, vaikka töissä kuinka synkkaisi. Joskus on tullut omalla kohdalla mieleen, että ehkä osa näistä tilannetajuttomista ei saa muualta seuraa, joten työkavereita aletaan piinata, kun he eivät kehtaa sanoa rumasti, vaan viestitellään kohteliaisuudesta, vaikkei haluttaisikaan. Itselleni siis pari tällaista työkaveria eteen sattunut.
Jos joku miehen miespuolinen työkaveri laittelisi iltaisin ja viikonloppuisin näitä kissavideoita ja ”mitä teet” -viestejä, niin mahtaisiko mies jaksaa vastailla yhtä innokkaasti?
Voihan se olla, että mies on oikeasti niin hömelö, ettei tajua kuviossa olevan mitään epäilyttävää ja sopimatonta. Tai sitten mukavasti on perhosia mahassa kun viesti kilahtaa, vaikka ”mitään ei ole tekeillä”, kukapa meistä tietää.
Ja kyllä, saa olla ystäviä, mutta kyllä tässä ap:n tapauksessa on jotain hämärää, ei tuo ole mitään oikeaa ystävyyttä. Nainen on joko ajattelematon, tahditon tai röyhkeä, kun ei anna perheellisen miehen olla vapaa-ajallaan rauhassa, kun taatusti ehtisi ihan riittävästi kommunikoida työajan puitteissa. Mies taas on joko hölmö tai enemmän tai vähemmän kiinnostunut ja mielissään naisen huomiosta.
Seuraa tilannetta ap, ja puhu kunnolla miehen kanssa.
Henkisesti jossain ihan muualla, kännykkä kädessä viestimissä kavereille tai pelaamassa.