Apua lentovarauksen kanssa!
Oon nyt ihan pihalla.
Asun ulkomailla.
Ystäväni olisi tulossa käymään ennen joulua ja haluaisin lentää samalla lennolla yhdessä hänen kanssaan takaisin Suomeen jouluksi.
Hän siis tarvitsee meno-paluulennon esim. saapuminen tänne 7.12. ja lähtisi takaisin 17.12.
Itse taas tarvisin lennon silloin 17.12 ja paluun 28.12.
Mutta kun lentoja katselee niin pysty valitsemaan samaa lentoa?
Olipa sekava selitys. Oon ihan hukassa, osaako joku auttaa?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:59"]
Katsotko nyt vain Finnairin lentoja? Finnairissa sellainen älytön systeemi, että meno-paluu -matkustajille varataan jokin kiintiö, ja sen ulkopuolella tietty määrä yhdensuuntaisia lentoja. Siksi Finskillä myös yhdensuuntaiset (lähes) aina kalliimpia kuin meno+paluu. En ole tietoinen, onko muillakin lento-yhtiöillä vastaavaa..?
[/quote]
Katsoin sekä Kayakin sivuilta, että Ebookersilta. Yleensä lennän SAS tai muulla halpalentoyhtiöllä.
Ehkä en vain osaa. Yksi vaihtoehto on varata erikseen molemmille pelkkiä menolentoja eikä se tulisi edes kalliiksi, mutta on vain hirveä homma.. No, laitoin erään yhtiön asiakaspalveluun viestiä, joten ehkä selviää.
Siis mikä on ongelma? Kaveri varaa omansa ja sinä omasi. Ei niitä voi yhdellä varauksella hoitaa.
Katsotko nyt vain Finnairin lentoja? Finnairissa sellainen älytön systeemi, että meno-paluu -matkustajille varataan jokin kiintiö, ja sen ulkopuolella tietty määrä yhdensuuntaisia lentoja. Siksi Finskillä myös yhdensuuntaiset (lähes) aina kalliimpia kuin meno+paluu. En ole tietoinen, onko muillakin lento-yhtiöillä vastaavaa..?