Reputin autokoulun viidesti ja nyt luovutin. Haluan kuitenkin lentokapteeniksi.
Onko mahdollista ilman ajokorttia? Uskoisi, että hallitsen lentämisen paremmin.
Olen 36 v ja haluan lentäjäksi.
Tähän asti olen vain käynyt vain peruskoulun. Mitä minun tehdä? Haluan lentäjäksi.
Kommentit (15)
Äiti varmasti kehui sinua lapsena. Ei muuta kun jatkat vaan sinnikkäästi.
Ei taida olla sun juttu. Kyllä sä vielä löydät alan jossa viihdyt.
👍
Vierailija kirjoitti:
Tota anteeks. Ehkä nuo koneiden ajamiset ei ole sun vahvuuksia. Voisitkohan löytää jonkun mielenkiinnon kohteen, jossa olisit hyvä?
🙄
Perus ei millään pahalla mut silti pahalla
Aikamoiset testit joutuu käymään, että koulutukseen pääsee. Itse koulutus maksaa, paljon! Että ainahan voit yrittää.
Joo, siellä taivalla ei oo mitään typeriä liikennemerkkejä eikä paljon vastaantulevaa liikennettäkään, varmasti pärjäät siellä.
Iltasatu tähän aikaan? Hoh hoijaa.
Ei ajokorttia tarvita lentäjäksi pääsemiseksi, vaan paksua lompakkoa.
Alat olla liian vanha lentokapteeniksi. Kokeile vaikka ensin ihan jotain pienkoneenlentokurssia, jos lentäminen kiinnostaa.
Lentokoneen ajaminen ei eroa millään tavalla hissistä. Kai sinä sentään sitä osaat käyttää?
Jos sulla on pinkka kunnossa ja läpäiset testit niin aivan hyvin susta voi tulla lentäjä. Koulutus maksaa n. 100 000e.
Ammattilentäjäkoulutukseen sekä siviili- että sotilaspuolella on erittäin kovat pääsyvaatimukset ja paljon hakijoita. Harrastelijalentelijäksi pääsee helpommin, mutta kaikki eivät siihenkään koulutukseen sovellu. Sinun kannattaa suunnitella elämänuraa omaa tasoasi vastaavassa tehtävässä, esimerkiksi pullonpalautuskoneen hoitajana.
Saat mennä lentokouluun. Toinen asia pääsetkö läpi ja saatko töitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä taivalla ei oo mitään typeriä liikennemerkkejä eikä paljon vastaantulevaa liikennettäkään, varmasti pärjäät siellä.
Ja eikö tekniikkakin oo tyyliin nappi pohjaan ja menoksi.
Ei mitään kytkin-vaihdesäätöä.
Onko yhtään lentäjää paikalla kertomassa työstään?
Tota anteeks. Ehkä nuo koneiden ajamiset ei ole sun vahvuuksia. Voisitkohan löytää jonkun mielenkiinnon kohteen, jossa olisit hyvä?
🙄