Työtön, miten vietät päiväsi?
Varsinkin pimeään vuodenaikaan kun perus ulkoilua on oletettavasti vähemmän?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut paljon, kun muuten ei ehdi. Olen kokeillut erikoisia reseptejä ja tehnyt hyvää ruokaa.
Kunto on kovempi, kuin työaikana. Kerrankin on aikaa.
Olen opetellut huvikseni yhden vieraan kielen lisää.
Olen katsonut YouTubesta meikkausvideoita ja olen opetellut meikkaamaan hyvin.
Minulla ihan sama ohjelma, paitsi kielen opiskelun sijasta opiskelen alani uusia tekniikoita. Lisäksi tietysti teen työhakemuksia, tällä viikolla olisi taas haastattelu. Yrittäjäksi ryhtymistä olen myös alkanut miettiä.
Olen somevaikuttaja täällä vauvapalstalla.
Mulla ei ole koskaan ennen olleet kaikki paikat kotona kiiltäviä. Nyt on.
Kuuntelen jotain netistä langattomilla kuulokkeilla ja puuhailen samalla. Uunikin kiiltää. Voisin mä kyllä mennä töihinkin, mutta ongelma on se, että haetaan lähinnä IT-ihmisä. Eikö perinteinen koneinssi kelpaa?
Herään kymmenen aikoihin. Luen uutisia. Kuuntelen musiikkia stereoista jotka mulla onneksi on, ja ne on arvokkaat. Mietin mitå tekisi ruoaksi. Käyn salilla tai kaupassa, jälkimmäisessä joka päivä. Laitan ruokaa, katson sarjoja, vedän käteen. Menen nukkumaan yhden maissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut paljon, kun muuten ei ehdi. Olen kokeillut erikoisia reseptejä ja tehnyt hyvää ruokaa.
Ai olet oikein ”opetellut kielen” eli puhut ja kirjoitat sujuvasti? 😂
Herään aikaisin aamulla, syön aamupalan jota en töissä ollessani arkiaamuisin monestikkaan jaksanut.
Pesen pyykkiä, tiskaan, siivoan.
Selaan palstaa, uutisia ja samalla avoimia työpaikkoja.
Kuuntelen youtubesta jotain mielenkiintoisia keskusteluja.
Stressailen myös kaikenaikaa mihin on milloinkin varaa kaupassa ja pääsenkö minnekkään töihin.
Herään aamulla lasten kanssa klo 7 tai 8. Laitan lapsille aamupalan, juon itse kahvit jonka jälkeen saatan yhden lapsista kouluun.
Kotiin tullessa joogaan 20-30min, jonka jälkeen syön aamupalaa.
Siivoan, pyykkään, käyn kaupassa, hoidan asioita.
Joskus meditoin, luen kirjaa, nukun päiväunet.
Lapset tulee koulusta, tehdään läksyt, syödään ruoka.
Haluaisin käyttää päiväni paremmin. Ties koska pakotetaan takas töihin niin olisi hyvä että käyttäisin kaiken tämän vapaa-aikani hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihan sama ohjelma, paitsi kielen opiskelun sijasta opiskelen alani uusia tekniikoita. Lisäksi tietysti teen työhakemuksia, tällä viikolla olisi taas haastattelu. Yrittäjäksi ryhtymistä olen myös alkanut miettiä.
Valitettavasti emme hae ihan sinunlaistasi.
Mitä lyödään vetoa että toi on lopputulos?
Koska on pieni kämppä eikä astianpesukonetta usein aikaa menee siivoillessa tiskaillessa. Ruokaa laitan melkein jokapäivä. kirjottelen kirjoja siis tarinoita. Maalaan maalauksia, ulkoilen aika paljon. Etsin tietoa netistä (uusia projekteja varten)nostelen kahvakuulaa, teen NIITÄ projekteja,teen pörssisijoituksia pikkurahoilla. Itseopiskelen eri juttuja ja harjoittelen. Kyllä aika kuluu. Tähän vielä vain 6 tuntinen työpäivä, niin kaikki kaatuisi päälle. EI AIKAA.
Mistäköhän jotkut keksii ettei muka hommia olisi työttömänä? Elämähän on yhtä suakelin suorittamista ilman töitäkin.
Jos osaamista ei arvosteta ja osaavia ihmisiä palkata, niin saavat tukehtua väitteenseensä työvoiman löytymättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä just pari olutta juonut ja selaillut nettiä. Kohta varmaan kauppaan hakemaan lisää olutta. Sit ehkä vähän videopelien pelailua ja netin selailua. On se näin vapaaherrana elämä kyllä mukavaa :)
-M32
Aktiivimalli 3:n myötä sinäkin löydät itsesi pian lähihoitajakoulun penkiltä opiskelemasta.
Tuollaiset voi aina estää olemalla haastatteluissa/pääsykokeissa mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti emme hae ihan sinunlaistasi.
Mitä lyödään vetoa että toi on lopputulos?
Kiitos tsempeistä...
Rakastan pimeää aikaa ja vihaan valoisaa. Mieluummin pimeällä siis ulkoilisin kuin valoisaan aikaan. En kuitenkaan ulkoile. Kotona oon ja saunon, pelaan pleikka 5:lla ,katon leffoja. Välillä vilkuilen onko uusia työpaikkoja mihin hakea .
Vierailija kirjoitti:
Päivät kuluu mukavasti pimeitä töitä tehdessä.
Ou jee😎
Laitan aamulla cappucinot kahvikoneesta. Päivällä käyn lounaalla kivassa lounasravintolassa.
Minkkiturkki päällä käyn Stockmannilla ja kirjoitan työhakemuksia tammipöydällä kristallikruunun alla.
Olen siis tuo kuuluisa työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä just pari olutta juonut ja selaillut nettiä. Kohta varmaan kauppaan hakemaan lisää olutta. Sit ehkä vähän videopelien pelailua ja netin selailua. On se näin vapaaherrana elämä kyllä mukavaa :)
-M32
Aktiivimalli 3:n myötä sinäkin löydät itsesi pian lähihoitajakoulun penkiltä opiskelemasta.
Höpö höpö! Saat tunkee sen aktiivimallin paikkaan,jonne ei aurinko paista!
Ärsyttääkö ketään muuta suunnattomasti nämä työttömät, joilla menee hyvin? Miksi he eivät mene töihin?
T: Avasin juuri päivän seitsemännen kaljan
Vierailija kirjoitti:
Jos osaamista ei arvosteta ja osaavia ihmisiä palkata, niin saavat tukehtua väitteenseensä työvoiman löytymättömyydestä.
Ai niin. Se osaaja ei ole vastavalmistunut mies.
Ajattelin tekemä hatsepureja.