Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita?
Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita? Esimerkiksi serkkuni on kahden vuoden aikana seurustellut neljän eri ihmisen kanssa, kun taas minä en yhdenkään.
Onko minulla liian korkeat standardit tai jotain, kun en löydä helposti seurustelukumppaneita? Miten on mahdollista että esimerkiksi serkullani "klikkaa" neljän eri ihmisen kanssa kahden vuoden aikana sen verran hyvin, että päättävät kokeilla seurustelua? En ymmärrä...
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]
Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon.
[/quote]
Tämä ja sitten se että joillakin on ihmisiä myös "varalla". Eli kun on tarpeeksi hyvännäköinen ja haluttu, voi vaihtaa uuteen lennossa, kun tietää että saa aina sen jonka haluaa, tai ainakin jonkun jos ei juuri sitä kaikista halutuinta. En tarkoita edes heitä jotka vaihtavat pettämällä, vaan ihan sitä että kun on tarpeeksi ulospäinsuuntautunut, flirttailija ja hyvännäköinen niin on tavallaan koko ajan tutka päällä että olisiko ilmassa kiinnostusta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote] Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa. Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote] Haha, kylläpäs olet kummajainen! Kukaan tavallinen ihminenhän ei pidä tieteestä, kahvista, viinistä, hyvästä ruoasta ja nettisarjoista :)
[/quote]
Minähän sanoin vain että verrattuna serkkuuni olemme ihan toistan maata. Mistä te keksitte että väitän olevani erityinen?
[/quote]
Ihan siitä tulee vedettyä tuo johtopäätös, että pidät itseäsi erikoisena, kun ensin sanot että serkku on tavallinen tylleröinen mutta minäpä olen toista maata (=ei tavallinen = erikoinen).
[/quote]Tieteestä ja viinilajikkeista kiinnostunut nainen ei ole tavallinen.
Mulle on näköjään tarjolla vain jotain 50-60 v juoppoja. Koska sellasta en huoli, olen yksin. Olen kuulemma nirso! Joku vanha alkkisko mun pitäisi huolia?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:48"]
Mulle on näköjään tarjolla vain jotain 50-60 v juoppoja. Koska sellasta en huoli, olen yksin. Olen kuulemma nirso! Joku vanha alkkisko mun pitäisi huolia?
[/quote]
Ei kai se kokeilematta selviä :D
Jos tapaa vain neljä jokseenkin mielenkiintoista miestä koko vuoden aikana on joko rima todella korkealla tai sitten ei tapaa juurikaan ihmisiä koskaan. En ihmettele, jos ei saa seurustelua aikaiseksi mikäli vain joka tuhannes ihminen kelpaa.
Omalla kohdalla pohtiessani tätä samaa olen päätynyt näihin epäkohtiin: huonon puoleinen itsetunto. Keskivertoa epäsosiaalisempi persoonallisuus. Harva asia kiinnostaa niin paljon että siitä riittäisi puhuttavaa pitempään keskusteluun. Koulukiusaamisesta aiheutunut itsetunnon ja minuuden rappeutuminen, joka ehkä vaikuttaa vielä tänäänkin.
Supliikki ja ehkä vähintään komeahko ulkonäkö. Miehillä. Naisilla taas positiivisuus, iloisuus, ei älyttömät kriteerit ja ehkä söpöys/nätteys.
Yksinkertaisesti toiset ihmiset tulevat paremmin toimeen useampien kanssa kuin toiset. Kyllä mullakin on klikannut miesten kanssa usein ja seurustelusuhteita kasa takana, yhdenillan juttuja vain yksi. Huomattavasti enemmän oon silti antanut pakkeja.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote] Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa. Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote] Haha, kylläpäs olet kummajainen! Kukaan tavallinen ihminenhän ei pidä tieteestä, kahvista, viinistä, hyvästä ruoasta ja nettisarjoista :)
[/quote]
Minähän sanoin vain että verrattuna serkkuuni olemme ihan toistan maata. Mistä te keksitte että väitän olevani erityinen?
[/quote]
Ihan siitä tulee vedettyä tuo johtopäätös, että pidät itseäsi erikoisena, kun ensin sanot että serkku on tavallinen tylleröinen mutta minäpä olen toista maata (=ei tavallinen = erikoinen).
[/quote]Tieteestä ja viinilajikkeista kiinnostunut nainen ei ole tavallinen.
[/quote]
Viinilajikkeista kiinnostuneisuus nyt lienee kohtuullisen yleistä ainakin vähän vanhempien naisten keskuudessa? Tiedekin on niin leveä käsite, että eikö kaikki nyt ole jostain tieteeksi luokiteltavasta kiinnostuneita.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:29"]
En ole 37 ikavuoteen mennessa tavannut sellaista miesta, joka olisi halunnut minun kanssa vakavan seurustelusuhteen eli yhteenmuutto yms. Pistakaa paremmaksi!
[/quote]
Mulla on 46-vuotias kaveri, joka ei ole tuohon ikään mennessä asunut tai ollut pitkässä suhteessa kenenkään miehen kanssa. Ja ei, hän ei ole lesbo.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]
Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon.
[/quote]
Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.
Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat.
[/quote]Buaahhhh...ei saatana. Kuule, ne nettisarjat=telkkari. Jumalatonta itsepetosta ainakin harrastat. Television katselu (jota teennäiset pseudointellektuellit ovat aina ylenkatsoneet, onhan se telkku kaikkien katsottavissa ja saatavissa, joten sillä on vähän huono snobbailla) ei ole vähentynyt yhtään, päinvastoin, se muuttaa vain muotoaan eli siirtyy nettiin. En ole katsonut telkkaria vuosiin....buaahhaa...se telkkari on siis sinun mielestäsi se konkreettinen härväke siellä kirjahyllyn uumenissa, tietty. Telkkari on mediaväylä, joka siirtyy tulevaisuudessa luultavasti kokonaan nettiin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:36"]Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa. Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote]
Olet tavallinen ihminen, et ketään parempi, et edes serkkuasi tai naapurin juoppo-Markkua. Et ole parempi sillä, että sinulla synkkaa harvempien miehien kanssa. Et ole parempi sillä, että pidät viinistä tai tieteistä. Olet ihan tavallinen ihminen, jossa on paljon puutteita, kuten kaikissa. Sinun pitäisi lapioida lehmän paskaa 8 tuntiä päivässä muutama kuukausi, jotta laskeutuisit pilvesi päältä saamaan vähän tervettä nöyryyttä ja oikeaa perspektiiviä elämään.
Ulkonäkö vaikuttaa paljon.. siihen, että löytää aina seuraa ja kiinnostuneita seurusteluun. Jotkut ihmiset myös ovat sellaisia, että elävät mieluummin parisuhteessa kuin sinkkuna mikä on ok ja siinä ei ole mitään pahaa. Minulla on muutamaksi tuttu , jotka eivät paria viikkoa pidempää ole sinkkuna olleet vaan pitkissä parisuhteessa aina roikkuvat ja hyvin heillä tuntuu pyyhkivän, kauniita naisia molemmat. N34
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]
[/quote]Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat.
[/quote]
Minä olen samanlainen, ja seuraa on kuitenkin riittänyt. Ja vielä ihan tasokasta seuraa. Itse olen nätti, avoin, osaan keskustella, olen kiinnostunut asioista...
Ehkä sinä olet liian ylimielinen?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:36"]Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa. Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote]
Olet tavallinen ihminen, et ketään parempi, et edes serkkuasi tai naapurin juoppo-Markkua. Et ole parempi sillä, että sinulla synkkaa harvempien miehien kanssa. Et ole parempi sillä, että pidät viinistä tai tieteistä. Olet ihan tavallinen ihminen, jossa on paljon puutteita, kuten kaikissa. Sinun pitäisi lapioida lehmän paskaa 8 tuntiä päivässä muutama kuukausi, jotta laskeutuisit pilvesi päältä saamaan vähän tervettä nöyryyttä ja oikeaa perspektiiviä elämään.
[/quote]
En ole mitään tuollaista väittänytkään :( Pikemminkin serkkuni on mielestäni minua "parempi" kun tykkää tavallisista, arkisista asioista. Jaksaisinpa minäkin liikkua ja leipoa kavereideni kanssa, välillä kauhea vaiva keksiä kiinnostavaa tekemistä itselle.
Aika lapsellisia seilityksiä ap:llä. Kyllä sillä serkulla voi olla enemmän tarjottavaa ja hän voi olla paljon viehättävämpi. Jotain sellaista, mikä saa toiset pysähtymään, tuossa on sitä jotain, että tahdonpa tutustua paremmin, tässä voisi olla alku vakavalle ihmissuhteelle. Ap:llä voi olla huonot sosiaaliset taidot luoda suhdetta. Ehkä serkku osaa paremmin, luontevammin tutustua.
Hyvät tyypit menevät nopeasti kaupaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote]Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote] Minä olen samanlainen, ja seuraa on kuitenkin riittänyt. Ja vielä ihan tasokasta seuraa. Itse olen nätti, avoin, osaan keskustella, olen kiinnostunut asioista... Ehkä sinä olet liian ylimielinen?
[/quote]
En oikein tunnu törmäävän ihmisiin niin että siitä tulisi jotain enemmän aikaiseksi. Käyn koulussa ja töissä, hoidan hommani ja keskustelen samaan tapaan kuin muutkin, mutta ei sieltä minulle tartu ketään mukaan, ei sillä että edes etsisin vaikkapa koulusta seurustelukumppania... miten se edes onnistuu?
Monilla on varapoikaystävä odottamassa. Jos nykyinen suhde alkaisi jostain syystä ahdistamaan, niin on uusi suhde jo valmiiksi katsottuna eikä tarvitse potea sydänsuruja.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:19"]
Aika lapsellisia seilityksiä ap:llä. Kyllä sillä serkulla voi olla enemmän tarjottavaa ja hän voi olla paljon viehättävämpi. Jotain sellaista, mikä saa toiset pysähtymään, tuossa on sitä jotain, että tahdonpa tutustua paremmin, tässä voisi olla alku vakavalle ihmissuhteelle. Ap:llä voi olla huonot sosiaaliset taidot luoda suhdetta. Ehkä serkku osaa paremmin, luontevammin tutustua.
Hyvät tyypit menevät nopeasti kaupaksi.
[/quote]
Ehkä asia on noin. Sitten taas toisaalta välillä minulta kysellään paljonkin että miksi en ole parisuhteessa tai löytänyt seuraa - ehkä minussa on jokin pahasti vialla, toivottavasti korjaantuu joskus.
[/quote]
[/quote]