Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita?

Vierailija
22.09.2015 |

Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita? Esimerkiksi serkkuni on kahden vuoden aikana seurustellut neljän eri ihmisen kanssa, kun taas minä en yhdenkään.

Onko minulla liian korkeat standardit tai jotain, kun en löydä helposti seurustelukumppaneita? Miten on mahdollista että esimerkiksi serkullani "klikkaa" neljän eri ihmisen kanssa kahden vuoden aikana sen verran hyvin, että päättävät kokeilla seurustelua? En ymmärrä...

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava aloitus, kun itse olen pohtinut samaa. Lähinnä siltä kantilta, että jos kaikki käy, eikä ole varovoinen...

Työkaverin aviomies kuoli puolivuotta sitten ja hänellä on nyt jo kolmas miesystävä kierroksessa. Kaikki se on tuonut samantien lasten eteen ja esitellyt meillä töissäkin.

Kuolleessa miehessä oli jotain tyyliä, 17 vuotta vanhempi kuin tuo kaveri itse. Mies oli hyvässä asemassa yhteiskunnallisesti ja duunia paahto, sairauskohtaukseen menehtyi. Sitten tää mimmi on vaihtanut täysin tyyliään, myös kotonaan kuulemma kaikki meni uusiksi. Sitten nää uudet miesystävät ovat aika reppanoita ja viinaan meneviä tapauksia.

Eka mies lähti, kun pildeä sai. Toka mies oli 8 vuotiasta alkanut taputtelemaan takapuolelle liikaa ja tykkäsi saunoa teinityttärien kanssa, että sai mennä. Nyt tää kolmas... nelikymppinen elämäm tapa kolulainen.

Tapasin viime viikolla kaupassa ohimennen ja olen aivan saletti, että jannu on istunut linnassakin. Ehkä käyttörikos, on nyt niin luuseri, että en siltä kovia rikoksia odota.

Kaikki ovat löydetty netistä saman yönä, kun edellinen lähti. Ei paljon tukka ehdi kuivaa, kun miestä menee.

joo touhutkoon mitä touhuaa, mutta onko ne lapsille esiteltävä heti?! Samantien kutsuu kylään, esittelee ne mahdollisina isäehdokkaina. Kyllä paheksun!

Vierailija
2/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:12"]Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita? Esimerkiksi serkkuni on kahden vuoden aikana seurustellut neljän eri ihmisen kanssa, kun taas minä en yhdenkään.

Onko minulla liian korkeat standardit tai jotain, kun en löydä helposti seurustelukumppaneita? Miten on mahdollista että esimerkiksi serkullani "klikkaa" neljän eri ihmisen kanssa kahden vuoden aikana sen verran hyvin, että päättävät kokeilla seurustelua? En ymmärrä...
[/quote] Serkkusi saattaa olla hyvännäköinen ja mukava tyyppi joka ei niuhota, sellaisille on vielä paljon enemmänkin ottajia. Ilmeisesti ottajia on jonossa asti kun ei ole jaksanut tehdä mitään sitoutumisen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:48"]

Mulle on näköjään tarjolla vain jotain 50-60 v juoppoja. Koska sellasta en huoli, olen yksin. Olen kuulemma nirso! Joku vanha alkkisko mun pitäisi huolia? 

[/quote]

Ei kai se kokeilematta selviä :D

[/quote]

kokeilin sun puolestas ei kannata ryypäs pummas petti ja hakkasi sitten lähti koska minä olin hirviö kun käskin mennä aa.klinikalle.

Vierailija
4/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vois kertoa mulle miksi kelpaan miehille vain seksisuhteeseen? Olen seurustellut vain kerran 9kk ajan. Yhden illan juttuja takana 4. Pitempiä seksisuhteita 1.

Vierailija
5/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdallani juttu menee näin. Olen ujo, varautunut ja hiljainen uudessa ja isossa seurassa. Minulla on ns. resting bitch face, eli kasvoni näyttävät "peruslukemilla " murjottavalta. Olen perus nätti ja normaalipainoinen. Miehet valittavat ettei minua voi lähestyä koska olen koppavan, vihaisen ja pahoinvoivan näköinen. Jos esitän hymyilevää niin hymy ei tartu silmiini ja se näkyy, silloin olen ns. feikkaaja. Itse en hakeudu kontakteihin, työni, opintoni on naisten aloilla baareissa en ravaa, salilla en välitä seurasta ja muutkin kiinnostukseni ja harrasteeni ovat aika yksinäisiä. Miehet joista kiinnostun ovat usein varattuja. Pidän toki huolen itsestäni ja olemuksestani muta olen lakannut yrittämästä miehiä jo vuosia sitten. Sääli sinäänsä olen 33 vasta, mutta olen saanut niinä vähilläkin yrittämisilläni ja alotteillani vaan kuraa päälleni. Tähän voi nyt heti todeta että otan  selvää miehen varauksesta enen yrittämistäni, en todellakaan yritä tai iske varattuja.

Vierailija
6/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mikä siinä on, että toiset löytää suhteen nopeammin kuin toiset.

Kaikenlaisia ihmisiä on vapaana ja suhteissa.

Eniten ihmetyttää kuinka jotkut täysin läpimätäilkeät akat löytää aina uuden suhteen. Ei voi käsittää.

Jotkut ihmset tykkää suositusta. Huomaahan sen jo facebookissa. Jos julkkis kirjoittaa, että pökälöin tänään vihreän tortun ja saman kirjoittaa tavis, niin kyllähän se julkkis saa enemmän tykkäyksiä kuin se tavis, jolla on sama määrä kavereita ja joka on tiettävästi parempi tyyppi... mutta julkkiksella nyt sattuu olemaan se parempi markkina-arvo...

Vierailija
7/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:07"]

Ja joku vois kertoa mulle miksi kelpaan miehille vain seksisuhteeseen? Olen seurustellut vain kerran 9kk ajan. Yhden illan juttuja takana 4. Pitempiä seksisuhteita 1.

[/quote] Helppo vastaus on ettet ole miesten mielestä tarpeeksi tasokas seurusteluun. Rimaa alas niin alkaa löytyä sitoutumishalua.

Vierailija
8/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ollut kovin kranttu. Tai silleen olin, etten koskaan tehnyt aloitteita tai koittanut herättää miesten mielenkiintoa, jolloin en "toivonut että saan ehdottomasti kyseisen miehen", vaan esitin alkuun vähän sellaista, ettei mua nyt niin kiinnosta. 

Mutta jos joku hullu mies nyt sitten tuosta huolimatta uskoi kelpaavansa mulle, niin annoin mahdollisuuden. En mä heihin itse rakastunut, mutta ne miehet rakastivat minua tai ainakin välittivät minusta kovasti ja halusivat tehdä paljon, jotta mulla ois hyvä. Mikäs siinä oli ollessa. Saivat itse olla mieluisen naisen kanssa ja olivat ihan jees-kavereita.. 

En ole koskaan kelvannut itseäni kiinnostaville miehille, niin pakko kenetellä näin. Lisäksi, jos olisin itse kiinnostunut olisin varmaan liian epätoivoinen ja suostuisin kaikkeen itselleni epäedulliseen, jos mies sattuisi olemaan joku huonokäytöksinen narsisti tms, niin ei kiitos. Ja kivat kunnon miehet, joihin myös voisin itse rakastua ei kiinnostu minusta :(

Vierailija
9/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"]En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa --- nettisarjat.

[/quote]

Mitä ovat nettisarjat? Jos ne ovat sellaisia ohjelmia, joita tulee myös televisiosta (vaikkei ehkä Suomessa), niin mitä ihmeen eroa siinä loppujen lopuksi on, mistä niitä katselee? Ihan kuin mielipiteitä ei voisi vaihtaa, jos toinen nähnyt samat jutut tv:stä, toinen tabletilta.

Vierailija
10/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuota ikääkin jo melkein viisikymmentä, mutta flaksi käy..en ole missimittainen enkä mitenkään kauniskaan, mutta juttu luistaa. Olen vielä ammatiltani aika miesvoittoisella alalla, joten tietämystäkin löytyy. Nyt on erosta neljä vuotta.  Ja kolme vuotta mietin, että kannattaako edes yrittää, mutta sitten totesin olevani suhteessa..ja nyt se on tosin jo elettyä elämää ja siitä sitten solahti uusikin ihan vain puoli huolimattomasti. Nyt on kolmas yritys menossa ja tämä on jo vakavampaa laatua, eli on esitelty lapsille.  Ja pikkuhiljaa tilanne kehittyy..

En ole mitenkään etsimällä etsinyt, mutta ajelehdin vain tilanteesta toiseen ja lopputulos on ollut aina hiukan erilainen..

Olen puhelias ja tuo ammatti ehkä edesauttaa noihin miehiin tutustumista ja suhteitten kehittymistä.

Vierailija
11/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun ihmisessä pasken hajuun ja sukupuolielimien ulkonäköön

Vierailija
12/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla mielenkiintoinen, helposti lähestyvä ihminen.

Vierailija
13/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:12"]

Miten on mahdollista että esimerkiksi serkullani "klikkaa" neljän eri ihmisen kanssa kahden vuoden aikana sen verran hyvin, että päättävät kokeilla seurustelua? En ymmärrä...

[/quote] Tuohon voisin vaan heittää tällaisen kommentin, tuntematta serkkua sen paremmin. Eli ei se aina ole siitä klikkaamisesta ja kahden ihmisen tulisesta kemiasta kiinni vaan joku ei ehkä osaa olla yksin, ja seurustellaan seurustelun vuoksi eikä niinkään sen ihmisen vuoksi. Samanlaiset sitten vetää luokseen samanlaisia ja näitä suhteita syntyy. Tiedän ihmisiä joilla on tällaista taipumusta. Ollaan pari päivää - pari viikkoa sinkkuna ja kohta taas on kierroksessa joku. Ei pysähdytä missään vaiheessa miettimään.

Minäkin olin vähän tällainen, eli en mielelläni olisi ollut yksin ja kerrankin vaihdoin suhdetta lennossa, mutta kuitenkin sinkkuilin 3v ja siinä ajassa ehdin tajuta asioita ja hoksata ongelmakohtiani. Nyt kun olen "pitkästä aikaa" suhteessa, on ihan eri meininki koska olen käsitellyt asioitani ja yksinäisyyden pelkoani (ja nyt osaan olla yksinkin). Tällainen off topic.

Vierailija
14/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut helposti "pariutuva" jostain syystä. Eikä ole koskaan tarvinnut tyyttyä mihinkään reppanoihin vaan aina tasokkaisiin hyviin miehiin. Ja yhä, vaikka olen onnellisesti avioliitossa tarjokkaita olisi.

Samalla seuraan surren omaa ihanaa tytärtäni joka olisi 110% upea vaimo ja kumppani jollekin mutta ei vaan löydä seurustelukumppania itselleen. Tiedän että hän kaipaa toista ihmistä lähelleen ja lapsiakin jo kun on yli 30v. Tiedän ettei hänellä ole mitään "vaatimuslistaa" vaan etsii ihan normaalia kunnollista miestä. Vaan ei tunnu löytyvän:(

Miksi näin - en tiedä. Me olemme esim tämän tyttären kanssa hyvin samanlaisia - avoimia, hymyileviä ja helposti lähestyttäviä

Vierailija
15/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:24"]

Mä olen aina ollut helposti "pariutuva" jostain syystä. Eikä ole koskaan tarvinnut tyyttyä mihinkään reppanoihin vaan aina tasokkaisiin hyviin miehiin. Ja yhä, vaikka olen onnellisesti avioliitossa tarjokkaita olisi.

Samalla seuraan surren omaa ihanaa tytärtäni joka olisi 110% upea vaimo ja kumppani jollekin mutta ei vaan löydä seurustelukumppania itselleen. Tiedän että hän kaipaa toista ihmistä lähelleen ja lapsiakin jo kun on yli 30v. Tiedän ettei hänellä ole mitään "vaatimuslistaa" vaan etsii ihan normaalia kunnollista miestä. Vaan ei tunnu löytyvän:(

Miksi näin - en tiedä. Me olemme esim tämän tyttären kanssa hyvin samanlaisia - avoimia, hymyileviä ja helposti lähestyttäviä

[/quote]

Onko hän lesbo? Onko hän nirso? Onko hän feministi? Onko hänellä keliakian takia peräaukko kaasua täynnä?

Vierailija
16/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minista tuo hymyilevyys ja lähestyttävyys on se juttu, miksi jotkut pariutuvat. Ja sellainen taito, että pitää puhetta yllä, ja pystyy kannttaelemasn tilannetta kuin tilannetta. Sellaisen ihmisen kanssa on helppo olla, kun ei tarvitse kukn kulkea mukana, ei tarvitse itse yrittää mitään.

Vierailija
17/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:55"]

Aivan mahtava aloitus, kun itse olen pohtinut samaa. Lähinnä siltä kantilta, että jos kaikki käy, eikä ole varovoinen...

Työkaverin aviomies kuoli puolivuotta sitten ja hänellä on nyt jo kolmas miesystävä kierroksessa. Kaikki se on tuonut samantien lasten eteen ja esitellyt meillä töissäkin.

Kuolleessa miehessä oli jotain tyyliä, 17 vuotta vanhempi kuin tuo kaveri itse. Mies oli hyvässä asemassa yhteiskunnallisesti ja duunia paahto, sairauskohtaukseen menehtyi. Sitten tää mimmi on vaihtanut täysin tyyliään, myös kotonaan kuulemma kaikki meni uusiksi. Sitten nää uudet miesystävät ovat aika reppanoita ja viinaan meneviä tapauksia.

Eka mies lähti, kun pildeä sai. Toka mies oli 8 vuotiasta alkanut taputtelemaan takapuolelle liikaa ja tykkäsi saunoa teinityttärien kanssa, että sai mennä. Nyt tää kolmas... nelikymppinen elämäm tapa kolulainen.

Tapasin viime viikolla kaupassa ohimennen ja olen aivan saletti, että jannu on istunut linnassakin. Ehkä käyttörikos, on nyt niin luuseri, että en siltä kovia rikoksia odota.

Kaikki ovat löydetty netistä saman yönä, kun edellinen lähti. Ei paljon tukka ehdi kuivaa, kun miestä menee.

joo touhutkoon mitä touhuaa, mutta onko ne lapsille esiteltävä heti?! Samantien kutsuu kylään, esittelee ne mahdollisina isäehdokkaina. Kyllä paheksun!

[/quote] Puhu oikein selän takana, supise, tuijota merkitsevästi, muodostakaa kuppikuntia. Eihän tuollainen huora ansaitse ihmisarvoa. Mieskin varmasti kuoli vain siitä ilosta kun työkaverisi oli niin paska nainen, vaimo, äiti ja ihminen.

VAI olisko sittenkin ihan vaan suruprosessiin kuuluvaa holtittomuutta, mitäpä luulet? Ja mitähän noiden miestenkin päässä liikkuu, selkeää hyväksikäyttöähän tuo on niidenkin puolelta. Aatteleppa omalle kohdalles, sanoisi Jope.

Vierailija
18/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Minä en edes tapaa neljää vähänkään kiinnostavaa miestä vuodessa, saati sellaista, kenen kanssa haluaisin seurustella.

Vierailija
19/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuas kiinnostaa melkein kaikki miehet. Sua ei kiinnosta kuin muutamat ja todella paljon parempi niin.

Vierailija
20/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, ylipainoinen nainen ja olen aina pitänyt ylipainoisista miehistä, siis ei mistään löysistä vaan sellaisista joilla on vatsaa ym, ja joilla on söpöt/komeat kasvot. Kahden sellaisen kanssa ollut pitkä ja vakava suhde, toisen kanssa se suhde jatkuu vieläkin. Myös luonne vaikuttaa tietysti, mutta olen huomannut ylipainoisissa miehissä olevan sitä samaa kuin itsessäni, ehkä se on sellainen rentous, kun itsekuri ei aina oikein pelitä. Mutta siis mulle sopivia miehiä on pilvin pimein, sen huomaa aina sinkkuna kun menee paljon, että ainakin ulkoisesti monikin kolahtaa. Luonteessa tärkeintä on tietynlainen huumorintaju ja sosiaalisuus, ja yhdyssanat tulee osata. Muutenkin älykkyys on seksikästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän