Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita?

Vierailija
22.09.2015 |

Miten jotkut ihmiset löytävät niin nopeasti seurustelukumppaneita? Esimerkiksi serkkuni on kahden vuoden aikana seurustellut neljän eri ihmisen kanssa, kun taas minä en yhdenkään.

Onko minulla liian korkeat standardit tai jotain, kun en löydä helposti seurustelukumppaneita? Miten on mahdollista että esimerkiksi serkullani "klikkaa" neljän eri ihmisen kanssa kahden vuoden aikana sen verran hyvin, että päättävät kokeilla seurustelua? En ymmärrä...

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon.

Vierailija
22/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön avulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tiedä. Itse en ihastu tai edes kiinnostu helpolla miehistä, kun taas eräs ystäväni ihastuu lähes kaikkiin vastaan tuleviin miehiin.

Vierailija
24/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä vaikuttaa mutta itsellä eroamisen jälkeen sai valita kw BB en kanssa oli. yhdeltäkin kysyin haittaako kun oli yli kymmenen vuotta nuorempi nainen sanoi etteihän me tavata kun netissä keskusteltiin kahden viikon päästä oltiin samoissa lakanoissa

Vierailija
25/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä en tiedä. Mä olen itse ihastunut aina helposti, lähinnä ulkonäköön tietty ;) Mutta toisaalta mä en ole sellainen, jota joku pikkujuttu rupeis ärsyttämään. Eli jos mies on hyvännäköinen, sopivan huumorintajuinen ja vielä fiksu, niin "väärän väriset farkut" tai rumat korvat ei haittaa. Enkä vedä pultteja siitä, jos mies ei pidä mua prinsessana, laittaa tyhmän viestin tms. En siis ole heti lopettamassa tapailua, jos tulee jokin pikku juttu eteen.

Nyt olen ollut 2,5 vuotta suhteessa tosi hyvään mieheen, jonka joku täydellisyyden tavoittelija olisi dumpannut ehkä jo 10 kertaa :D Minä en ole täydellinen, joten ei tarvi olla miehenkään. Saa tehdä virheitä.

Vierailija
26/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerinnyt seurustella monen kanssa ja aina on ollut vain vähän aikaa välissä. Olen nätti ja miehet tykkäävät minusta yleensä. En ole jäänyt odottelemaan että mut huomattaisiin vaan menen itse tutustumaan. Itse pidän hyvin monen tyyppisistä ihmisistä joten sikäli minulla on enemmän potentiaalisia seurustelukumppaneita kuin ehkä jollakulla toisella. Mulla on myös ollut menneisyydessä pienempi kynnys alkaa seurustella kuin toisilla ihmisillä, sillä minusta se ei ole niin kauhean vakava asia ja aina voi erota. Tässäpä näitä.

Vierailija
27/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]

Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon.

[/quote]

Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.

Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat.

Vierailija
28/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nuoresta saakka sellainen, koskaan en ole ollut yksin, koska en osaa. Tietysti en ole ensimmäistä ottanut, vähän treffaillut, mutta sillätavalla aina löytynyt " sopiva "tämä on mielestäni surullinen puoli itsessäni, sillalailla ei vaan osaa olla yksin, että pakko saada aina joku vierelle vaikka ei olisikaan ihan just niin sopiva.

Vierailija
29/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]

[/quote]

Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.

Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

Oletpas erityinen :D

Vierailija
30/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa oon itsekin miettinyt. Tuntuu, ettei kukaan kuitenkaan tykkää musta :(

Vierailija
31/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"]Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat.

[/quote]

Hei! Mistä sut löytää? Onko nettiprofiilia jossain palvelussa? Kuullostat tosi kiinnostavalta.. 

T: Miäs

Vierailija
32/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:24"]

Mä olen aina ollut helposti "pariutuva" jostain syystä. Eikä ole koskaan tarvinnut tyyttyä mihinkään reppanoihin vaan aina tasokkaisiin hyviin miehiin. Ja yhä, vaikka olen onnellisesti avioliitossa tarjokkaita olisi.

Samalla seuraan surren omaa ihanaa tytärtäni joka olisi 110% upea vaimo ja kumppani jollekin mutta ei vaan löydä seurustelukumppania itselleen. Tiedän että hän kaipaa toista ihmistä lähelleen ja lapsiakin jo kun on yli 30v. Tiedän ettei hänellä ole mitään "vaatimuslistaa" vaan etsii ihan normaalia kunnollista miestä. Vaan ei tunnu löytyvän:(

Miksi näin - en tiedä. Me olemme esim tämän tyttären kanssa hyvin samanlaisia - avoimia, hymyileviä ja helposti lähestyttäviä

[/quote]

Onko hän lesbo? Onko hän nirso? Onko hän feministi? Onko hänellä keliakian takia peräaukko kaasua täynnä?

[/quote]

Ei mitään noista:) Kaasuvaurioita kyllä parisuhteessa tulee puolin ja toisin, en usko että niillä olisi merkitystä;D

Vierailija
33/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vuosikaudet sinkkuna, kun ei vaan kiinnosta tapaamani henkilöt tarpeeksi! Välillä se harmittaa, esim syksyn pimetessä välillä kaipaisin miesseuraa iltaisin.
Olen kahden vuoden aikana ihastunut kahteen, joihin kiinnostus on heti lopahtanut, kun ollaan alettu tapailemaan.

Vierailija
34/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote]   Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.   Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote]   Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.   Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote] Oletpas erityinen :D

[/quote]

Hahhah joo ap on tosi erikoinen lumihiutale koska meillä menee kiinnostukset yks yhteen, minulla on silti riittänyt seurustelukumppaneita ihan ongelmitta...

Tiesitkö ap että on olemassa tieteestä, sarjoista ja hyvästä ruuasta/juomahifistelystä kiinnostuneita miehiä? Itse asiassa pilvin pimein?

t. Kommentoija nro 9

Vierailija
35/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa juuri tänään mietin, kun taaskaan ei treffit tuottaneet sen suurempaa tulosta.

Ilmeisesti olen kuitenkin ihan nätti ja mukavaa seuraa, sillä treffit venyy aina useampaan tuntiin ja päättyy halaukseen/suudelmiin. Flirttiäkin saan osakseni ihan useinkin ja baarissa saan aina seuraa -halusin tai en. Mutta kukaan ei ihastu muhun. Itsekin ihastun harvoin, ehkä kerran tai kaksi vuodessa.

Sinkkuna oon ollut jo vuosikausia, eikä loppua näy... Samaan aikaan yksi sun toinen pariutuu ja löytää elämänsä rakkauden. Mä en vaan löydä ketään.

Vierailija
36/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

Haha, kylläpäs olet kummajainen! Kukaan tavallinen ihminenhän ei pidä tieteestä, kahvista, viinistä, hyvästä ruoasta ja nettisarjoista :)

Vierailija
37/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että miehenäkään en näe isommin kiinnostavia naisia kovin usein, hyvä jos joka kuukausi yhden. Asiaan tuntuu vaikuttavan, onko joskus saanut "unelmiensa" ihmisen kumppaniksi tai edes läheiseksi. Sen jälkeen on vaikeampi enää seukata ihmisen kanssa, joka ei herätä isompia tunteita.

Myös ulkomaalaisnaiset kiinnostaa paljon useammin. Siis haluan kai naisesta jotain sellaista, mikä ei ole yleistä Suomessa. En tiedä tarkalleen mitä se on, mutta ainakin hyvät käytöstavat ja aito, avoin ilo ja lempeys välittyy helpommin ulospäin ulkomaalaisnaisista ja se vetää mua naisessa paljon puoleeni.

Vierailija
38/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:19"] Toisilla on parempi onni. Myös mitä tavallisempi ihminen olet, sen useamman kanssa sovit olemaan ja päinvastoin. Pariutumista ja lapsia tapahtuu suurimmalla todennäköisyydellä, jos olet aika "perustyyppi" etkä mieti kumppanin ulkonäköä kovinkaan paljon. [/quote]   Tuossa voi olla perää, sillä serkkuni on mielestäni aika tavallinen ihminen. Oikeastaan erittäin tavallinen nyt kun miettii. Harrastaa säännöllisesti liikuntaa, käy koulussa, käy töissä, syö normiruokaa ja tekee kaikin puolin normaaleita asioita, kuten kattoo viikonloppuisin koko perheen viihdeohjelmia tai leipoo kavereidensa kanssa.   Itse taidan olla ihan toistan maata. En ole esimerkiksi katsonut telkkaria vuosiin. Minua kiinnostaa tiede, kahvi, viini ja hyvä ruoka, sekä vaikka nettisarjat. [/quote] Haha, kylläpäs olet kummajainen! Kukaan tavallinen ihminenhän ei pidä tieteestä, kahvista, viinistä, hyvästä ruoasta ja nettisarjoista :)

[/quote]

Minähän sanoin vain että verrattuna serkkuuni olemme ihan toistan maata. Mistä te keksitte että väitän olevani erityinen?

Vierailija
39/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"]Minä olen ollut nuoresta saakka sellainen, koskaan en ole ollut yksin, koska en osaa. Tietysti en ole ensimmäistä ottanut, vähän treffaillut, mutta sillätavalla aina löytynyt " sopiva "tämä on mielestäni surullinen puoli itsessäni, sillalailla ei vaan osaa olla yksin, että pakko saada aina joku vierelle vaikka ei olisikaan ihan just niin sopiva.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:27"]Minä olen ollut nuoresta saakka sellainen, koskaan en ole ollut yksin, koska en osaa. Tietysti en ole ensimmäistä ottanut, vähän treffaillut, mutta sillätavalla aina löytynyt " sopiva "tämä on mielestäni surullinen puoli itsessäni, sillalailla ei vaan osaa olla yksin, että pakko saada aina joku vierelle vaikka ei olisikaan ihan just niin sopiva.
[/quote]

Hienoa, että tunnistat tuon piirteen. Surullista kuitenkin, jos et ole edes pyrkinyt kohtaamaan tuota yksinäisyyden tunnetta ja pääsemään yli siitä.

Vierailija
40/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:18"]

Serkkuas kiinnostaa melkein kaikki miehet. Sua ei kiinnosta kuin muutamat ja todella paljon parempi niin.

[/quote]

Aikamoinen latteus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä