Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"] Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti [/quote] Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". [/quote] Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi? [/quote] Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa
[/quote]
Niinpä. Siihenhän tämä pakonomainen tasapuolisuus tuntuu johtavan, ettei mitään ekstraa voi tehdä puolin eikä toisin, ettei vaan toinen hyödy enemmän. Enpä kyllä ikinä haluaisi olla miehen kanssa, jonka mielestä minulla ei ole muuta annettavaa kuin seksi. Mites kumppanuus? Ilon tuominen toisen päiviin? Mies, joka ei tykkää naisista ihmisinä, treffailkoon muita miehiä!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"] Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti [/quote] Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". [/quote] Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi? [/quote] Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa
[/quote]
Niinpä. Siihenhän tämä pakonomainen tasapuolisuus tuntuu johtavan, ettei mitään ekstraa voi tehdä puolin eikä toisin, ettei vaan toinen hyödy enemmän. Enpä kyllä ikinä haluaisi olla miehen kanssa, jonka mielestä minulla ei ole muuta annettavaa kuin seksi. Mites kumppanuus? Ilon tuominen toisen päiviin? Mies, joka ei tykkää naisista ihmisinä, treffailkoon muita miehiä!
[/quote] näimpä. Voivat sitten keskenään laskea joka sentin ja joka tuikkauksen toisen perärööriin.. ihan vain ettei toinen saa enemmän.
Se maksaa joka pyytää treffeille! m27
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:18"]
Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. ---
[/quote]
Tämä on varmaan jo sanottukin, mutta kertaus on opintojen äiti.
Se miehen panostus harvoin jää siihen yhteen naiseen. Ajatellaan, että mies joutuu käymään ensitreffeillä 10 naisen kanssa ennen kuin se yksi suostuu tapaamaan edes toisen kerran. Jos jokainen ateria maksaa vaikkapa 20 euroa niin toisille treffeille pääsemisen hinnaksi tulee 200e + 10h työtä, jos oletetaan yhden treffin kestävän yhden tunnin. Ja toiset treffit ei vielä ole lupaus yhtään mistään tietenkään.
Minä en ainakaan aio sijoittaa moista rahamäärää kohteeseen, jonka "tuotto" on erittäin epävarma. Panostan kyllä mielelläni rahallisesti(kin) naiseen, mutta haluan ensin varmistua siitä, että sijoitus kannattaa.
[/quote]
Sinä et varmaan treffeillä käy eikä sinun kannatakaan. Mene vain suoraan maksulliselle naiselle, niin tiedät mitä saat ja millä hinnalla ja vähällä vaivalla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"] Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta. [/quote] paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii? [/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi). [/quote] miten paljon rikkaudesta on sinun talouteenne tuomaa? [/quote] Asia ei sinulle kylla mitenkaan kuulu mutta ei meille koskaan ole edes tullut mieleen ruveta laskemaan penneja ja pitamaan kirjanpitoa. Tuloa ja rikkautta on monenlaista. Pihi suomalainen ymmartaa vaan euron paalle. [/quote] eli vitullasi loisit? [/quote] Tuota. Miksi valitat naisille "vitulla loisimisesta" kun itse olet työtön, kun työt ei kiinnosta? Sinähän täällä loisit meidän verorahoilla.
[/quote]
sä tiedät mun työllisyyden ja varat? hyvää femakkosheimausta.
sulla ei ole itselläsi varaa siihen kahviin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]Tämä on niiin totta. Normaali mies ei pidä itsestään selvänä,että saa seksiä kun maksaa jonkin ruuan. Päinvastoin.Kannattaa miesten pyytää treffeille vain naisia jotka oikeasti kiinnostaa, niin raaskiin maksaa sen yhden ruuan.Tuntuu todella naurettavalta tämä vinkuminen tästä tarjoamisesta. Minä tarjoan miehelleni joka päivä ruuan. Enkä odota siitä maksua tai seksiä. AV-pojilla on hyvät tavat täysin hukassa ja sen takia kai ne täällä aikaansa viettääkin kun ei oikein ole noita ihmissuhdetaitoja normaaliin elämään.Ja jos ootte niin köyhiä,ettei teillä ole oikeasti vara tarjota niin sanokaa suoraan tai viekää puistoon juomaan termospulloteet niin ei paljon kustanna.Turha vinkua pihinä,että toisen pitäisi jostain rupisesta ruuasta maksaa sitten kalleimman mukaan ,elikkä antamalla itseään. Ehkäpä näiden vinkuja-miesten kannattaa pysyä kotona,eikä pilata normaali miesten mainetta. Kunnon herrasmiehet(heitäkin on) saa hävetä tälläisiä pillunvinkujoita.Kahvikuppi=seksiä? Tähän on pakko sanoa,että pidä kahvisi.
Mulle kelpaa vain mies, joka treffailee harvoin ja vain tuntemiaan naisia, eikä AINAKAAN sarjadeittaile netissä. Tai jos sarjadeittaileekin, niin tapaa minut irl ja lopettaa sen nettisarjaseuranhaun siihen. Eli miehen pitää panostaa minuun jo ENNEN ensitreffejä :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[/quote]
etsit miehen? vähän niinkuin markkinoilla olit? vulvalla hypergamisesti etiäpäin?
[/quote] Miten sina puolisosi valitsit? Sattumalta, sokkona? Ei ihme etta ei liitot menesty.
[/quote]
niin, miehen rahat ei riitäkään sun vitun ylläpitämiseen?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"] Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta. [/quote] paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii? [/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi). [/quote] miten paljon rikkaudesta on sinun talouteenne tuomaa? [/quote] Asia ei sinulle kylla mitenkaan kuulu mutta ei meille koskaan ole edes tullut mieleen ruveta laskemaan penneja ja pitamaan kirjanpitoa. Tuloa ja rikkautta on monenlaista. Pihi suomalainen ymmartaa vaan euron paalle. [/quote] eli vitullasi loisit? [/quote] Tuota. Miksi valitat naisille "vitulla loisimisesta" kun itse olet työtön, kun työt ei kiinnosta? Sinähän täällä loisit meidän verorahoilla.
[/quote]
sä tiedät mun työllisyyden ja varat? hyvää femakkosheimausta.
sulla ei ole itselläsi varaa siihen kahviin?
[/quote]
Etkös tällä palstalla joskus kehunut olevasi työtön kun ei työt kiinnosta? Kyllä, varaa olis kahviin, mutta jos mies mut pyytää kahville, niin mies myös maksaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]Tämä on niiin totta. Normaali mies ei pidä itsestään selvänä,että saa seksiä kun maksaa jonkin ruuan. Päinvastoin.Kannattaa miesten pyytää treffeille vain naisia jotka oikeasti kiinnostaa, niin raaskiin maksaa sen yhden ruuan.Tuntuu todella naurettavalta tämä vinkuminen tästä tarjoamisesta. Minä tarjoan miehelleni joka päivä ruuan. Enkä odota siitä maksua tai seksiä. AV-pojilla on hyvät tavat täysin hukassa ja sen takia kai ne täällä aikaansa viettääkin kun ei oikein ole noita ihmissuhdetaitoja normaaliin elämään.Ja jos ootte niin köyhiä,ettei teillä ole oikeasti vara tarjota niin sanokaa suoraan tai viekää puistoon juomaan termospulloteet niin ei paljon kustanna.Turha vinkua pihinä,että toisen pitäisi jostain rupisesta ruuasta maksaa sitten kalleimman mukaan ,elikkä antamalla itseään. Ehkäpä näiden vinkuja-miesten kannattaa pysyä kotona,eikä pilata normaali miesten mainetta. Kunnon herrasmiehet(heitäkin on) saa hävetä tälläisiä pillunvinkujoita.Kahvikuppi=seksiä? Tähän on pakko sanoa,että pidä kahvisi.
[/quote]
Av pojulit on tottuneet maksullisiin naisiin niin luulevat että toimii samalla tavalla oikeassa suhteessa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
[/quote]
Minä en kyllä oleta mitään seksivelvollisuutta mutta ei kyllä huvita puolituntemattomalle naiselle alkaa ekoilla treffeillä täyttä ateriaa tarjoamaan. Kahvit voin tarjota.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"] Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti [/quote] Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". [/quote] Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi? [/quote] Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa [/quote] Niinpä. Siihenhän tämä pakonomainen tasapuolisuus tuntuu johtavan, ettei mitään ekstraa voi tehdä puolin eikä toisin, ettei vaan toinen hyödy enemmän. Enpä kyllä ikinä haluaisi olla miehen kanssa, jonka mielestä minulla ei ole muuta annettavaa kuin seksi. Mites kumppanuus? Ilon tuominen toisen päiviin? Mies, joka ei tykkää naisista ihmisinä, treffailkoon muita miehiä! [/quote] näimpä. Voivat sitten keskenään laskea joka sentin ja joka tuikkauksen toisen perärööriin.. ihan vain ettei toinen saa enemmän.
[/quote]
Kun naisporukka on ravintolassa, ja kun miesporukka on ravintolassa, niin kumpi ryhmä se onkaan joka tarkasti laskee jokaisen euron ja sentin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"] Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti [/quote] Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". [/quote] Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi? [/quote] Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa [/quote] Niinpä. Siihenhän tämä pakonomainen tasapuolisuus tuntuu johtavan, ettei mitään ekstraa voi tehdä puolin eikä toisin, ettei vaan toinen hyödy enemmän. Enpä kyllä ikinä haluaisi olla miehen kanssa, jonka mielestä minulla ei ole muuta annettavaa kuin seksi. Mites kumppanuus? Ilon tuominen toisen päiviin? Mies, joka ei tykkää naisista ihmisinä, treffailkoon muita miehiä! [/quote] näimpä. Voivat sitten keskenään laskea joka sentin ja joka tuikkauksen toisen perärööriin.. ihan vain ettei toinen saa enemmän.
[/quote]
Kun naisporukka on ravintolassa, ja kun miesporukka on ravintolassa, niin kumpi ryhmä se onkaan joka tarkasti laskee jokaisen euron ja sentin?
[/quote]ei ainakaan minun kaveripiirissä kumpikaan. Tarjoillaan puolin ja toisin ja joskus maksetaan jokainen omansa
Mä oon kyllä aina varautunut maksamaan oman osuuteni, mutta onhan se kiva huomionosoitus suhteen alkuvaiheessa jos mies tarjoaa treffit. Parisuhteessakin maksetaan miehen kanssa yleensä suurinpiirtein puolet ja puolet, mutta kyllä hän vieläkin silloin tällöin minulle esim. ruuat tarjoaa kun menemme ulos syömään. Itse kyllä kannatan tuota että kumpikin varautuu maksamaan oman osuutensa, jos toinen halua maksaa kaiken niin mikäs siinä.
Suomalainen mies ei yleensä löydä ulkomaalaista vaimoa(tai ehkä just katalogivaimon thaikuista) juuri sen takia että muissa maissa mies tarjoaa treffeillä. Mahdollisuus tutustua paremmin putoaa siinä vaiheessa kun mies pyytää laskut erikseen. Ja jos sattusikin tarjoamaan niin se pillun odotus siitä hyvästä antaa lemput miehelle. Ulkomailla saattaa mies joutua odottamaan useita kuukausia ennen ensimmäistä seksikertaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]
Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]Vaikka tämä onkin kiusallaan kirjoitettu(näin toivon) niin kuitenkin. Tuntuu todella pahalta,että joku ihminen voi ajatella toisesta ihmisestä näin alentavasti.Jos tarjoan sinulle pullan ja viinerin(ja vaikka sen ruuankin, mutta miksi viedä toinen syömään jos ei kerran siihen ole varaa?), niin sinun kuuluu antaa seksiä.Sinulle ja kaltaisillesi miehille antaisin vinkin,että kun seuraavan kerran pyydät jotakin tyttöä syömään , mainitse jo pyytäessäsi,että oletat ,että hän maksaa oman osansa tai antaa pillua. Suurin osa ihmisistä ei tajua,että jos joku pyytää syömään(esim ensitreffeille) pitää itse maksaa. Yleensä pyytäjä maksaa , jos ajatellaan näitä seurusteluhommia.Sen jälkeen voidaan yhdessä sopia,että mennään syömään ja kumpikin maksaa osansa jos seurustelu jatkuu pitempään. Kaveriporukat on erikseen. Siellä kaikki maksaa itse . Se on selvää. Mutta jos mies pyytää ekatreffeille ,aika nuija täytyy olla jos vie niin kalliseen paikkaan,ettei ole vara maksaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:49"]
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
[/quote]Huorille miehet yleensä maksaa kaiken.
Oliskohan mun pitäny baaris mennä panee yhtä tuttua jätkää, kun se tarjos mulle siellä kaljan? :O
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:49"]
[/quote]Huorille miehet yleensä maksaa kaiken.
[/quote]
Huutonaurua!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:22"]
No olis toi mustakin kiva, että mies maksaisi ja kohtelisi kuin Naista. Enpä ole koskaan sellaista kohtelua saanut, johtunee siitä että olen aina seurustellut suomalaisten kanssa.
[/quote]
Nythän Sinun ei tarvitse enää seurustella tai käydä treffeillä suomalaisten sivistymättömien junttien kanssa jotka eivät kunnioita Naista...
Tuo aloituksesi, oliko se ns. freudilainen lipsahdus?
'No olis toi mustakin kiva...'