Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]Miksi palstan miehet liittävät rahan ja ruoan seksiin? Odotatteko kaikkiin palveluksiinkin seksiä palkaksi? Oven avaus -> hand job. Ateria -> pillua.
[/quote]
Mitä muuta annettavaa naisella on?
Parempi hinnoittelu voisi olla
Kahvit---> hand job
Hampurilainen ja leffa ----> blow job
Ravintolaruokailu listalta viinin kanssa -----> pillua
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]Nainen maksakoon, kun tuon kullini paikan päälle, miltä kuulostaa?
[/quote]
Mitä mä sillä sun katkaravullas?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:07"]Minusta se maksaa joka on kutsun esittänyt, sukupuolisidonnaisuus hiiteen.
Tämä pätee jos vaikka kutsun vanhempani tai ystäväni ravintolaan, niin minä maksan. Ja menen aidosti hämilleni, jos joku pyytää minut tapaamiseen ravintolaan ja minun oletetaan maksavan oma ruokani.
[/quote]
Vaikka isompi ystäväseurue menee syömään niin kutsuja maksaa?
[/quote]
Isompi seurue yleensä päättää menosta yhdessä joten kaikki maksaa osuutensa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]Miksi palstan miehet liittävät rahan ja ruoan seksiin? Odotatteko kaikkiin palveluksiinkin seksiä palkaksi? Oven avaus -> hand job. Ateria -> pillua. [/quote] Mitä muuta annettavaa naisella on? Parempi hinnoittelu voisi olla Kahvit---> hand job Hampurilainen ja leffa ----> blow job Ravintolaruokailu listalta viinin kanssa -----> pillua
[/quote]
Naisilla ei ole muuta annettavaa, ehkä se äpärä joka tulee pillerien "unohduttua".
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]En ymmärrä miksi miehet puhuvat tästä niin kuin kyse olisi rahasta. Olette ymmärtäneet ihan väärin. Tässä on kyse kohteliaisuudesta. Ei naisia harmita se, että he joutuvat maksamaan (jos niin käy), vaan se, että mies on heitä kohtaan epäkohtelias. Ja kyllä, tuossa tilanteessa tulee väistämättä mieleen, aikooko mies osallistua perheen yhteisiin menoihin ja miten hoidetaan raha-asiat, jos nainen jää pienten lasten kanssa hoitovapaalle ja hänen tulonsa romahtavat.
[/quote]
Ei tietenkään ole kyse rahasta, vaan kohteliaisuudesta ja vastavuoroisuudesta. Jos olen tarjonnut treffeillä ja nainen ei tarjoa sen jälkeen pillua, on hän epäkohtelias minulle. Eli suomeksi sanottuna, hän halusi vain hyötyä minusta illallisen verran, eikä tarjoa siitä mitään vastineeksi. Rumasti sanottuna käytti hyväksi.
[/quote]
Sun mielestä seksiä siis ostetaan ruoalla?
[/quote]
No voi nainen tietysti antaa ruokaa myös vastineeksi. Jo kivikaudella naiset antoivat pillua ruokaa vastaan miehille. Miksi muuttaa toimivaa systeemiä?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:49"]Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
[/quote]
Näin syntyi stringiperse, siiderivalas, wt-muija, persuämmä - oikea härmäläinen.
Stringiperse, siiderivalas, wt-muija, persuämmä - häijy ja itsepäinen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]Nainen maksakoon, kun tuon kullini paikan päälle, miltä kuulostaa? [/quote] Mitä mä sillä sun katkaravullas?
[/quote]
Ja mitä mä teen loisella , joka olettaa miehen maksavan? Kerrothan? Oletko sihteeriopiston leidejä?
Maksat treffeillä miehenä aina, paitsi jos nainen möläyttää ottavansa sen itsestäänselvyytenä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"] Miksi palstan miehet liittävät rahan ja ruoan seksiin? Odotatteko kaikkiin palveluksiinkin seksiä palkaksi? Oven avaus -> hand job. Ateria -> pillua. [/quote] miksi oletat maapallon keskipisteen olevan haarojesi välissä? [/quote] Sitähän te vätysmiehet annatte ymmärtää. Pienestä kohteliaasta eleestä on saatava pillua, koska muutenhan nainen käyttää hyväkseen.
[/quote]
Nainenko siis EI käytä miestä hyväkseen jos vaatii maksamaan hänenkin osuutensa?
Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"] Miksi palstan miehet liittävät rahan ja ruoan seksiin? Odotatteko kaikkiin palveluksiinkin seksiä palkaksi? Oven avaus -> hand job. Ateria -> pillua. [/quote] miksi oletat maapallon keskipisteen olevan haarojesi välissä? [/quote] Sitähän te vätysmiehet annatte ymmärtää. Pienestä kohteliaasta eleestä on saatava pillua, koska muutenhan nainen käyttää hyväkseen.
[/quote]
Nainenko siis EI käytä miestä hyväkseen jos vaatii maksamaan hänenkin osuutensa?
[/quote]
En ole koskaan vaatinut. :) miehet itse tarjoutuvat maksamaan. :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti
[/quote]
Ainiin joo ja kun tästä kuitenkin tulee pillu kysymyksiä niin ei. Meillä ei anneta eikä oteta pillua. Meillä nautitaan seksistä tasa-arvoisesti ja usein
Maksan aina ja annan suukon ja lähden itsekseni vetämään viinaa aamuyöhön. Sekään ei kaikille naisille sovi, mutta pääasia, että mulla on hauskaa.
t. ei usein treffaileva aviomies.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[/quote]
paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii?
[/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi).
[/quote]
miten paljon rikkaudesta on sinun talouteenne tuomaa?
[/quote] Asia ei sinulle kylla mitenkaan kuulu mutta ei meille koskaan ole edes tullut mieleen ruveta laskemaan penneja ja pitamaan kirjanpitoa. Tuloa ja rikkautta on monenlaista. Pihi suomalainen ymmartaa vaan euron paalle.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
En ole koskaan vaatinut. :) miehet itse tarjoutuvat maksamaan. :)
[/quote]
Pakko tarjota, muuten ei ole mitään mahdollisuuksia naiseen :(
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]Kuka muka vaatii? Maksetaan kyllä osuutemme, mutta ei jää hyvä kuva miehestä joka ei tarjoa. Ei niin todennnäköisesti tule toista kertaa lähdettyä sellaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]
Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti
[/quote]
Kai otat suihin aina miehen halutessa , ja silität kauluspaidat kaappiin? Sekin on sitä TOSInaisen toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[/quote]
etsit miehen? vähän niinkuin markkinoilla olit? vulvalla hypergamisesti etiäpäin?
[/quote] Miten sina puolisosi valitsit? Sattumalta, sokkona? Ei ihme etta ei liitot menesty.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]itse kyllä haluaisinkin maksaa puolet :) tasa-arvoisia kuitenkin ollaan. n21
[/quote]
Miksi vain puolet? Oletko joku pihi luuseri?
[/quote]
En, oman osuuteni maksan mielelläni mutta en treffikumppanin. Niin se vaan tuntuu tasapuoliselta. :)
Nainen maksakoon, kun tuon kullini paikan päälle, miltä kuulostaa?