Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua nopeasti 5 kg? Vinkkejä?

Vierailija
22.09.2015 |

Vaatteet ahdistavat ja makkaroita ilmaantunut vyötärölle. Haluan pudottaa ylimääräiset mahdollisiman pian. Onko sinulla vinkkejä tehokkaaseen painonpudotukseen? Sellaisia keinoja jotka olet todennut itse toimiviksi? :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vain vähän ja liikkumalla päivittäin pitkiä lenkkejä (esim. 20 km pyöräilyä) viisi kiloa lähtee parissa viikossa.

Vierailija
2/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoa (jos pystyt) pari päivää niin pahin turvotus lähtee sillä. Myös laxoberon on tehokas turvotuksen poistamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:06"]

Syömällä vain vähän ja liikkumalla päivittäin pitkiä lenkkejä (esim. 20 km pyöräilyä) viisi kiloa lähtee parissa viikossa.

[/quote]

Ja ilman elämäntapamuutosta tulee takaisin yhtä nopeasti...

Tietty jos haluaa johonkin vaatteeseen mahtua tiettynä päivänä niin voihan sitä noinkin tehdä.

Vierailija
4/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti niin Nutri-kuurille vaan. Mulla toimi, 5kg lähti vajaassa 3 viikossa

Vierailija
5/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kakalla

Vierailija
6/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin jos putoaisi näillä konsteilla eli pyrin juomaan paljon vettä, hiilarit minimiin, ilta 19 ei enää ruokaa (olen hirveä iltasyöppö) vaan pelkkä tee riittää iltapalaksi ja toinen päivän ruuista salaatti + proteiini periaatteella, toisen korvaan luultavasti ateriankorvikkeella tai sit esim. proteiinipannarilla. 

Aloitin siis eilen tämän "tehokuurini". Tässä samalla pyrin opettelemaan järkevää syömistä eli annoskoot kohdilleen ja että ruokien välit olisivat aika lyhyet. Tavoitteena on, että kolmen viikon aikana pudottaisin tuo 5kg. Pyrin harrastamaan liikuntaa ja käymään salilla 3krt/vko. 

Vierailija
7/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus

Vierailija
8/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis voisin vähentää ainakin hiilareita.

Klo 19 jälkeen pelkkää teetä (olen myös iltasyöppö ;) )

Toinen ateria salaatti + proteiini ja toinen vaikka keitto (esim. kasvissosekeitto + raejuusto) 

Liikuntana harrastan lenkkeilyä 3-4 krt/vko 

Miltä kuulostaa? :)

Ap

Vierailija
9/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus runsasrasvaisena, vähähiilarisena ja kohtuuproteiinisena toimii.  Voit pitää myös 500 kcal päiviä kaksi viikossa.  Ei peräkkäisinä päivinä vaan esim. ma ja to.  Niinä päivinä pitää kalorit laskea, muina päivinä vain hiilarit.  Nopea painonpudotus onnistuu tiukalla karpilla, 20g hh / päivä.

Hiilarit sun muut voit laskea fineli.fi ja siellä ruokakori.  Tee itse kaikki ruoka, ei mitään ateriankorvikkeita eikä muuta keinotekoista moskaa.

Tällä systeemillä olen jo pudottanut 16 kg, ilman nälkää.

Vierailija
10/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tiukka karppaus ei sovi minulle. Olen koittanut muinoin useamman viikon ajan ja kärsin koko ajan kuvotuksesta. Rasvaiset karppiruoat alkoivat myös silloin pidemmän päälle ällöttämään, eivätkä vieneet edes nälkää kuin hetkeksi. Sen sijaan karsin kyllä ns. höttöhiilarit. Kaurapuuroa aion syödä kohtuudella, samoin näkkäriä ja hapankorppua :)
Ap

Vierailija
11/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluta enemmän kuin syöt. Se on erittäin helppoa.

Vierailija
12/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tippui pysyvästi paino n. 4-5kg, kun vain aloitin säännöllisen ruokarytmin, mikä itsellä meni;

Aamupala klo 7:30; kaurapuuroa tai jugurttia + kahvia ja vettä
Lounas klo 11-12; jotain kevyttä, vaikka kana- tai tonnikalasalaatti
Välipala klo 14; hedelmiä tai pähkinöitä
Päivällinen klo 16:30
Iltapala klo 20; jugurttia, puuroa, voileipä tms. 

Jos tekee mieli herkkuja, koita ensin juoda pari lasillista vettä. 
Jos edelleen tekee mieli, kokeile vaikkapa kreikkalaista jugurttia marjoilla tai syö hedelmiä tai pähkinöitä. Tai vaikka tummaa suklaata. :)

+ käy reippaalla kävelylenkillä tai jumpassa vähintään 3 kertaa viikossa.

Vierailija
13/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä suolan käyttöä, niin turvotuskin vähenee. 

Vierailija
14/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät lääkäriltä reseptin pervitiiniin.

Vierailija
15/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"]

Kuluta enemmän kuin syöt. Se on erittäin helppoa.

[/quote]Ja miten tuo erotus lasketaan? Erittäin helppoa?

Vierailija
16/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:47"]

Pyydät lääkäriltä reseptin pervitiiniin.

[/quote]

Neuvo ei ole aivan huono. Pervitiini on amfetamiinipohjainen, ja olen itse laihtunut syödessäni amfetamiinijohdannaista Voxraa kolmessa kuukaudessa 9 kiloa vailla erityistä yritystä. Ruokahalua on sen verran vähän, että miinuskalorisia päiviä tulee helposti.

Vierailija
17/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg/3vko on ihan ok tavoite, muuten hyvä suunnitelmakin sinulla mutta jos aiot syödä toisena ateriana salaatin, voit huoletta syödä ihan normaalin kotiruuan toisella aterialla. Äläkä kituuta itseäsi, sillä se ei tuo pitkäaikaisia tuloksia, jos on nälkä (vaikka siten klo 19 jälkeen) niin SYÖ kunnes ei ole enää nälkä.

Lisäksi noista lenkkeilyistä, jos saat vaikka pari kertaa viikossa käytyä lenkillä aamulla ennen aamiaista, se on tehokasta, siihen hyvä aamiainen perään.

Vierailija
18/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett tehostettuna glauber-suolalla ja suolihuuhtelulla. Tunnin kohtuusykkeinen liikunta päivittäin, kevyt hiki päälle salilla tai lenkillä, pitkää aerobista suoritusta. Sauna. Ananas, parsa, mansikat.

Vierailija
19/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huolehdi että saat tarpeeksi hyviä rasvoja, leikkaa pois huonot rasvat...mikäli et siis lähde karppilinjalle niin juustoviipaleet, margariinit yms. pois/minimiin...
-PUHDASTA ruokaa, ei eineksiä, puolivalmisteita, e-koodeja, turhaa suolaa... Kalorit ei ole ihan tasavertaisia ja puhdasta ruokaa syömällä sitä saa vetää kalorimäärissä enemmän kuin ravinneköyhää ruokaa
-Pienet muutokset: portaat hissin/liukuportaiden sijaan (vaikka kerros tai pari jos matka on pitkä), lenkkeilynkin suhteen voit googlata ideaalisykkeitä rasvanpolttoon yms...

Vierailija
20/32 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoemäntä dietti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi