Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa

Vierailija
22.09.2015 |

Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pakko tunnustaa, että trollasin teitä tässä ketjussa :D Tunnustan, että ette pidä meitä miehiä aivan sikoina. Enköhän minä vois teille treffeillä tarjota <3

Vierailija
82/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]

Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti

[/quote]

Kai otat suihin aina miehen halutessa , ja silität kauluspaidat kaappiin? Sekin on sitä TOSInaisen toimintaa.
[/quote]

Meillä otetaan suihin puolin ja toisin joka päivä. Lisäksi mies kokkaa aina ja tekee puolet muista kotitöistä. Ja tykkää pitää huolta lapsista myös että saan omaa aikaa. Toki minä myös päästän miehen salille ja kavereita tapaamaan jne. Mutta ihana mies kun vertaa niihin suomalaisiin miehiin joiden kanssa olin ennen. Ei puhu eikö pussaa, vie alussa treffeille ja vaatii joko maksamaan kokonaan tai oman osan, sitten myöhemmin ei vie enää treffeille ollenkaan. Kotona ei tee mitään muuta kun raapii munia ja valittaa. Ja mitä tulee paitojen silitykseen mies tekee sen itse näppärästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]

itse kyllä haluaisinkin maksaa puolet :) tasa-arvoisia kuitenkin ollaan. n21

[/quote]Samoin. Jos mies haluaisi välttämättä tarjota, tarjoaisin sitten itse molemmille ensi kerralla. Mielestäni seurustelusta ei kuulu hyötyä rahallisesti. Talous ja rakkaus aina erikseen. 

Vierailija
84/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:10"]Mutta ihana mies kun vertaa niihin suomalaisiin miehiin joiden kanssa olin ennen. Ei puhu eikö pussaa, vie alussa treffeille ja vaatii joko maksamaan kokonaan tai oman osan, sitten myöhemmin ei vie enää treffeille ollenkaan. Kotona ei tee mitään muuta kun raapii munia ja valittaa. Ja mitä tulee paitojen silitykseen mies tekee sen itse näppärästi

[/quote]

Öö... olen suomalainen mies ja olen kyllä silittänyt paitoja aika älyttömän määrän, ennen kuin keksin, että on semmoisia paitoja joita ei tarvitse silittää.

Vierailija
85/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]

Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.

[/quote]

paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii?

[/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi).

[/quote]

miten paljon rikkaudesta on sinun talouteenne tuomaa?

[/quote] Asia ei sinulle kylla mitenkaan kuulu mutta ei meille koskaan ole edes tullut mieleen ruveta laskemaan penneja ja pitamaan kirjanpitoa. Tuloa ja rikkautta on monenlaista. Pihi suomalainen ymmartaa vaan euron paalle.

[/quote]

eli vitullasi loisit?

Vierailija
86/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]

Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti

[/quote]

Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". 

Vierailija
87/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:18"]Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. Eri asia ehkä, jos kyseessä köyhät opiskelijat, mutta työssäkäyvillä aikuisilla ei ole mitään hyvää syytä pihistellä. Noloa pyytää ravintolassa laskut erikseen. Jos siitä pidempi suhde lähtee käyntiin, niin toki on reilua tasata puntteja jollain muulla tavoin, mutta treffeillä herrasmies maksaa, jos nyt ei nainen väkisin tyrkytä omaa osuuttaan. Sanokaa mitä haluatte tasa-arvosta, mutta pihin miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa. Siitä ei seuraa kuin päänsärkyä. Ennen pitkää huomaa, että kaikki lasten kustannukset tulee maksettua omasta pussista tmv. Kaikki tasa-arvosta vinkuvat miehet muistakoon, että ennen vanhaan miehet elättivät perheensä kokonaan yksin. Saatte olla kiitollisia feminismille, että naiset ylipäätään menivät töihin!
[/quote]niin ja ennen vanhaa mies sai hakata jne.eli toi ennen vanhaa huono peruste.miksi muuten se nainen ei sitte ole pihi kun ei maksa omaa ruokaan?ja ei työssäkäynti tarkoita että on ylimäärästä.mites sitten työttömät?ai niin ne nyt ei saisi ees naista ulos pyytää kun ovat luusereita.minusta se ei ole mitää pihiyttä jos molemmat maksaa omansa.se tuskin nyt liittyy mitenkää lasten kulujen maksuun :D ja minä en ees halua lapsia.

Vierailija
88/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:15"]

Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.

[/quote]

[/quote] Kaikki omaisuus on 50/50. Tuota toista, rumaa kysymystasi en edes ymmarra (onneksi).

[/quote]

[/quote] Asia ei sinulle kylla mitenkaan kuulu mutta ei meille koskaan ole edes tullut mieleen ruveta laskemaan penneja ja pitamaan kirjanpitoa. Tuloa ja rikkautta on monenlaista. Pihi suomalainen ymmartaa vaan euron paalle.

[/quote]

eli vitullasi loisit?
[/quote]
Tuota. Miksi valitat naisille "vitulla loisimisesta" kun itse olet työtön, kun työt ei kiinnosta? Sinähän täällä loisit meidän verorahoilla.

Vierailija
89/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa". 

[/quote]

Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi?

Vierailija
90/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Meillä ei myöskään turhasta tapella tai olla naama norsunvitulla. Toki aluksi meinasi riitaa tulla maksusta kun mies loukkaantui kun ei saanut maksaa ja minä loukkaannuin kun en saanut maksaa omaa osaani. Selkeä kulttuuriero, mutta puhuttiin asia selväksi ja kuten sinunkin miehesi myös minun sanoo että se on vain rahaa. Tärkein on onnellinen suhde

Vierailija
91/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo miehen maksaminen ole perua siltä ajalta, kun naisella ei ollut omaa rahaa käytössä. Nyt 99% naisista on omaa rahaa käytössä, niin miksi tuo vanha tapa on yhä voimassa? Luulisi, että feminismi haluaisi poistaa tällaisen patriarkaalisen tavan. Vai onko tämä sitä rusinat pullasta feminismiä?

Vierailija
92/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa

Vierailija
93/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:41"]En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että mies ja nainen tapaavat pari kertaa sattumalta baarissa, viihtyvät yhdessä jne. ja sitten nainen ehdottaa, että mennään syömään huomenna illalla ravintolaan X. Siis nainen ehdottaa tätä, ei mies. Jos mies suostuu, hänen kuuluu maksaa. Miksi? Koska se on kohteliasta? Kaikissa muissa tilanteissa on kohteliasta (ja kuuluu asiaan), että kutsuja maksaa, mutta treffeillä se on miehen osa. Valitettavasti se usein myöhemmin jatkuu niin, että nainen sanoo, että mennään ostamaan verhot, sohva ja lipasto - ja mies maksaa. Jos mies sanoo, että mennään ostamaan kotiteatteri, niin nainen ei sano, että hän maksaa. Päinvastoin, nainen marmattaa hintaa ja sanoo, että saat kyllä tästä hyvästä tasapuolisuuden vuoksi ostaa parvekkeelle uudet kalusteet.
[/quote]

Oikeinko totta että näin menee?
Enpä usko.

Vierailija
94/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

eli vitullasi loisit?
[/quote]
Tuota. Miksi valitat naisille "vitulla loisimisesta" kun itse olet työtön, kun työt ei kiinnosta? Sinähän täällä loisit meidän verorahoilla.
[/quote]
Vahinkoalapeukku

Vierailija
95/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa
[/quote]
Ei se pääse ees treffeille, koska sillä ei työttömänä oo varaa ees käydä missään.

Vierailija
96/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Eikö mies voi tuoda suhteeseen muuta kuin rahaa?

Vierailija
97/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"] Luoja lle kiitos mun mies ei ole suomalainen. Maksaa treffit aina ja jos käydään kaupassa. Toki joka kerta tarjoan maksaa mutta mies loukkaantuu jos alan vaatimaan. Aukaisee myös ovet ja kohtelee muutenkin minua herrasmiesmäisesti [/quote] Sama täällä. Suomalaiset naiset on kyllä niin aivopestyjä tuon tasa-arvon suhteen. Itsekin kapinoin alkuvaiheessa koko ajan vastaan ja podin huonoa omaatuntoa, kun mies maksoi, vaikka siis itse aina halusi niin tehdä. Nykyään annan rauhassa maksaa, jos tarjoutuu, ja itse maksan silloin kuin se on järkevää. Hemmottelen miestä muuten kuin rahallisella panoksella. Elo on näin huomattavista mukavampaa kuin jatkuvaa kirjanpitoa pitäessä. Kuten mieheni aina sanoo, "se on vain rahaa".  [/quote]   Mitä sä sitten tuot suhteeseen ? Pyhän Vulvasi? [/quote] Rakkautta ja huolenpitoa jne? Aika tylsä suhde sinulla jos molemmat tuo suhteeseen vaan rahaa

[/quote]

Loisiminen on mielestäsi oikein? Rusinat pullasta pillulla?

Vierailija
98/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:54"]Pyhistä pyhin  maksaa aina! kallein instituutio on avioliitto.
[/quote]

Ja aivan vapaaehtoinen.

Vierailija
99/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sen ulkomaalaisen ihanuuden kanssa oleva.... Mies myös järjestää minulle ihania yllätyksiä useamman kerran vuodessa. Viimeksi oli varannut meille hotellista romantiikka paketin. Sviitti jossa odotti suklaata ja samppanjaa. Lisäksi oli varannut hierontoja ja kasvohoito jne. Päivän kruunasi ihana ravintola illallinen pitkän kaavan mukaan. Lapsille oli hommannut sille viikonlopulle hoitajan. Oli ihana tulla töistä perjantaina kotiin kun mies odotti ruusukimpun kanssa jo kotona aikaisessa yllätyksenä :)

Vierailija
100/180 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Eikö mies voi tuoda suhteeseen muuta kuin rahaa?

[/quote]

Voi. Ja sitä minun mieheni tuokin. Myös rakkautta ja hellyyttä ja toisen huomioon ottamista. Ja maksamaan minäkin laskuja ja jos käyn yksin kaupassa jne. Mutta mies maksaa enemmän silti. Omasta tahdostaan