Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Juuri näin, jos nainen tarjoaisi treffeillä (ei tule ikinä tapahtumaan) antaisin mielelläni penistä treffien jälkeen kustannusten hyvittämiseksi.
Herrasmies
[/quote]
Myöskään kukaan tuntemistani miehistä ei vaadi seksiä palkaksi ruoan tarjoamisesta. :) tärkeämpää on kivat treffit.
[/quote]
Ei sitä tarvitse vaatia, jos nainen tietää treffailunsäännöt. Moukkamaista naista voi vähän sanallisesti neuvoa etiketin noudattamiseen.
Herrasmies
[/quote]
Etikettiin ei kuulu pillun antaminen. :)
[/quote]
Kyllä vain kuuluu, aivan samalla tavalla kuin, että mies tarjoaa :)
[/quote]
Väärin. :) naisen ei ole mikään pakko antaa pillua jos ei natsaa. :)
[/quote]
Se pitää sitten muistaa sanoa ennen kuin lasku on maksettu.
[/quote]
Mies on hyvä ja treffejä ehdottaessaan jo kertoo, että lasku puoliksi tai pillua.
Olen naimisissa enkä siis käy treffeillä mutta luin mielenkiinnolla kommentteja. Tuntuu että naispuoleisilta kommentoijilta ja alkuperäisen keskustelun aloittajalta on jäänyt huomaamatta tärkein pointti - tasa-arvossa ei voi vain poimia rusinoita pullasta.
Osa naisista on sitä mieltä että oven avaaminen naiselle on alentavaa, "kyllä osaan itsekin avata oven". Naisen euron pitäisi olla sama kuin miehen euron mutta naisen työtehtävän tai ennen kaikkea työtuntien ei tarvitse tietenkään olla samat kuin miesten. "En halua tuohon vastuulliseen asemaan kun se on niin rasittavaa - mutta on se niin väärin että se mies joka siihen valitaan tienaa minua enemmän."
Miksi miehen tulisi treffeillä maksaa? Siksikö että se on tapa? Kun muut tasa-arvon vastaiset tavat on karsittu niin miksi tämä tulisi jättää? Siksikö että mies tienaa (= tekee enemmän työtunteja) enemmän? Voit myös tapailla huonompipalkkaisia miehiä vai eikö se kiinnosta edes tasa-arvon nimissä?
Sekin on tapana että nainen ei tee aloitetta. Siksi on hirveän helppo sanoa että pyytäjä maksaa.
Miehille toteaisin saman kuin eräs kommentoija totesi että viekää ensitreffeille jonnekin muualle kuin ravintolaan. Luontoretki ei välttämättä ole se paras vaihtoehto mutta on näitä kaupunkitapahtumia Suomessakin ihan riittävästi niin että voi naisen kanssa viettää aikaa ja tutustua häneen. Tulee halvemmaksi ja toivottomat tapaukset karsiutuvat nopeammin kuin ravintolaillassa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:52"]Av pojulit on tottuneet maksullisiin naisiin niin luulevat että toimii samalla tavalla oikeassa suhteessa
[/quote]
Just pistin vaimolle 500 euroa kouraan, että saa ostaa edes joskus jotakin. Mikäs muu se sellainen on kuin maksullinen nainen.
t. av-pojuli
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:15"]
Maksan aina kaiken kun olen maksullisten naisten kanssa tekemisissä...
41v m
[/quote]Ai,että jotkut miehet voi olla vastenmielisiä. Onneksi en tälläisiin ole oikeassa elämässä törmännyt. AV:llä vain. Tämäkin 41v m kuvittelee ,että jos hän tarjoaa jonkin mössöä jossain, on nainen velvollinen sen hänelle korvaamaan. Jos ei rahassa niin sitten "luonnossa". Miksi edes viedä/pyytää toista ulos jos ei kerran ole vara maksaa. Kannattaa ainakin mainita hei jos itsellä on tälläinen käytäntö. Kaikki ns normaalit ihmiset ei sitä tiedä. Paremmissa piireissähän ei tälläistä käytäntöä ole. Eli jos mies pyytää daamia illalliselle,ei hän tietenkään oleta,että pyydettävä maksaa.Vaikka onhan niitäkin miehiä joilta vahingossa "jää" lompakko kotiin, kun maksun aika tulee ja nainen maksaa molemmat. Ja tuskin nainenkaan tällöin olettaa että mies maksaa luonnossa.Mies41v voisikin ruveta käyttämään tätä kikkaa kun treffaa naisia.
Itse kutsuin miehen luokseni syömään. Ostin itse tarvikkeet ja viinin, sekä valmistin ruuan miehen pelatessa pelikonsolillani ja jutellessa mukavia. Ruoka oli herkullista ja myös seurannut seksi hyvää. Mies jäi yöksi ja pyysi tarjota illallisen ravintolassa samana iltana. Ravintolan jälkeen minun luokseni ja mies jäi taas yöksi. Tapahtumasta neljä vuotta ja olemme edelleen yhdessä ja muuttamassa kaksiosta kolmioon :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:18"]
Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. Eri asia ehkä, jos kyseessä köyhät opiskelijat, mutta työssäkäyvillä aikuisilla ei ole mitään hyvää syytä pihistellä. Noloa pyytää ravintolassa laskut erikseen. Jos siitä pidempi suhde lähtee käyntiin, niin toki on reilua tasata puntteja jollain muulla tavoin, mutta treffeillä herrasmies maksaa, jos nyt ei nainen väkisin tyrkytä omaa osuuttaan. Sanokaa mitä haluatte tasa-arvosta, mutta pihin miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa. Siitä ei seuraa kuin päänsärkyä. Ennen pitkää huomaa, että kaikki lasten kustannukset tulee maksettua omasta pussista tmv. Kaikki tasa-arvosta vinkuvat miehet muistakoon, että ennen vanhaan miehet elättivät perheensä kokonaan yksin. Saatte olla kiitollisia feminismille, että naiset ylipäätään menivät töihin!
[/quote]
Yksikin peruste miksi pitäisi maksaa enemmän tienaavan naisen ruoat?
Jos maksan, niin odotan myös naiselta illan päätteeksi lämmintä reikää. Ei kannata antaa ymmärtää jossei ymmärrä antaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]
Juuri tästä syystä olen opettanut pojilleni, että ei pidä koskaan lähteä naisen kanssa treffeille ravintolaan. Jos nainen tätä ehdottaa, pitää esittää oma vastaehdotus eli kiva patikointi luontopolulla ja sen päätteeksi nuotiokahvit. Kustannustehokkaampaa kuin ruuan tarjoaminen naiselle, joka itse ehdottaa, että mennään syömään, mutta olettaa miehen maksavan. Jos nainen on kiinostunut miehestä, hän lähtee yhdessä ulkoilemaan ja jos naista kiinnostaa vain ilmainen ruoka, hän löytää jonkun toisen miehen tarjoamaan.
[/quote]
Hyvä ohje joka pitäisi kaikille nuorille antaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:27"]
Ilmoitatko tapaamillesi miehille seuran maksullisuudesta myös kohteliaasti etukäteen?
[/quote]Entä ilmoittaako mies ystävällisesti etukäteen kun pyytää treffeille: Pyytäisin sinut treffeille,mutta onko sinulla varaa maksaa oma ruokasi?. Eihän voi olettaa,että kun pyydät jotakin ulos, hänellä juuri sillä hetkellä on varaa siihen.Miehen pitäisi jo pyytäessään sanoa,että molemmat maksaa oman osuutensa.Jos itse pyytäisin jotakin mielenkiintoista ihmista treffeille,ilman muuta olettaisin,että maksan koska pyydänkin. Eri juttu on jos seurustellaan, niin silloin voi tietenkin sopia,että kumpikin maksaa itse. Miten usein muuten mämä miehet jotka valittavat,että joutuvat maksamaan/väittävät ,että naisen kuuluu antaa pyllyä ,joutuvat käymään treffeillä kun se niin kalliiksi tulee,että sitä täytyy monessa ketjussa itkeä. Ei taida oikein tuuria naismaailmassa olla. Enkä kyllä ihmettele. Tavat täysin hukassa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:29"]Itse kutsuin miehen luokseni syömään. Ostin itse tarvikkeet ja viinin, sekä valmistin ruuan miehen pelatessa pelikonsolillani ja jutellessa mukavia. Ruoka oli herkullista ja myös seurannut seksi hyvää. Mies jäi yöksi ja pyysi tarjota illallisen ravintolassa samana iltana. Ravintolan jälkeen minun luokseni ja mies jäi taas yöksi. Tapahtumasta neljä vuotta ja olemme edelleen yhdessä ja muuttamassa kaksiosta kolmioon :D
[/quote]
Mies antoi sinulle seksiä, koska tarjosit ruuan. Mies ei olettanut, että siitä selviää pelkällä kiitoksella.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]Tämä on niiin totta. Normaali mies ei pidä itsestään selvänä,että saa seksiä kun maksaa jonkin ruuan. Päinvastoin.Kannattaa miesten pyytää treffeille vain naisia jotka oikeasti kiinnostaa, niin raaskiin maksaa sen yhden ruuan.Tuntuu todella naurettavalta tämä vinkuminen tästä tarjoamisesta. Minä tarjoan miehelleni joka päivä ruuan. Enkä odota siitä maksua tai seksiä. AV-pojilla on hyvät tavat täysin hukassa ja sen takia kai ne täällä aikaansa viettääkin kun ei oikein ole noita ihmissuhdetaitoja normaaliin elämään.Ja jos ootte niin köyhiä,ettei teillä ole oikeasti vara tarjota niin sanokaa suoraan tai viekää puistoon juomaan termospulloteet niin ei paljon kustanna.Turha vinkua pihinä,että toisen pitäisi jostain rupisesta ruuasta maksaa sitten kalleimman mukaan ,elikkä antamalla itseään. Ehkäpä näiden vinkuja-miesten kannattaa pysyä kotona,eikä pilata normaali miesten mainetta. Kunnon herrasmiehet(heitäkin on) saa hävetä tälläisiä pillunvinkujoita.Kahvikuppi=seksiä? Tähän on pakko sanoa,että pidä kahvisi.
[/quote]
Minä en kyllä oleta mitään seksivelvollisuutta mutta ei kyllä huvita puolituntemattomalle naiselle alkaa ekoilla treffeillä täyttä ateriaa tarjoamaan. Kahvit voin tarjota.
[/quote]
Sitten varmaan kannattaa pyytää vain sinne kahville. Jos joku tuntematon mies (esim. tinderissä) pyytää mua kahville ja maksaakin vain oman kahvinsa, niin oletan samantien että hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja suoraan sanottuna oma kiinnostukseni katoaa samantien kun mies ei tarjoa itse pyytämillään treffeillä. Jos itse pyydän miehen treffeille, niin silloin haluan ehdottomasti itse tarjota. Juttu vain on niin, etten ole pyytelemässä kokoajan tuntemattomia miehiä treffeille vaan ainoastaan sellaisia keistä olen todella kiinnostunut.
[/quote]
sua siis kiinnostaa miehen varallisuus? ei niinkään mies ?
[/quote]Sinuako kiinnostaa ihmisessä ennenkaikkea varallisuus? Voitko mitenkään kuvitella,että kaikilla ei suinkaan ole näin?.Aika monia kiinnostaa nimenomaan luonne tai kemiat kohtaa. Tai on sitä sielujen sympatiaa.Jos ihminen sanoo,että hän on kiinnostunut jostakin toisesta ihmisestä,itselleni ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen,että han on kiinnostunut varallisuudesta vaan persoonasta. Mutta yleensä sitä kuvittelee muista samaa,mitä itse ajattelee. Ja sinä ajattelet ilmeisesti vain varllisuutta.Sitäpaitsi,suomessa ei juuri varakkaita ihmisiä ole. Että turha niitä on miettiä.
[/quote]
SIELU JA LUONNE???????? Kiinni siitä parin euron kahvista? Horo mikä horo,
[/quote]Nyt en ymmärrä? Täytyy kyllä olla jo niiiiin pihi ja itsekäs luonne jos ei pysty tarjoamaan ihmiselle jostaon kiinnostunut,ensitreffeillä edes kahvikupillista.Minä voin tarjota sen vaikka ventoviraalle. Treffeille pyydetää toista ihmistä vain silloin kun siitä ollaan kiinnostuneita. Vai olenko väärässä? Jos olet kiinnostunut tytöstä ja PYYDÄT hänet kahville,et kuitenkaan raaski tarjota sitä kupillista. Kyllä se kuule vähän huonon kuvan sinusta antaa. Ja jos joku on sen takia horo,että lähtee juomaan tarjotun kahvikupillisen(jota ei sitten oikeasti haluttukaan tarjota)niin mieti vähän. Jos mies juo tarjotun kahvikupin,eikä maksa sitä, hän on pummi? Jos tyttö juo tarjotun kahvikupin,eikä ymmärrä maksaa sitä(luuli,että tarjotaan kun on pyydetty) hän on huora?Monenkohan kahvikupin huora äitisi on? Onko juonut monetkin tarjotut kupilliset. Entä siskosi? Onko hänkin kahvikuppihuora? Mennyt juomaan jonkun "tarjoaman" kahvikupin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:27"]Ilmoitatko tapaamillesi miehille seuran maksullisuudesta myös kohteliaasti etukäteen? [/quote] En ole maksullinen seuralainen. On vain itsestään selvyys, että mies maksaa treffit.
[/quote]
Kenen mielestä? Sinun loisimisesi miehen lompakolla on kenen hyväksymää?
[/quote]Kannattaako niin köyhän miehen edes pyydellä ketään syömään ekatreffeille jos ei ole vara maksaa? Vie vaikka kävelylle niin ei maksa mitään. Ihme vinkumista. Ensin pyydetään toista syömään ja sitten ruuanpäälle vaaditaan, että maksa itse.Kyllä tuollainen täytyy sopia jo kun pyytää syömään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]
Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]Minä kyllä loukkaannun jos vien jonkun vaikka syömään ja kun maksun aika tulee, toinenkin siinä kaivelee lompakkoa. Minä olen pyytänyt ja minä maksan. Tulee vähän sellainen olo,että eikö kelpaa kun tarjoan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]
Ja sulla on oikeus loisia miehen lompakolla? Kerro toki perusteet?
[/quote]Kuule, minäpä sanon sinulle.Ei sinun hyvä mies tarvitse tarjota kellekään yhtään mitään. Ei kukaan sinua pakota viemään naisia(eikä muitakaan) syömään,treffeille,eikä yhtään minnekkään minne et itse halua. Niin yksinkertaista se on. Sinun ei tarvitse maksaa kenellekkään mitään , kun et pyydä ketään kanssasi mihinkään. Se ei ole mikään lakiin perustuva velvoite,että sinun on mentävä jonkun kanssa ulos ja sitten vinguttava täällä.että joudut maksamaan. Typerää,että menee pyytämään jonkun kanssaan ulos ja sitten parkuu,että joutuu maksamaan. VAPAAEHTOISTA toimintaa. Ei ole PAKKO:
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:27"]
Ilmoitatko tapaamillesi miehille seuran maksullisuudesta myös kohteliaasti etukäteen?
[/quote]Entä ilmoittaako mies ystävällisesti etukäteen kun pyytää treffeille: Pyytäisin sinut treffeille,mutta onko sinulla varaa maksaa oma ruokasi?. Eihän voi olettaa,että kun pyydät jotakin ulos, hänellä juuri sillä hetkellä on varaa siihen.Miehen pitäisi jo pyytäessään sanoa,että molemmat maksaa oman osuutensa.Jos itse pyytäisin jotakin mielenkiintoista ihmista treffeille,ilman muuta olettaisin,että maksan koska pyydänkin. Eri juttu on jos seurustellaan, niin silloin voi tietenkin sopia,että kumpikin maksaa itse. Miten usein muuten mämä miehet jotka valittavat,että joutuvat maksamaan/väittävät ,että naisen kuuluu antaa pyllyä ,joutuvat käymään treffeillä kun se niin kalliiksi tulee,että sitä täytyy monessa ketjussa itkeä. Ei taida oikein tuuria naismaailmassa olla. Enkä kyllä ihmettele. Tavat täysin hukassa.
[/quote]
Kerro mistä saan miehenä ilmaisen illanvieton, noin ihan tasa-arvon nimissä?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:36"]
Miehen tason ja suhtautumisen naiseen näkee siitä, tarjoaako. Arvostan miestä, joka ei treffaile niin usein, että kun tapaa jonkun naisen välittää ja arvostaa häntä sen verran, että tarjoaa. Ai miksi mies? Koska se on miehekkäämpää.
[/quote]
Mäkin arvostan kontillaan olevaa naista. Miksi en saa sanoa sitä ääneen?
[/quote]Arvostatko?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"]
[/quote]
Ja sulla on oikeus loisia miehen lompakolla? Kerro toki perusteet?
[/quote]Kuule, minäpä sanon sinulle.Ei sinun hyvä mies tarvitse tarjota kellekään yhtään mitään. Ei kukaan sinua pakota viemään naisia(eikä muitakaan) syömään,treffeille,eikä yhtään minnekkään minne et itse halua. Niin yksinkertaista se on. Sinun ei tarvitse maksaa kenellekkään mitään , kun et pyydä ketään kanssasi mihinkään. Se ei ole mikään lakiin perustuva velvoite,että sinun on mentävä jonkun kanssa ulos ja sitten vinguttava täällä.että joudut maksamaan. Typerää,että menee pyytämään jonkun kanssaan ulos ja sitten parkuu,että joutuu maksamaan. VAPAAEHTOISTA toimintaa. Ei ole PAKKO:
[/quote]
en maksakaan. missä niin sanoin? loiset voivat loisia niiden tyhmien miesten lompakoilla.
Me maksetaan aina suurinpiirtein vuorotellen ravintolassa ym. treffipaikoissa. Ehkä joskus olen itse huomannut jääväni enemmän maksajaksi mutta eipä tuo haittaa kun rakas ihminen kyseessä. Ja olen siis nainen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]
Juuri näin, jos nainen tarjoaisi treffeillä (ei tule ikinä tapahtumaan) antaisin mielelläni penistä treffien jälkeen kustannusten hyvittämiseksi.
Herrasmies
[/quote]
Myöskään kukaan tuntemistani miehistä ei vaadi seksiä palkaksi ruoan tarjoamisesta. :) tärkeämpää on kivat treffit.
[/quote]
Ei sitä tarvitse vaatia, jos nainen tietää treffailunsäännöt. Moukkamaista naista voi vähän sanallisesti neuvoa etiketin noudattamiseen.
Herrasmies
[/quote]
Etikettiin ei kuulu pillun antaminen. :)
[/quote]
Kyllä vain kuuluu, aivan samalla tavalla kuin, että mies tarjoaa :)
[/quote]
Väärin. :) naisen ei ole mikään pakko antaa pillua jos ei natsaa. :)
[/quote]
Se pitää sitten muistaa sanoa ennen kuin lasku on maksettu.