Oletan aina treffeillä käydessäni, että mies maksaa
Myös kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että treffeillä mies maksaa ja on häpeällistä, jos nainen tarjoutuu maksamaan.
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:54"]
Minä oletan, että nainen aukaisee aina haarat treffien päätteeksi, jos olen maksanut. Pidän häpeällisenä, jos nainen ei anna pillua treffikustannusten hyvittämiseksi. Kerrankin yksi nainen yritti vedota menkkoihin, mutta otti sitten poskeen loppuun asti.
[/quote]Älä nyt naurata. Et sä missään vaiheessa ala maksaa naisen ruokaa, vaan pistät kaiken puoliksi aina. Sen sijaan haarat pitäisi aukaista. Kun kerran naisia huorina pidät, niin maksa sitten kanssa. Mut eihän sulla oikeasti mitään naisia olekaan koskaan.
[/quote]
haukkumalla ja häpäisemällä ajattelit saada ilmaiset ruoat ensi kerralla? loiset ei vaan pärjää, kuten katkerana vanhanapiikana varmaan olet huomannut?
[/quote]Eihän ne sinun treffikumppani- parat ole mitään ilmaista ruokaa saaneet jos sinä olet pakottanut ne maksamaan luonnossa. Sehän on sairaan kova hinta jostakin kapisesta illasta. Mielummin vanhanapiikana kuin tuollaisten miesten raiskattavana. Ymmärrät kai,että jos pakotat toisen maksamaan ruuan seksillä,se on rikollista. Rikosnimike on pakottaminen seksiin. Jos et pysty hyvällä mielellä,ilman katkeruutta tarjoamaan toiselle ihmiselle jotakin, jätä silloi tarjoamatta kokonaan. En ymmärrä, miksi kutsut ketään kanssasi mihinkään jos ajatuksesi on tuo,ettet ole valmis mitään itse antamaan. Kaikesta on saatava korvaus.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:41"]
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että mies ja nainen tapaavat pari kertaa sattumalta baarissa, viihtyvät yhdessä jne. ja sitten nainen ehdottaa, että mennään syömään huomenna illalla ravintolaan X. Siis nainen ehdottaa tätä, ei mies. Jos mies suostuu, hänen kuuluu maksaa. Miksi? Koska se on kohteliasta? Kaikissa muissa tilanteissa on kohteliasta (ja kuuluu asiaan), että kutsuja maksaa, mutta treffeillä se on miehen osa. Valitettavasti se usein myöhemmin jatkuu niin, että nainen sanoo, että mennään ostamaan verhot, sohva ja lipasto - ja mies maksaa. Jos mies sanoo, että mennään ostamaan kotiteatteri, niin nainen ei sano, että hän maksaa. Päinvastoin, nainen marmattaa hintaa ja sanoo, että saat kyllä tästä hyvästä tasapuolisuuden vuoksi ostaa parvekkeelle uudet kalusteet.
[/quote]Tekeekö naiset muka oikeasti tälläistä?.Ei ennen kyllä. Mutta ehkä olen pudonnut jossain välissä kelkasta. Ja oikeasti,kuinka monelle miehelle on näin tehty. En nyt halua kuulla,että kuulin...... Kuulopuheita ei voi uskoa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:32"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]Tämä on niiin totta. Normaali mies ei pidä itsestään selvänä,että saa seksiä kun maksaa jonkin ruuan. Päinvastoin.Kannattaa miesten pyytää treffeille vain naisia jotka oikeasti kiinnostaa, niin raaskiin maksaa sen yhden ruuan.Tuntuu todella naurettavalta tämä vinkuminen tästä tarjoamisesta. Minä tarjoan miehelleni joka päivä ruuan. Enkä odota siitä maksua tai seksiä. AV-pojilla on hyvät tavat täysin hukassa ja sen takia kai ne täällä aikaansa viettääkin kun ei oikein ole noita ihmissuhdetaitoja normaaliin elämään.Ja jos ootte niin köyhiä,ettei teillä ole oikeasti vara tarjota niin sanokaa suoraan tai viekää puistoon juomaan termospulloteet niin ei paljon kustanna.Turha vinkua pihinä,että toisen pitäisi jostain rupisesta ruuasta maksaa sitten kalleimman mukaan ,elikkä antamalla itseään. Ehkäpä näiden vinkuja-miesten kannattaa pysyä kotona,eikä pilata normaali miesten mainetta. Kunnon herrasmiehet(heitäkin on) saa hävetä tälläisiä pillunvinkujoita.Kahvikuppi=seksiä? Tähän on pakko sanoa,että pidä kahvisi.
[/quote]
Minä en kyllä oleta mitään seksivelvollisuutta mutta ei kyllä huvita puolituntemattomalle naiselle alkaa ekoilla treffeillä täyttä ateriaa tarjoamaan. Kahvit voin tarjota.
[/quote]
Sitten varmaan kannattaa pyytää vain sinne kahville. Jos joku tuntematon mies (esim. tinderissä) pyytää mua kahville ja maksaakin vain oman kahvinsa, niin oletan samantien että hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja suoraan sanottuna oma kiinnostukseni katoaa samantien kun mies ei tarjoa itse pyytämillään treffeillä. Jos itse pyydän miehen treffeille, niin silloin haluan ehdottomasti itse tarjota. Juttu vain on niin, etten ole pyytelemässä kokoajan tuntemattomia miehiä treffeille vaan ainoastaan sellaisia keistä olen todella kiinnostunut.
[/quote]
sua siis kiinnostaa miehen varallisuus? ei niinkään mies ?
[/quote]
No jos ei ole varaa sitä yhtä kahvikupposta tarjota naiselle kenestä on kiinnostunut niin kyllä, sitten on liian köyhä mun makuun. Sorry.
[/quote]
ja sinun varasi eivät siihen riitä ? mistä tiedät miehen varallisuuden ensitreffeillä? loisimalla?
[/quote]No voi luoja. Jos ei miehellä ole varaa tarjota kahvikupillista vaikka on jonkun pyytänyt kahville,ei enää voido edes puhua varallisuudesta. Älkä hyvät miehet olko noin onnettomia,että jaksatte jo kahvikupista vääntää ja vääntää. Mutta olisko kaikille parhaaksi,että mämä miehet ei todellakaan pyydä ketään minnekään kahville vaan pelkästään kävelylle. Ei ne treffit ole kenellekään pakollisia. Ei tarvitse vielä mihinkään missä täytyy käyttää 2 euroa rahaa. Viekää se treffikumppani vaikka kirjastoon lukemaan runoja. Ei maksa mitään.
En jaksa ja ehdi lukea koko ketjua. Mutta sanon vaan, että minä jos kuka olen treffaillut. Kyllä se kaikista mielipiteistä, tasa-arvoista ja peukutuksista huolimatta niin tuppaa olemaan, että mies maksaa treffeillä (ja on myös kutsunut niille). Yleensä vain jotain pientä, kahvin tai drinkin, mutta on niitäkin, jotka vievät syömään hienosti, ja loukkaantuvat, jos yritän maksaa oman osuuteni.
En ymmärrä, miksi tästä asiasta pitää keskustelupalstoilla aina kiistellä. Mielipide voi olla, mutta kuinka monella se on se, jota soveltaa tositilanteessa? Ehkä joitain miehiä ärsyttää periaate, että heidän pitäisi maksaa, mutta niinpä vaan silti se lompakko aukeaa mukavan naisen seurassa.
Varaudun kyllä aina maksamaan omani, mutta en ala suomalaisen nolosti laskusta kiistelemään, jos miehellä on selvät sävelet.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"]
Muistakaahan nyt naiset, että nämä palstamiehet ovat pääasiassa päihdeongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä vailla alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Toista se on irl. Luojan kiitos.
[/quote]
Ja sulla on oikeus loisia miehen lompakolla? Kerro toki perusteet?
[/quote]Kuule, minäpä sanon sinulle.Ei sinun hyvä mies tarvitse tarjota kellekään yhtään mitään. Ei kukaan sinua pakota viemään naisia(eikä muitakaan) syömään,treffeille,eikä yhtään minnekkään minne et itse halua. Niin yksinkertaista se on. Sinun ei tarvitse maksaa kenellekkään mitään , kun et pyydä ketään kanssasi mihinkään. Se ei ole mikään lakiin perustuva velvoite,että sinun on mentävä jonkun kanssa ulos ja sitten vinguttava täällä.että joudut maksamaan. Typerää,että menee pyytämään jonkun kanssaan ulos ja sitten parkuu,että joutuu maksamaan. VAPAAEHTOISTA toimintaa. Ei ole PAKKO:
[/quote]
en maksakaan. missä niin sanoin? loiset voivat loisia niiden tyhmien miesten lompakoilla.
[/quote]No miksi sitten kitiset täällä,että täytyy maksaa? Ethän sinä joudu maksamaan. Eikä sinun tarvitse huolehtia muiden miesten lompakoista. Joten voit lopettaa huolehtimisen.
Nainen maksaa laskun ravintolassa ja mies luonnossa.
Jos haluaa kahvista jonkin maksun, siitä on sovittava etukäteen. Näin kahviloissakin toimitaan: hinnat ovat esillä ennen ostopäätöksen tekemistä, kuten EU:n alueella kuuluu. Toisaalta kahviloissa ja ravintoloissa ei yksityinen asiakas saa ilman liikkeenharjoittajan lupaa alkaa edelleen myymään paikan tuotteita edes seuralaiselleen.
Jos vaatii kahvikuppia tai ravintolapäivällistä vastaan jotain tuotetta tai palvelusta, kyse ei ole tarjoamisesta. Tällaiset sopimukset tulee aina tehdä etukäteen, muuten ne ovat pätemättömiä.
[/quote]Tämä on niiin totta. Normaali mies ei pidä itsestään selvänä,että saa seksiä kun maksaa jonkin ruuan. Päinvastoin.Kannattaa miesten pyytää treffeille vain naisia jotka oikeasti kiinnostaa, niin raaskiin maksaa sen yhden ruuan.Tuntuu todella naurettavalta tämä vinkuminen tästä tarjoamisesta. Minä tarjoan miehelleni joka päivä ruuan. Enkä odota siitä maksua tai seksiä. AV-pojilla on hyvät tavat täysin hukassa ja sen takia kai ne täällä aikaansa viettääkin kun ei oikein ole noita ihmissuhdetaitoja normaaliin elämään.Ja jos ootte niin köyhiä,ettei teillä ole oikeasti vara tarjota niin sanokaa suoraan tai viekää puistoon juomaan termospulloteet niin ei paljon kustanna.Turha vinkua pihinä,että toisen pitäisi jostain rupisesta ruuasta maksaa sitten kalleimman mukaan ,elikkä antamalla itseään. Ehkäpä näiden vinkuja-miesten kannattaa pysyä kotona,eikä pilata normaali miesten mainetta. Kunnon herrasmiehet(heitäkin on) saa hävetä tälläisiä pillunvinkujoita.Kahvikuppi=seksiä? Tähän on pakko sanoa,että pidä kahvisi.
[/quote]
Minä en kyllä oleta mitään seksivelvollisuutta mutta ei kyllä huvita puolituntemattomalle naiselle alkaa ekoilla treffeillä täyttä ateriaa tarjoamaan. Kahvit voin tarjota.
[/quote]
Sitten varmaan kannattaa pyytää vain sinne kahville. Jos joku tuntematon mies (esim. tinderissä) pyytää mua kahville ja maksaakin vain oman kahvinsa, niin oletan samantien että hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja suoraan sanottuna oma kiinnostukseni katoaa samantien kun mies ei tarjoa itse pyytämillään treffeillä. Jos itse pyydän miehen treffeille, niin silloin haluan ehdottomasti itse tarjota. Juttu vain on niin, etten ole pyytelemässä kokoajan tuntemattomia miehiä treffeille vaan ainoastaan sellaisia keistä olen todella kiinnostunut.
[/quote]
[/quote]Sinuako kiinnostaa ihmisessä ennenkaikkea varallisuus? Voitko mitenkään kuvitella,että kaikilla ei suinkaan ole näin?.Aika monia kiinnostaa nimenomaan luonne tai kemiat kohtaa. Tai on sitä sielujen sympatiaa.Jos ihminen sanoo,että hän on kiinnostunut jostakin toisesta ihmisestä,itselleni ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen,että han on kiinnostunut varallisuudesta vaan persoonasta. Mutta yleensä sitä kuvittelee muista samaa,mitä itse ajattelee. Ja sinä ajattelet ilmeisesti vain varllisuutta.Sitäpaitsi,suomessa ei juuri varakkaita ihmisiä ole. Että turha niitä on miettiä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:54"]
Pyhistä pyhin maksaa aina! kallein instituutio on avioliitto.
[/quote]Niin onkin, mutta naiselle. Suomalainen nainen käy miestä useammin töissä ja elättää kännäävän miehensä ja koko perheen. Miehen rahat menee kurkusta alas. Suomalainen mies on myös työtön useammin kuin nainen,eli on naisen elätettävänä. Yleensä kaikki naisten rahat menee elämiseen,ruokaan , pesuaineisiin ,lasten vaatteisiin ym ja mies laittaa omat rahansa omaisuuteen. Eron sattuessa kaikki on miehen nimissä, vaikka nainen on koko perheen elättänyt. Suomalaisen miehen palkoilla ei perhettä elätetä. Siihen tarvitaan molempien palkka. Ja jos vaimo hoitaa lapsia kotona,ei mies silloinkaan elätä perhettään vaan yhteiskunta(lapsilisät, kodinkoitotuki,äitiyspäiväraha) Ei avioliitto maksa miehelle sen enempää kuin miehellekään, mutta mies siitä enempi hyötyy. Ja ei tarvii mennä maimisiin,ei kukaan pakota. Omaa typeryyttähän se on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:24"]
En jaksa ja ehdi lukea koko ketjua. Mutta sanon vaan, että minä jos kuka olen treffaillut. Kyllä se kaikista mielipiteistä, tasa-arvoista ja peukutuksista huolimatta niin tuppaa olemaan, että mies maksaa treffeillä (ja on myös kutsunut niille). Yleensä vain jotain pientä, kahvin tai drinkin, mutta on niitäkin, jotka vievät syömään hienosti, ja loukkaantuvat, jos yritän maksaa oman osuuteni.
En ymmärrä, miksi tästä asiasta pitää keskustelupalstoilla aina kiistellä. Mielipide voi olla, mutta kuinka monella se on se, jota soveltaa tositilanteessa? Ehkä joitain miehiä ärsyttää periaate, että heidän pitäisi maksaa, mutta niinpä vaan silti se lompakko aukeaa mukavan naisen seurassa.
Varaudun kyllä aina maksamaan omani, mutta en ala suomalaisen nolosti laskusta kiistelemään, jos miehellä on selvät sävelet.
[/quote]Niimpä, ja jos mies ei halua maksaa, vie treffeille sellaiseen paikkaan missä ei voi ostaa mitään. Kuten puistoon ,kirjastoon ,kävelylle.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Sinuako kiinnostaa ihmisessä ennenkaikkea varallisuus? Voitko mitenkään kuvitella,että kaikilla ei suinkaan ole näin?.Aika monia kiinnostaa nimenomaan luonne tai kemiat kohtaa. Tai on sitä sielujen sympatiaa.Jos ihminen sanoo,että hän on kiinnostunut jostakin toisesta ihmisestä,itselleni ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen,että han on kiinnostunut varallisuudesta vaan persoonasta. Mutta yleensä sitä kuvittelee muista samaa,mitä itse ajattelee. Ja sinä ajattelet ilmeisesti vain varllisuutta.Sitäpaitsi,suomessa ei juuri varakkaita ihmisiä ole. Että turha niitä on miettiä.
[/quote]
SIELU JA LUONNE???????? Kiinni siitä parin euron kahvista? Horo mikä horo,
Miehille (kuten naisillekin) aiheuttaa katkeruutta se, jos heitä ei kohdella tuntevina ihmisinä. Aika usein miehetkin törmäävät naisiin, joille mies edustaa robottia. Mies ei ole hyödyke, vaan ihminen, jolla on tunteet. Ja miehiä ärsyttää suunnattomasti, jos nainen alkaa puhumaan siitä, että miehellä pitäisi olla rahaa (käyttääkseen sitä naiseen tietysti), pitäisi maksaa treffit, availla ovet ja osata sitä ja tätä. Se alkaa kuulostaa siltä, että kyseinen nainen ei halua miestä ihmisenä vierelleen, vaan hyödykkeitä tarjoavaksi robotiksi ja Otto-automaatiksi.
Se kuulostaa samalta kuin mies sanoisi, että naisen täytyy osata tehdä hyvää ruokaa, siivota koti ja antaa hyvää seksiä ja sitten muulla ei olekaan niin väliä naisessa. Kyllä teitäkin ärsyttää sellainen.
Miehistä puhutaan objekteina ihan yhtä paljon kuin naisistakin, ehkä nykyään enemmänkin. Arvostellaan hiustenvärin ja pituuden ja lihaksikkuuden perusteella. Sillä kuinka hyvin taitoja on sängyssä ja minkälainen penis löytyy, mitä pankkitilillä on ja kuinka paljon nainen saa siitä osakseen suhteessa. Mies haluaa kuitenkin naisen, joka rakastaa häntä ihmisenä, ei hyödykkeenä. Sellaiselle naiselle mies haluaa ihan omasta tahdostaan olla hyvä, ei sen vuoksi, että se on tapa, jota kuuluu noudattaa.
-Mies
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:54"]
Pyhistä pyhin maksaa aina! kallein instituutio on avioliitto.
[/quote]Niin onkin, mutta naiselle. Suomalainen nainen käy miestä useammin töissä ja elättää kännäävän miehensä ja koko perheen. Miehen rahat menee kurkusta alas. Suomalainen mies on myös työtön useammin kuin nainen,eli on naisen elätettävänä. Yleensä kaikki naisten rahat menee elämiseen,ruokaan , pesuaineisiin ,lasten vaatteisiin ym ja mies laittaa omat rahansa omaisuuteen. Eron sattuessa kaikki on miehen nimissä, vaikka nainen on koko perheen elättänyt. Suomalaisen miehen palkoilla ei perhettä elätetä. Siihen tarvitaan molempien palkka. Ja jos vaimo hoitaa lapsia kotona,ei mies silloinkaan elätä perhettään vaan yhteiskunta(lapsilisät, kodinkoitotuki,äitiyspäiväraha) Ei avioliitto maksa miehelle sen enempää kuin miehellekään, mutta mies siitä enempi hyötyy. Ja ei tarvii mennä maimisiin,ei kukaan pakota. Omaa typeryyttähän se on.
[/quote]
ahaa, ja tilastot sulla tästä löytyy?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:18"]
Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. ---
[/quote]
Tämä on varmaan jo sanottukin, mutta kertaus on opintojen äiti.
Se miehen panostus harvoin jää siihen yhteen naiseen. Ajatellaan, että mies joutuu käymään ensitreffeillä 10 naisen kanssa ennen kuin se yksi suostuu tapaamaan edes toisen kerran. Jos jokainen ateria maksaa vaikkapa 20 euroa niin toisille treffeille pääsemisen hinnaksi tulee 200e + 10h työtä, jos oletetaan yhden treffin kestävän yhden tunnin. Ja toiset treffit ei vielä ole lupaus yhtään mistään tietenkään.
Minä en ainakaan aio sijoittaa moista rahamäärää kohteeseen, jonka "tuotto" on erittäin epävarma. Panostan kyllä mielelläni rahallisesti(kin) naiseen, mutta haluan ensin varmistua siitä, että sijoitus kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:36"]
Miehen tason ja suhtautumisen naiseen näkee siitä, tarjoaako. Arvostan miestä, joka ei treffaile niin usein, että kun tapaa jonkun naisen välittää ja arvostaa häntä sen verran, että tarjoaa. Ai miksi mies? Koska se on miehekkäämpää.
[/quote]
Mäkin arvostan kontillaan olevaa naista. Miksi en saa sanoa sitä ääneen?
[/quote]
Saat sanoa, ja on toki parempikin, että sanot, niin tajuan ettei sinuun kannata tuhlata edes niitä ensitreffejä. Sen sijaan mä kyllä löydän miehen, joka ymmärtää tarjota mulle treffeillä :) Mutta jos haluaa siitä seksiä niin nauran. Mutta ei haittaa, löytyy niitä sellaisakin miehiä, jotka haluavat tarjota eivätkä odota mitään vastineeksi, paitsi ehkä suhdetta ja sen saavatkin, jos ovat kivoja.
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:45"]
Hyvä Ap! Kyllä se kertoo jotain, jos aikuinen työssäkäyvä mies ei viitsi yhden aterian verran panostaa naiseen. ---
[/quote]
Se miehen panostus harvoin jää siihen yhteen naiseen. Ajatellaan, että mies joutuu käymään ensitreffeillä 10 naisen kanssa ennen kuin se yksi suostuu tapaamaan edes toisen kerran. Jos jokainen ateria maksaa vaikkapa 20 euroa niin toisille treffeille pääsemisen hinnaksi tulee 200e + 10h työtä, jos oletetaan yhden treffin kestävän yhden tunnin. Ja toiset treffit ei vielä ole lupaus yhtään mistään tietenkään.
Minä en ainakaan aio sijoittaa moista rahamäärää kohteeseen, jonka "tuotto" on erittäin epävarma. Panostan kyllä mielelläni rahallisesti(kin) naiseen, mutta haluan ensin varmistua siitä, että sijoitus kannattaa.
[/quote]
Ehkäpä olisi fiksua viedä ne naiset ensitreffeillä ihan vaan kahville, eikä syömään? Kai sinulta nyt muutama euro sentään liikenee? Ja todennäköisimmin ne toiset treffit tulee sovittua, jos olet kahvin ja pullan sentään tarjonnut.
Ikävä kyllä se tarjoamatta jättäminen nimenomaan antaa sellaisen kuvan, ettei mies ole oikeasti kiinnostunut. Haluaa siis "omansa takaisin" kun ei näe mitään yhteistä tulevaisuutta. Tai sitten on juuri tuollainen sarjadeittaaja, jolle tulisi muuten deittailu liian kalliiksi. Mies, joka on oikeasti ihastunut ja tosissaan ei ala laskea euroja vielä tuossa vaiheessa. Eikä varsinkaan kutsu treffejä työksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:45"]
[/quote]
[/quote]
Ehkäpä olisi fiksua viedä ne naiset ensitreffeillä ihan vaan kahville, eikä syömään? Kai sinulta nyt muutama euro sentään liikenee? Ja todennäköisimmin ne toiset treffit tulee sovittua, jos olet kahvin ja pullan sentään tarjonnut.
Ikävä kyllä se tarjoamatta jättäminen nimenomaan antaa sellaisen kuvan, ettei mies ole oikeasti kiinnostunut. Haluaa siis "omansa takaisin" kun ei näe mitään yhteistä tulevaisuutta. Tai sitten on juuri tuollainen sarjadeittaaja, jolle tulisi muuten deittailu liian kalliiksi. Mies, joka on oikeasti ihastunut ja tosissaan ei ala laskea euroja vielä tuossa vaiheessa. Eikä varsinkaan kutsu treffejä työksi.
[/quote]
miksi kahvi on liikaa omalle kukkarollesi?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]
Tassa ketjussa tuli taas esille se miksi en loytanyt miesta Suomesta vaan piti etsia ulkomailta. Yhdessa rakastuttiin, perustettiin perhe ja kummankin panoksella on rikastuttu onnellisesti jo 30 vuotta.
[/quote]
paljonko sulla on osuus siitä rikkaudesta? vai vittupassi toimii?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:27"]
Ilmoitatko tapaamillesi miehille seuran maksullisuudesta myös kohteliaasti etukäteen?
[/quote]Entä ilmoittaako mies ystävällisesti etukäteen kun pyytää treffeille: Pyytäisin sinut treffeille,mutta onko sinulla varaa maksaa oma ruokasi?. Eihän voi olettaa,että kun pyydät jotakin ulos, hänellä juuri sillä hetkellä on varaa siihen.Miehen pitäisi jo pyytäessään sanoa,että molemmat maksaa oman osuutensa.Jos itse pyytäisin jotakin mielenkiintoista ihmista treffeille,ilman muuta olettaisin,että maksan koska pyydänkin. Eri juttu on jos seurustellaan, niin silloin voi tietenkin sopia,että kumpikin maksaa itse. Miten usein muuten mämä miehet jotka valittavat,että joutuvat maksamaan/väittävät ,että naisen kuuluu antaa pyllyä ,joutuvat käymään treffeillä kun se niin kalliiksi tulee,että sitä täytyy monessa ketjussa itkeä. Ei taida oikein tuuria naismaailmassa olla. Enkä kyllä ihmettele. Tavat täysin hukassa.
[/quote]
Kerro mistä saan miehenä ilmaisen illanvieton, noin ihan tasa-arvon nimissä?
[/quote]No kyllä meillä ainakin mies saa aina kun käydään ulkona ilmaisen ruuan. Yleensä sillä on aina jäänyt lompsa autoon tai ei muuten vaan satu just silloin olemaan rahaa. No samahan se on ,minä maksan.