Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei kipinöi?

Vierailija
22.09.2015 |

Miksi joku sanoo viehättäväksi, viihtyy seurassa, ottaa paljon yhteyttä, voisi kuvitella suhteen, mutta EI KIPINÖI? Mistä se johtuu??

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"] En ole alusta alkaen inttänyt vaan vasta siinä vaiheessa kun on alkanut vaikuttaa kiinnostukselta. [/quote] Aika hiton moni mies muuten juoksee pakoon ja lujaa, tai ainakin pistää jarrua etenemisvauhtiin, jos heti kun vähänkin ilmaisee kiinnostusta, aletaan tavalla tai toisella painostaa tai inttää. [/quote] En ole painostanut. Olen ollut oma itseni eli hieman flirtti ja kysynyt jos joku asia on mietityttänyt.

[/quote]
en oikein usko ettet ole painostanut... vai tajuatko itsekään omaa käytöstäs?

Vierailija
42/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"]Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta. [/quote] En minäkään ole kiinnostunut naisista, ei huolta. Ja turha väittää että olet yhtäkkiä mies. Täällä käy varmaan 3 miestä Suomesta. Miksikö jankkaan? Siksi ettt asiassa ei ole järkeä. Yritän saada sitä järkeä. Jos olisin saanut elämässäni yleisesti kuvan, että olen epäviehättävä eikä miesmarkkinoilla koskaan onnistu, olisin tyytynyt kohtalooni enkä ihmettelisi. Mutta niin moni kehuu... Jopa erotessa.

[/quote]
Eikai sillä sukupuolella ole väliä luonnekysymyksissä, sukupuolesta riippumatta harva tykkää rasittavista jankuttajista. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos luonne ei ole kohdillaan.
[/quote]

Edelleen, miksi ihminen jonka mielestä minulla ei ole luonne kohdillaan, ottaa päivittäin yhteyttä ja on sanonut, että tulemme hyvin toimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ap:n vastauksista alkaa kyllä paljastua tavattoman ärsyttävä ja rasittava persoona. Oletko asperger tai joku, kun pakkomielteisesti takerrut ajatukseen että asioissa pitäisi aina olla JÄRKEÄ? Ei niissä vaan ihmissuhteissa aina ole.

Vierailija
44/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"]

Näistä ap:n vastauksista alkaa kyllä paljastua tavattoman ärsyttävä ja rasittava persoona. Oletko asperger tai joku, kun pakkomielteisesti takerrut ajatukseen että asioissa pitäisi aina olla JÄRKEÄ? Ei niissä vaan ihmissuhteissa aina ole.

[/quote]
Tää :D Ap vaikuttaa oikeasti tosi päällekäyvältä ja ahdistavalta tyypiltä

Vierailija
45/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä.

[/quote]

Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun.

Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta.
[/quote]

Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?

Vierailija
46/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"]

[/quote]
Tää :D Ap vaikuttaa oikeasti tosi päällekäyvältä ja ahdistavalta tyypiltä
[/quote]

Kyllä asioissa lopulta on järkeä. Olen itsekin miettinyt useasti omista ajatuksistani, että mitä vittua? Ja olen ajatellut, että no asia on nyt vain niin, en minä sen enempää sille mahda. Kunnes lopulta asiat ovat yhtäkkiä kirkastuneet ja olen tajunnut asian pointin. Kaikelle on syy, ja minä olen terveeksi todettu. Just so you know...

Vierailija
47/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"] Näistä ap:n vastauksista alkaa kyllä paljastua tavattoman ärsyttävä ja rasittava persoona. Oletko asperger tai joku, kun pakkomielteisesti takerrut ajatukseen että asioissa pitäisi aina olla JÄRKEÄ? Ei niissä vaan ihmissuhteissa aina ole. [/quote]
Tää :D Ap vaikuttaa oikeasti tosi päällekäyvältä ja ahdistavalta tyypiltä [/quote] Kyllä asioissa lopulta on järkeä. Olen itsekin miettinyt useasti omista ajatuksistani, että mitä vittua? Ja olen ajatellut, että no asia on nyt vain niin, en minä sen enempää sille mahda. Kunnes lopulta asiat ovat yhtäkkiä kirkastuneet ja olen tajunnut asian pointin. Kaikelle on syy, ja minä olen terveeksi todettu. Just so you know...

[/quote]
No mitä jos nytkin antaisit asian olla niin ehkä se selvenee myöhemmin.

Vierailija
48/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene eteenpäin hyvä ihminen, naurettavaa jankkaamista :D

Vierailija
49/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:39"]Koska olet noin saatanan ärsyttävä. Montako spämmiketjua olet tästä aiheesta tehnyt? [/quote] Tämän yhden. Oliko muuta?

[/quote]

En ole tuo äskeinen, mutta nyt en kyllä usko. Olen nähnyt täällä palstalla monen monta ketjua, jossa valitetaan samalla kirjoitustyylillä samasta aiheesta ja vielä lainaillaan tuota aloitusviestiä miljoonaan kertaan.

Vierailija
50/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"] Näistä ap:n vastauksista alkaa kyllä paljastua tavattoman ärsyttävä ja rasittava persoona. Oletko asperger tai joku, kun pakkomielteisesti takerrut ajatukseen että asioissa pitäisi aina olla JÄRKEÄ? Ei niissä vaan ihmissuhteissa aina ole. [/quote]
Tää :D Ap vaikuttaa oikeasti tosi päällekäyvältä ja ahdistavalta tyypiltä [/quote] Kyllä asioissa lopulta on järkeä. Olen itsekin miettinyt useasti omista ajatuksistani, että mitä vittua? Ja olen ajatellut, että no asia on nyt vain niin, en minä sen enempää sille mahda. Kunnes lopulta asiat ovat yhtäkkiä kirkastuneet ja olen tajunnut asian pointin. Kaikelle on syy, ja minä olen terveeksi todettu. Just so you know...

[/quote]
No mitä jos nytkin antaisit asian olla niin ehkä se selvenee myöhemmin.
[/quote]

Jaa milläköhän tavalla??

Vierailija
51/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"]Mene eteenpäin hyvä ihminen, naurettavaa jankkaamista :D
[/quote]

Koko ajan menen eteenpäin?? Ja tämä ei kyllä vedä vertoja sille jankkaukselle mitä av:n etusivulla näkyy päivittäin. Ja kommenteissa. "Lompakkoloinen!1! Mamupatja!1! Sipilä!1!1!! Naiset ovat pinnallisia!!1!1! Raha ennen kaikkea!!!1!! Pakolaiset!!1!! Verorahat!!!111 Seksi!!1!! Vähän lisää seksiä!!11 ja vielä vähän!!1!! Seksi!!1!! Häpykarvat!!111 kiinnostaa niin vitusti!!111"

Vierailija
52/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:39"]Koska olet noin saatanan ärsyttävä. Montako spämmiketjua olet tästä aiheesta tehnyt? [/quote] Tämän yhden. Oliko muuta?

[/quote]

En ole tuo äskeinen, mutta nyt en kyllä usko. Olen nähnyt täällä palstalla monen monta ketjua, jossa valitetaan samalla kirjoitustyylillä samasta aiheesta ja vielä lainaillaan tuota aloitusviestiä miljoonaan kertaan.
[/quote]

Niin, täällähän ei voi ottaa vaikutteita mistään? Demiaikoinakin ilmeisesti koko demin täytti yksi ja sama ihminen sadalla eri nimimerkillä. Kirjoitustyyli ja läpät olivat meinaan niin identtisiä.
Demissä tosiaan kävin joskus vuosia sitten, en enää. Kun siihenkin nyt joku Neiti Nokkela aikoo tarttua.

Vierailija
53/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"]Olet varmaan aika nuori, jos et tiedä, että ei kaikki miehet ole noin vain napattavissa. Ensinnäkin sinun pitäisi uskoa hyvällä, että et vain kolahda kyseiseen mieheen. 

Jos et voi millään ymmärtää miten se on mahdollista, olen tosi pahoillani. Voin kuitenkin vielä kertoa sinulle, että on olemassa lukuisia ja jopa lukemattomia syitä, miksi joku ei halua alkaa tietyn ihmisen kanssa fyysiseen tai muuhunkaan suhteeseen. Ihmisten seksuaaliset mieltymykset voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Lisäksi heillä voi olla traumoja, sairauksia, jne. Mutta pitäisi riittää normaalisti se tieto, että ihmisillä on oma tahto ja omat tunteet ja oma historia.

Tässä tapauksessa voi alkaa kääntää pohdiskelun jo siihen suuntaan, että miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että joku mies ei ole sinusta kiinnostunut. On kauheaa olla vastapuolena tilanteessa, jossa toinen ei vain suostu hyväksymään sitä, että ei kiitos tarkoittaa oikeasti ei kiitos.
[/quote]

Enpä ole kovin tottunut pakkeihin. On se nyt nöyryyttävää, että ensin kehaistaan ja sanotaan että ei mitään estettä vakavaan suhteeseen, ja seuraavassa käänteessä kumotaan kaikki ja ollaan muka ihmeissään, että enhän minä tuollaista ole antanut ymmärtää. Kusipää!

Vierailija
54/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna tämän kuolla vaikka kuinka toivoisitte.

Vierailija
55/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä.

[/quote]

Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun.

Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta.
[/quote]

Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?
[/quote]

Vierailija
57/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä. [/quote] Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun. Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta. [/quote] Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?

[/quote]

No sitä että minua ainakin rupeaa panettamaan kun nukun naisen vieressä,  eikä tulisi mieleen ajatella että tämä nainen ei nyt ole minun tyyppiäni.

Vierailija
58/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä. [/quote] Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun. Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta. [/quote] Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?

[/quote]

No sitä että minua ainakin rupeaa panettamaan kun nukun naisen vieressä,  eikä tulisi mieleen ajatella että tämä nainen ei nyt ole minun tyyppiäni.
[/quote]

Eli...?

Vierailija
59/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä.

[/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun.

[/quote]

Miten sä voit sanoa mitään näin ilkeää? Sua pitäis panna ja perseeseen, ihmisen, johon sä oot rakastunut, mutta joka sanoo sulle, ettei muuta halunnut, kuin PANNA sua! Ja vielä päälle, että oot hyvä tyyppi!

Vierailija
60/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote]
Mitä vittua? Kyllä minäkin voin pitää jotain ihmistä seksikkäänä ja pantavana vaikken hänestä ihmisenä olisi niin kiinnostunut. [/quote] Miksi ihminen, joka ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut ottaa yhteyttä joka päivä? [/quote]
Voisiko hän olla kiinnostunut vain kaverimielessä mutta ei halua loukata tunteitasi jos olet antanut itse kuvan että olet kiinnostunut? Tai sitten hän voi viestitellä monille naisille samaan aikaan ja olla sellainen hurmuri muutenkin luonteeltan [/quote] On ollut rehellinen monissa asioissa ja olen hokenut, että en halua kuulla valheita. Olen skeptinen, mutta lopulta haluan uskoa, jos minulle hoetaan jotian. Asiaan voi vaikuttaa myös se, että ulkonäön puolesta minun ei yleensä ole erityisen hankalaa saada miestä. Luonteeni on huumorintajuinen, heitän läppää kaikille, olen avoin ja kerron paljon asioista. Rehellinen. Jos kokisin, että olen yleisesti ottaen epäviehättävän näköinen, uskoisin että minulle valehdellaan kun kehutaan. Mutta jos usean inttämisenkin jälkeen sanotaan niin, niin uskon sitten.

[/quote]
Toi inttäminen ja jankutus kuulostaa ihan hirveältä. Voisiko siinä olla syy miksei mies ole kiinnostuntu?

[/quote]

Minusta taas ihan normaalilta keskustelulta. Mikä teitä vastaajia oikein vaivaa? :O  En ole ap. Täytyyhän asiat selvittää ja kysyä, älä itse vastaa, jos se jotenkin on liian vaikeaa.