Miksi ei kipinöi?
Miksi joku sanoo viehättäväksi, viihtyy seurassa, ottaa paljon yhteyttä, voisi kuvitella suhteen, mutta EI KIPINÖI? Mistä se johtuu??
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"]Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta. [/quote] En minäkään ole kiinnostunut naisista, ei huolta. Ja turha väittää että olet yhtäkkiä mies. Täällä käy varmaan 3 miestä Suomesta. Miksikö jankkaan? Siksi ettt asiassa ei ole järkeä. Yritän saada sitä järkeä. Jos olisin saanut elämässäni yleisesti kuvan, että olen epäviehättävä eikä miesmarkkinoilla koskaan onnistu, olisin tyytynyt kohtalooni enkä ihmettelisi. Mutta niin moni kehuu... Jopa erotessa.
[/quote]
Eikai sillä sukupuolella ole väliä luonnekysymyksissä, sukupuolesta riippumatta harva tykkää rasittavista jankuttajista. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos luonne ei ole kohdillaan.
[/quote]
Edelleen, miksi ihminen jonka mielestä minulla ei ole luonne kohdillaan, ottaa päivittäin yhteyttä ja on sanonut, että tulemme hyvin toimeen?
[/quote]
Mitä sä nyt oikeasti haluat kuulla sanottavan?!
[/quote]
Ei ole mitään tiettyä asiaa jota erityisesti odottelen. Kunhan ihmettelen kusipäisyyden määrää. Ei mitään rajaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:40"]Eikö mies itsekin kertonut jostain toisesta naisesta
[/quote]
Juu. Ja samalla kyseli seksiasioista, kirjoitteli päivittäin, tapasi mielellään, kehui... Sellaista pientä vain. Erittäin platonista.
Olet varmaan aika nuori, jos et tiedä, että ei kaikki miehet ole noin vain napattavissa. Ensinnäkin sinun pitäisi uskoa hyvällä, että et vain kolahda kyseiseen mieheen.
Jos et voi millään ymmärtää miten se on mahdollista, olen tosi pahoillani. Voin kuitenkin vielä kertoa sinulle, että on olemassa lukuisia ja jopa lukemattomia syitä, miksi joku ei halua alkaa tietyn ihmisen kanssa fyysiseen tai muuhunkaan suhteeseen. Ihmisten seksuaaliset mieltymykset voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Lisäksi heillä voi olla traumoja, sairauksia, jne. Mutta pitäisi riittää normaalisti se tieto, että ihmisillä on oma tahto ja omat tunteet ja oma historia.
Tässä tapauksessa voi alkaa kääntää pohdiskelun jo siihen suuntaan, että miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että joku mies ei ole sinusta kiinnostunut. On kauheaa olla vastapuolena tilanteessa, jossa toinen ei vain suostu hyväksymään sitä, että ei kiitos tarkoittaa oikeasti ei kiitos.
94 lisää, että onhan noita kaikenlaisia hiippareita, jotka haluavat ottaa valokuvia, kuulla likaisia juttuja jne mutta lähtevät silti mieluummin vaikka vilauttelemaan itseään pusikkoon kuin tarttuisivat käsillä olevaan naiseen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"]Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta. [/quote] En minäkään ole kiinnostunut naisista, ei huolta. Ja turha väittää että olet yhtäkkiä mies. Täällä käy varmaan 3 miestä Suomesta. Miksikö jankkaan? Siksi ettt asiassa ei ole järkeä. Yritän saada sitä järkeä. Jos olisin saanut elämässäni yleisesti kuvan, että olen epäviehättävä eikä miesmarkkinoilla koskaan onnistu, olisin tyytynyt kohtalooni enkä ihmettelisi. Mutta niin moni kehuu... Jopa erotessa.
[/quote]
Eikai sillä sukupuolella ole väliä luonnekysymyksissä, sukupuolesta riippumatta harva tykkää rasittavista jankuttajista. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos luonne ei ole kohdillaan.
[/quote]
Edelleen, miksi ihminen jonka mielestä minulla ei ole luonne kohdillaan, ottaa päivittäin yhteyttä ja on sanonut, että tulemme hyvin toimeen?
[/quote]
Mitä sä nyt oikeasti haluat kuulla sanottavan?!