Miksi ei kipinöi?
Miksi joku sanoo viehättäväksi, viihtyy seurassa, ottaa paljon yhteyttä, voisi kuvitella suhteen, mutta EI KIPINÖI? Mistä se johtuu??
Kommentit (105)
Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi.
Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote]
Mitä vittua? Kyllä minäkin voin pitää jotain ihmistä seksikkäänä ja pantavana vaikken hänestä ihmisenä olisi niin kiinnostunut. [/quote] Miksi ihminen, joka ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut ottaa yhteyttä joka päivä?
[/quote]
Voisiko hän olla kiinnostunut vain kaverimielessä mutta ei halua loukata tunteitasi jos olet antanut itse kuvan että olet kiinnostunut? Tai sitten hän voi viestitellä monille naisille samaan aikaan ja olla sellainen hurmuri muutenkin luonteeltan
Ap, olet friendzone-tyyppi tälle miehelle. Hän tykkää sinusta ihmisenä ja varmaan pitää ulkoisestikin viehättävänä, mutta ei vaan tunne riittävää vetovoimaa sinuun seksuaalisesti. Sinä olet hänelle ystävä etkä muuta. Ehkä hän jopa itse on yrittänyt tai yrittää saada itseään kiinnostumaan sinusta myös siinä mielessä, koska kerran tietää että luonteet sopisi yhteen ja järki sanoo että teistä tulisi hyvä pari. Mutta koska on tunnustanut tämän kipinän puute -ongelman, niin jotain sellaista puuttuu, että teistä voisi ystävää enempää tulla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi.
Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella.
[/quote]
Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa.
[/quote]
Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote]
Mitä vittua? Kyllä minäkin voin pitää jotain ihmistä seksikkäänä ja pantavana vaikken hänestä ihmisenä olisi niin kiinnostunut. [/quote] Miksi ihminen, joka ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut ottaa yhteyttä joka päivä?
[/quote]
Voisiko hän olla kiinnostunut vain kaverimielessä mutta ei halua loukata tunteitasi jos olet antanut itse kuvan että olet kiinnostunut? Tai sitten hän voi viestitellä monille naisille samaan aikaan ja olla sellainen hurmuri muutenkin luonteeltan
[/quote]
On ollut rehellinen monissa asioissa ja olen hokenut, että en halua kuulla valheita. Olen skeptinen, mutta lopulta haluan uskoa, jos minulle hoetaan jotian. Asiaan voi vaikuttaa myös se, että ulkonäön puolesta minun ei yleensä ole erityisen hankalaa saada miestä. Luonteeni on huumorintajuinen, heitän läppää kaikille, olen avoin ja kerron paljon asioista. Rehellinen. Jos kokisin, että olen yleisesti ottaen epäviehättävän näköinen, uskoisin että minulle valehdellaan kun kehutaan. Mutta jos usean inttämisenkin jälkeen sanotaan niin, niin uskon sitten.
Eikä henkilö itse ole mikään veistos miltään osin. En puhu siitä, onko "varaa" edellyttää jotain vai ei, koska mielestäni ihmisten lokeroiminen ulkonäön perusteella heihin joilla "on varaa" ja "ei ole varaa" on oksettavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi. Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin. [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella. [/quote] Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa. [/quote] Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään?
[/quote]
Mistäpä kukaan ulkopuolinen voisi sen tietää. Ehkä hän ei halua juuri nyt kenenkään kanssa suhteeseen. Tai ehkä se toinen on myös jollain tapaa väärä, ei tule sitä kipinää.
Se että hän on sinulle puhunut toisesta naisesta yleensä, kyllä minusta myös kertoo sitä tarinaa että sinun ei varmasti kannata suhteesta tämän miehen kanssa haaveilla. Yleensä tuollaisia asioita ei kerro ihmiselle jonka kanssa oikeasti miettii että voisi haluta suhteeseen. Niitä kerrotaan lähinnä kun halutaan hienovaraisesti ilmoittaa että muista, olet kaveri, et muuta, ja naisystävän haen muualta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:56"]Ap, olet friendzone-tyyppi tälle miehelle. Hän tykkää sinusta ihmisenä ja varmaan pitää ulkoisestikin viehättävänä, mutta ei vaan tunne riittävää vetovoimaa sinuun seksuaalisesti. Sinä olet hänelle ystävä etkä muuta. Ehkä hän jopa itse on yrittänyt tai yrittää saada itseään kiinnostumaan sinusta myös siinä mielessä, koska kerran tietää että luonteet sopisi yhteen ja järki sanoo että teistä tulisi hyvä pari. Mutta koska on tunnustanut tämän kipinän puute -ongelman, niin jotain sellaista puuttuu, että teistä voisi ystävää enempää tulla.
[/quote]
Mitä se yleensä on? Minulla on pitkät hiukset, hyvä (turhankin hyvä) hygienia, en ole läski, kasvoni ovat suht symmetriset, kasvoissani ei ole mitään päin näköä pomppaavaa tyyliin iso arpi, iso nenä, surkeat hampaat tms. Naamani on kaikin puolin sopusuhtainen. Edustan sellaista tyyliä josta hän on sanonut pitävänsä. Eli luonnollisuus vs. feikkiys, en kerro kumpi.
MIKÄ SE ASIA ON? En käsitä! En minä itsekään todellakaan hullaannu kenestäkään, eikä ajatus jonkun miehen kropasta saa viisaria värähtämään. Mutta omalla kohdallani se ei tarkoita todellakaan sitä, ettenkö haluaisi. Sen huomaa siinä vaiheessa kun makaan samassa sängyssä miehen kanssa eikä vieläkään tunnu missään. Yhden kerran olen kokenut sen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote]
Mitä vittua? Kyllä minäkin voin pitää jotain ihmistä seksikkäänä ja pantavana vaikken hänestä ihmisenä olisi niin kiinnostunut. [/quote] Miksi ihminen, joka ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut ottaa yhteyttä joka päivä? [/quote]
Voisiko hän olla kiinnostunut vain kaverimielessä mutta ei halua loukata tunteitasi jos olet antanut itse kuvan että olet kiinnostunut? Tai sitten hän voi viestitellä monille naisille samaan aikaan ja olla sellainen hurmuri muutenkin luonteeltan [/quote] On ollut rehellinen monissa asioissa ja olen hokenut, että en halua kuulla valheita. Olen skeptinen, mutta lopulta haluan uskoa, jos minulle hoetaan jotian. Asiaan voi vaikuttaa myös se, että ulkonäön puolesta minun ei yleensä ole erityisen hankalaa saada miestä. Luonteeni on huumorintajuinen, heitän läppää kaikille, olen avoin ja kerron paljon asioista. Rehellinen. Jos kokisin, että olen yleisesti ottaen epäviehättävän näköinen, uskoisin että minulle valehdellaan kun kehutaan. Mutta jos usean inttämisenkin jälkeen sanotaan niin, niin uskon sitten.
[/quote]
Toi inttäminen ja jankutus kuulostaa ihan hirveältä. Voisiko siinä olla syy miksei mies ole kiinnostuntu?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi. Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin. [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella. [/quote] Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa. [/quote] Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään?
[/quote]
Mistäpä kukaan ulkopuolinen voisi sen tietää. Ehkä hän ei halua juuri nyt kenenkään kanssa suhteeseen. Tai ehkä se toinen on myös jollain tapaa väärä, ei tule sitä kipinää.
Se että hän on sinulle puhunut toisesta naisesta yleensä, kyllä minusta myös kertoo sitä tarinaa että sinun ei varmasti kannata suhteesta tämän miehen kanssa haaveilla. Yleensä tuollaisia asioita ei kerro ihmiselle jonka kanssa oikeasti miettii että voisi haluta suhteeseen. Niitä kerrotaan lähinnä kun halutaan hienovaraisesti ilmoittaa että muista, olet kaveri, et muuta, ja naisystävän haen muualta.
[/quote]
Sitä olen sanonutkin. Enkä ole tässä haaveilemassa mistään, sitä ihmistä ei ole minulle enää. Haluan vain tajuta homman nimen. Että MIKÄ se pointti on?!
Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote]
Mitä vittua? Kyllä minäkin voin pitää jotain ihmistä seksikkäänä ja pantavana vaikken hänestä ihmisenä olisi niin kiinnostunut. [/quote] Miksi ihminen, joka ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut ottaa yhteyttä joka päivä? [/quote]
Voisiko hän olla kiinnostunut vain kaverimielessä mutta ei halua loukata tunteitasi jos olet antanut itse kuvan että olet kiinnostunut? Tai sitten hän voi viestitellä monille naisille samaan aikaan ja olla sellainen hurmuri muutenkin luonteeltan [/quote] On ollut rehellinen monissa asioissa ja olen hokenut, että en halua kuulla valheita. Olen skeptinen, mutta lopulta haluan uskoa, jos minulle hoetaan jotian. Asiaan voi vaikuttaa myös se, että ulkonäön puolesta minun ei yleensä ole erityisen hankalaa saada miestä. Luonteeni on huumorintajuinen, heitän läppää kaikille, olen avoin ja kerron paljon asioista. Rehellinen. Jos kokisin, että olen yleisesti ottaen epäviehättävän näköinen, uskoisin että minulle valehdellaan kun kehutaan. Mutta jos usean inttämisenkin jälkeen sanotaan niin, niin uskon sitten.
[/quote]
Toi inttäminen ja jankutus kuulostaa ihan hirveältä. Voisiko siinä olla syy miksei mies ole kiinnostuntu?
[/quote]
En ole alusta alkaen inttänyt vaan vasta siinä vaiheessa kun on alkanut vaikuttaa kiinnostukselta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi. Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin. [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella. [/quote] Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa. [/quote] Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään? [/quote] Mistäpä kukaan ulkopuolinen voisi sen tietää. Ehkä hän ei halua juuri nyt kenenkään kanssa suhteeseen. Tai ehkä se toinen on myös jollain tapaa väärä, ei tule sitä kipinää. Se että hän on sinulle puhunut toisesta naisesta yleensä, kyllä minusta myös kertoo sitä tarinaa että sinun ei varmasti kannata suhteesta tämän miehen kanssa haaveilla. Yleensä tuollaisia asioita ei kerro ihmiselle jonka kanssa oikeasti miettii että voisi haluta suhteeseen. Niitä kerrotaan lähinnä kun halutaan hienovaraisesti ilmoittaa että muista, olet kaveri, et muuta, ja naisystävän haen muualta. [/quote] Sitä olen sanonutkin. Enkä ole tässä haaveilemassa mistään, sitä ihmistä ei ole minulle enää. Haluan vain tajuta homman nimen. Että MIKÄ se pointti on?!
[/quote]
En usko että koskaan saat sitä tietää. Voi olla ettei mies tiedä sitä itsekään. Joskus täytyy vaan hyväksyä että selityksiä ei saa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"] En ole alusta alkaen inttänyt vaan vasta siinä vaiheessa kun on alkanut vaikuttaa kiinnostukselta.
[/quote]
Aika hiton moni mies muuten juoksee pakoon ja lujaa, tai ainakin pistää jarrua etenemisvauhtiin, jos heti kun vähänkin ilmaisee kiinnostusta, aletaan tavalla tai toisella painostaa tai inttää.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"]Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta.
[/quote]
En minäkään ole kiinnostunut naisista, ei huolta. Ja turha väittää että olet yhtäkkiä mies. Täällä käy varmaan 3 miestä Suomesta. Miksikö jankkaan? Siksi ettt asiassa ei ole järkeä. Yritän saada sitä järkeä. Jos olisin saanut elämässäni yleisesti kuvan, että olen epäviehättävä eikä miesmarkkinoilla koskaan onnistu, olisin tyytynyt kohtalooni enkä ihmettelisi. Mutta niin moni kehuu... Jopa erotessa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi. Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin. [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella. [/quote] Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa. [/quote] Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään? [/quote] Mistäpä kukaan ulkopuolinen voisi sen tietää. Ehkä hän ei halua juuri nyt kenenkään kanssa suhteeseen. Tai ehkä se toinen on myös jollain tapaa väärä, ei tule sitä kipinää. Se että hän on sinulle puhunut toisesta naisesta yleensä, kyllä minusta myös kertoo sitä tarinaa että sinun ei varmasti kannata suhteesta tämän miehen kanssa haaveilla. Yleensä tuollaisia asioita ei kerro ihmiselle jonka kanssa oikeasti miettii että voisi haluta suhteeseen. Niitä kerrotaan lähinnä kun halutaan hienovaraisesti ilmoittaa että muista, olet kaveri, et muuta, ja naisystävän haen muualta. [/quote] Sitä olen sanonutkin. Enkä ole tässä haaveilemassa mistään, sitä ihmistä ei ole minulle enää. Haluan vain tajuta homman nimen. Että MIKÄ se pointti on?!
[/quote]
En usko että koskaan saat sitä tietää. Voi olla ettei mies tiedä sitä itsekään. Joskus täytyy vaan hyväksyä että selityksiä ei saa.
[/quote]
Ei minun tarvitse. Vai miten ajattelit pakottaa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"] En ole alusta alkaen inttänyt vaan vasta siinä vaiheessa kun on alkanut vaikuttaa kiinnostukselta.
[/quote]
Aika hiton moni mies muuten juoksee pakoon ja lujaa, tai ainakin pistää jarrua etenemisvauhtiin, jos heti kun vähänkin ilmaisee kiinnostusta, aletaan tavalla tai toisella painostaa tai inttää.
[/quote]
En ole painostanut. Olen ollut oma itseni eli hieman flirtti ja kysynyt jos joku asia on mietityttänyt.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:09"]Tän ketjun perusteella olen saanut sinusta erittäin rasittavan kuvan, en ainakaan itse olisi kiinnostunut. Jankkaat vaan samoja asioita koko ajan ja vaikutat helvetin takertuvalta persoonalta. [/quote] En minäkään ole kiinnostunut naisista, ei huolta. Ja turha väittää että olet yhtäkkiä mies. Täällä käy varmaan 3 miestä Suomesta. Miksikö jankkaan? Siksi ettt asiassa ei ole järkeä. Yritän saada sitä järkeä. Jos olisin saanut elämässäni yleisesti kuvan, että olen epäviehättävä eikä miesmarkkinoilla koskaan onnistu, olisin tyytynyt kohtalooni enkä ihmettelisi. Mutta niin moni kehuu... Jopa erotessa.
[/quote]
Eikai sillä sukupuolella ole väliä luonnekysymyksissä, sukupuolesta riippumatta harva tykkää rasittavista jankuttajista. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos luonne ei ole kohdillaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä.
[/quote]
Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi. Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun.
Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä. [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella.
[/quote]
Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa.