Miten huomauttaa naapuria nätisti parkkeerauksesta?
En siis tunne tätä naapuria edes ulkonäöltä. Mutta hänen parkkiruutunsa on omani vieressä. Hän ajaa aina autonsa vinoon ja osittain minun paikkani puolelle. Joskus väli on niin ahdas, etten ole päässyt ajamaan omalle paikalleni lainkaan. Olen laatimassa hänen autonsa tuulilasiin heippalappua. Mieleen tulee pelkästään rumia sanoja. Miten ilmaisisin kivasti tai edes asiallisesti, että hänen tulee jatkossa parkkeerata omalle puolelleen?
Kommentit (10)
"Hei, naapuri!
En pääse omalle paikalleni, jos autosi on ruudun ulkopuolella. Pysäköithän jatkossa oman ruutusi sisään. Kiitos paljon!"
t. naapuri
Ei kai se tuon kummempia runoelmia vaadi.
Löysää rankaan pultit, katko jarruletkut, naarmuta tai tuikkaa tuleen.
Hei!
Olen naapurisi ja olisi kiva tutustua lähemmin. Tule pimpauttamaan ovikelloani, kun ehdit!
terv Tiina, A7
Vierailija kirjoitti:
Ruuvi renkaan taakse. Oppiipaha!
Kaikkien renkaiden taakse.
Vedä avaimella koko kyljen mittainen syvä naarmu, mutta toiselle puolelle kuin oma parkkiruutusi on. Ruuvi renkaantaakse on myös hyvä keino.
Reilu puoli vuotta olin samassa pinhuusissa. Oli sen "rodun" edustajia, että päätin olla vain hiljaa, koska autoni kuitenkin sain sujutettua omalle paikalleen. Useamman kerran viereinen auto oli kokenut kovia ajoretkillään, viimeiseksi kerrakseen jäi se, kun ajoi suht uuden auton suoraan pylvästä päin siinä vieressä... Myönnän, että jännitti normia enemmän mennä parkkipaikalle tuolloin. Nyt tilanne on täysin normaali.
Mun pojalla oli sama ongelma , naapurien ruotsalaiset vieraat ym muutkin käyttivät ruutua, ensin laittoi auton tuulilasiin lapun sitten seinään lapun rekkarinumeronsa että varattu hänelle. Nyt pitää toista autoaan siinä kun haki sen vuokratalliista pois.
Soitat Parkki-Petelle tms. kuka nyt ikinä valvoo pihallanne pysäköintiä. Väärin ruutuun parkkeeraaminen aiheuttaa seuraamusmaksun. Oppii kantapään kautta.
Laita että on ollut monta läheltäpiti tilannetta ja että et vastaa kolhuista jos auto on liian lähellä omaasi.
Jos se ei tepsi vedä naarmut kylkeen.