Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei kipinöi?

Vierailija
22.09.2015 |

Miksi joku sanoo viehättäväksi, viihtyy seurassa, ottaa paljon yhteyttä, voisi kuvitella suhteen, mutta EI KIPINÖI? Mistä se johtuu??

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä. [/quote] Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun. Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta. [/quote] Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?

[/quote]

No sitä että minua ainakin rupeaa panettamaan kun nukun naisen vieressä,  eikä tulisi mieleen ajatella että tämä nainen ei nyt ole minun tyyppiäni.
[/quote]

Eli...?
[/quote]

Vierailija
62/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:57"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Kipinöinti on seksuaalista vetovoimaa. Jos sitä ei ole, niin hän vain ei tunne sitä tarpeeksi. Ehkä pitää sinua yleisesti ottaen viehättävän näköisenä jne, mutta jokaisella on ne omat mieltymykset ja sinä et ole niiden mukaisella tavalla viehättävä. Siksi ei kipinöi. Hyväksy asia, unohda hänet ja siirry eteenpäin. [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"] Miten voi pitää pantavana jos ei kipinöi? [/quote] Niinpä. Yleensähän näissä "ei kipinöi" tapauksissa on juuri päinvastainen ongelma, eli tuntee kyllä jotain henkistä yhteyttä, tykkää jutella, voi tuntea sielunkumppanuutta jopa, mutta ei vaan seksuaalisessa mielessä syystä tai toisesta sytytä.  [/quote] Mutta silti sanoi pitävänsä viehättävänä. Sanoin, ettei minulle tarvitse valehdella. [/quote] Viehättävyys on ihan eri asia kuin sellainen kipinöinti, joka on jonkinlaista eläimellistä vetovoimaa. Minäkin tiedän kavereissani pari miestä, jotka on minusta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin viehättäviä, mutta en vaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Tunenn heitä kohtaan kuin rakasta veljeä tai serkkua kohtaan, en kuten kumppania tai puolisoa.  [/quote] Miksi tyyppi on puhunut toisesta naisesta muttei ole edennyt hänenkään kanssaan mihinkään? [/quote] Mistäpä kukaan ulkopuolinen voisi sen tietää. Ehkä hän ei halua juuri nyt kenenkään kanssa suhteeseen. Tai ehkä se toinen on myös jollain tapaa väärä, ei tule sitä kipinää.  Se että hän on sinulle puhunut toisesta naisesta yleensä, kyllä minusta myös kertoo sitä tarinaa että sinun ei varmasti kannata suhteesta tämän miehen kanssa haaveilla. Yleensä  tuollaisia asioita ei kerro ihmiselle jonka kanssa oikeasti miettii että voisi haluta suhteeseen. Niitä kerrotaan lähinnä kun halutaan hienovaraisesti ilmoittaa että muista, olet kaveri, et muuta, ja naisystävän haen muualta. [/quote] Sitä olen sanonutkin. Enkä ole tässä haaveilemassa mistään, sitä ihmistä ei ole minulle enää. Haluan vain tajuta homman nimen. Että MIKÄ se pointti on?!

[/quote]

Ehkä mies on sellainen sairas tyyppi, joka nauttii kun saa naisten ihailua ja ihastumista. Olen itsekin tavannut kerran erään. Seksiä ei halunnut. Hän on nyt 45-vuotias, eli en usko, että on sama tyyppi. Eli tarkoituskaan ei ole koskaan etsiä seuraa oikeasti, ei kykene suhteeseen, mutta silti on niin tunnevammainen, ettei tajua, mitä sellainen vehtaaminen ja pelailu tekee toiselle, eli sille kohteelle, jonka nämä idiootit haluavat nähdä rakastuvan itseensä. Jotenkin näin. Että mäkin voisin tappaa sen idiootin luuserin, noh, lohduttaudun ajatuksella, ettei se saa edes pillua koskaan. (Tai saisi, mutta ei vain ota, koska en tiedä. Heterokin on mutta pirun persoonallisuushäiriöinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"]

Näistä ap:n vastauksista alkaa kyllä paljastua tavattoman ärsyttävä ja rasittava persoona. Oletko asperger tai joku, kun pakkomielteisesti takerrut ajatukseen että asioissa pitäisi aina olla JÄRKEÄ? Ei niissä vaan ihmissuhteissa aina ole.

[/quote]

Ihminen on looginen. Jopa tunteiden takana olevssa ajatuksissa on logiikka. Vain TYHMÄT ei-assit kuvittelevat, että asioissa nyt ei vaan ole järkeä, kun taas fiksummat osaavat ainakin esittää kysymyksiä. Tyhmänä on toki helpompaa, en mä sillä.

Vierailija
64/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"]

Mene eteenpäin hyvä ihminen, naurettavaa jankkaamista :D

[/quote]

Voisitko ihan perustella, miksi tämä on naurettavaa?  Minua ihan kiinnostaa. Siis kysyminen on naurettavaa, kun sä et osaa vastata? Saatanan yksinkertainen, häpeä!

En ole ap

Vierailija
65/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisesta ei ollut kyse kummankaan kohdalla, mutta jotain siinä oli... Tai siis ei näköjään ollut. Olen iloisesti yllättynyt puolustavista viesteistä ketjussa. Minä olen vain ihminen, joka tarvitsee järkeilyä päästäkseen eteenpäin elämässä. En kylmkene vain sivuuttamaan tunnepuolen asioita ja jatkaa kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan. Epäilen, että hänellä on tapana testailla keille kaikille kelpaisi, mutta tosipaikan tullen ei pystykään mihinkään? Tiedlstaa varmasti olevansa ei-yleisesti-niin-haluttu henkilö, että mitä lie sitten, varmaan pelkää saavansa kritiikkiä. Kyllä tuntuu pahalta luottaa ihmisiin, kun kerta toisensa jälkeen saa huomata, ettei kannattaisi. Todella alhainen ja huono olo.

Vierailija
66/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:14"]Rakastumisesta ei ollut kyse kummankaan kohdalla, mutta jotain siinä oli... Tai siis ei näköjään ollut. Olen iloisesti yllättynyt puolustavista viesteistä ketjussa. Minä olen vain ihminen, joka tarvitsee järkeilyä päästäkseen eteenpäin elämässä. En kylmkene vain sivuuttamaan tunnepuolen asioita ja jatkaa kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan. Epäilen, että hänellä on tapana testailla keille kaikille kelpaisi, mutta tosipaikan tullen ei pystykään mihinkään? Tiedlstaa varmasti olevansa ei-yleisesti-niin-haluttu henkilö, että mitä lie sitten, varmaan pelkää saavansa kritiikkiä. Kyllä tuntuu pahalta luottaa ihmisiin, kun kerta toisensa jälkeen saa huomata, ettei kannattaisi. Todella alhainen ja huono olo.
[/quote]

Kykene* ja tiedostaa*

Vierailija
67/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"]

Mene eteenpäin hyvä ihminen, naurettavaa jankkaamista :D

[/quote]

Voisitko ihan perustella, miksi tämä on naurettavaa?  Minua ihan kiinnostaa. Siis kysyminen on naurettavaa, kun sä et osaa vastata? Saatanan yksinkertainen, häpeä!

En ole ap
[/quote]

Kiitos sinullekin. Välillä av:llä saa yllättyä iloisesti, kun joku kommentoikin kiltisti.

Vierailija
68/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:42"]Kukaan täyspäinen ei halua ap:n kaltaista jankkaajaa! [/quote] Kuten sanoin, en ole jankannut päivästä 1 lähtien. Vasta siinä vaiheessa kun tyyppi rupesi flirtiksi. [/quote]
Eli juttu meni näin; tyyppi oli aluksi kiinnostunut sinusta ja oli flirttaileva, mutta rupesit ahdistelemaan häntä jankutuksella ja muulla vastaavalla, jolloin tyyppi etääntyi, ja sinä vaan jatkoit ahdistelua (ehkä angstausta). Nyt tyyppi ei halua pahoittaa mieltäsi sanomalla suoraan ei ja pelkää että masennut siitä sillä hän huomaa huonon itsetuntosi ja takertuvaisuutesi, joten yrittää vihjailla sinulle ettei ole kiinnostunut sinusta esimerkiksi sillä, että kertoo nähneensä toista naista.

Etene elämässäsi. [/quote] Sanoi kyllä olleensa alusta asti kaverimielellä. Ja naisesta puhui jo silloin, tosin ei heti ensimetreillä. Enkä ole jankuttanut vaan ottanut puheeksi asioita. Ei se ole minun vastuullani jos toinen antaa ymmärtää jotain ja jälkeenpäin sanoo, ettei siinä mitään ollut. Se oli vain sellaista.

[/quote]
Niin, ei se sinun vikasi ole jos joku flirttailee huvikseen. Jotkut vain tekevät sellaista. Ehkä annat vain ko. tyypin olla ja menet eteenpäin koska hän ei halua muuta kuin kevyttä leikkiä.

[/quote]

Sellaisia pitää rankaista, itse ainakn sain aivan hirveät sydänsurut kyseisestä "leikistä". Ja sinäkin vaan tunnut "ymmärtävän". Ei sellaset kusipäät tartte elintilaa. Vähintään pitää mollata täällä ja tietty antaa oikeassakin elämässä ymmärtää oma arvonsa, joka on hatullinen paskaa. 

Miten voi olla tällaisia "ymmärtäjiä", ei kai se pointti nyt se olekaan, ettei ole sen loukatun vastuulla, vaan näiden sydänsurujen aiheuttajien vastuulla on se, että satuttavat muita!!!! 

Vierailija
69/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"]

Olet varmaan aika nuori, jos et tiedä, että ei kaikki miehet ole noin vain napattavissa. Ensinnäkin sinun pitäisi uskoa hyvällä, että et vain kolahda kyseiseen mieheen. 

Jos et voi millään ymmärtää miten se on mahdollista, olen tosi pahoillani. Voin kuitenkin vielä kertoa sinulle, että on olemassa lukuisia ja jopa lukemattomia syitä, miksi joku ei halua alkaa tietyn ihmisen kanssa fyysiseen tai muuhunkaan suhteeseen. Ihmisten seksuaaliset mieltymykset voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Lisäksi heillä voi olla traumoja, sairauksia, jne. Mutta pitäisi riittää normaalisti se tieto, että ihmisillä on oma tahto ja omat tunteet ja oma historia.

Tässä tapauksessa voi alkaa kääntää pohdiskelun jo siihen suuntaan, että miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että joku mies ei ole sinusta kiinnostunut. On kauheaa olla vastapuolena tilanteessa, jossa toinen ei vain suostu hyväksymään sitä, että ei kiitos tarkoittaa oikeasti ei kiitos.

[/quote]

No miksi flirttailee sitten, voisitko selventää sen? Tekee aika paljon, saadakseen sinut luulemaan, että tässä todellakin on suhde kehittymässä? Kuten eräs ttäällä kerran hienosti muotoili (ja sama oli minullakin kyseessä) "kaikki vastaavat toiminnat ja tilanteet miehen kanssa ovat aina ennen TODELLAKIN johtaneet suhteeseen." Siis annetaan kertakaikkiaan ymmärtää, mutta sitten... Ei mitään. Että sellainen on PASKAMAISTA! 

En ole ap

Vierailija
70/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:14"]

Rakastumisesta ei ollut kyse kummankaan kohdalla, mutta jotain siinä oli... Tai siis ei näköjään ollut. Olen iloisesti yllättynyt puolustavista viesteistä ketjussa. Minä olen vain ihminen, joka tarvitsee järkeilyä päästäkseen eteenpäin elämässä. En kylmkene vain sivuuttamaan tunnepuolen asioita ja jatkaa kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan. Epäilen, että hänellä on tapana testailla keille kaikille kelpaisi, mutta tosipaikan tullen ei pystykään mihinkään? Tiedlstaa varmasti olevansa ei-yleisesti-niin-haluttu henkilö, että mitä lie sitten, varmaan pelkää saavansa kritiikkiä. Kyllä tuntuu pahalta luottaa ihmisiin, kun kerta toisensa jälkeen saa huomata, ettei kannattaisi. Todella alhainen ja huono olo.

[/quote]

Mulla oli NIIN samaa, siis se mies oli luuseri, ei sillä ollut "mitään". Paitsi ihana luonne ja kultainen sydän, tai siis niin mä luulin. Noh, en mäkään luule enää. Satutti minua todella pahasti, onneksi sentään edes jotenkin tiedostaa asian. Silti tiedän sen vain jatkaneen. Varokaa A.S.:a Jämsänkoskella. 

Vierailija
71/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis kokenut ilmeisen saman kuvion, kuin sä, ap. 

t. Se joka tasan ymmärtää sua. Kysyin aivan noita samoja kysymyksiä aikanaan. Ja oli ihan hirveän vaikea päästä irti :( Minä rakastuin (ja kipinöin) ja niin tapahtuu niin ääriharvoin, että epäilen, ettei ehkä enää koskaan. Ja näköjään kohteenkin pitää olla joku helvetin tunnevammainen. Eli ei se edes kannattaisikaan. :((

Vierailija
72/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:42"]Kukaan täyspäinen ei halua ap:n kaltaista jankkaajaa! [/quote] Kuten sanoin, en ole jankannut päivästä 1 lähtien. Vasta siinä vaiheessa kun tyyppi rupesi flirtiksi. [/quote]
Eli juttu meni näin; tyyppi oli aluksi kiinnostunut sinusta ja oli flirttaileva, mutta rupesit ahdistelemaan häntä jankutuksella ja muulla vastaavalla, jolloin tyyppi etääntyi, ja sinä vaan jatkoit ahdistelua (ehkä angstausta). Nyt tyyppi ei halua pahoittaa mieltäsi sanomalla suoraan ei ja pelkää että masennut siitä sillä hän huomaa huonon itsetuntosi ja takertuvaisuutesi, joten yrittää vihjailla sinulle ettei ole kiinnostunut sinusta esimerkiksi sillä, että kertoo nähneensä toista naista.

Etene elämässäsi. [/quote] Sanoi kyllä olleensa alusta asti kaverimielellä. Ja naisesta puhui jo silloin, tosin ei heti ensimetreillä. Enkä ole jankuttanut vaan ottanut puheeksi asioita. Ei se ole minun vastuullani jos toinen antaa ymmärtää jotain ja jälkeenpäin sanoo, ettei siinä mitään ollut. Se oli vain sellaista.

[/quote]
Niin, ei se sinun vikasi ole jos joku flirttailee huvikseen. Jotkut vain tekevät sellaista. Ehkä annat vain ko. tyypin olla ja menet eteenpäin koska hän ei halua muuta kuin kevyttä leikkiä.

[/quote]

Sellaisia pitää rankaista, itse ainakn sain aivan hirveät sydänsurut kyseisestä "leikistä". Ja sinäkin vaan tunnut "ymmärtävän". Ei sellaset kusipäät tartte elintilaa. Vähintään pitää mollata täällä ja tietty antaa oikeassakin elämässä ymmärtää oma arvonsa, joka on hatullinen paskaa. 

Miten voi olla tällaisia "ymmärtäjiä", ei kai se pointti nyt se olekaan, ettei ole sen loukatun vastuulla, vaan näiden sydänsurujen aiheuttajien vastuulla on se, että satuttavat muita!!!! 
[/quote]

Niinpä... Olen hokenut itselleni sitä, että en edes ihmettelisi jos mies olisi ollut "perus pleijerin" näköinen. Sellainen, joka luulee olevansa lahja maailmalle, koska instassa satelee tykkäyksiä/sydämiä mitä lie ja naiset katsovat päin. Sellaisille tuollainen käytös on ihan arkipäivää ja tuskin itkeskelisin asiaa ollenkaan. Mutta sitten kun "maailman kilteimmän" oloinen mies tekee tällaisen tempun, niin kyllä tulee täysin nolla olo. Ensin hän hankki luottamukseni ja kiintymykseni ja sen jälkeen polki maahan. Jos olisimme jutelleet alusta alkaen säästä ja töistä tmv., tuskin olisin koskaan kokenut tätä tunnetta...

Vierailija
73/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"]

Olet varmaan aika nuori, jos et tiedä, että ei kaikki miehet ole noin vain napattavissa. Ensinnäkin sinun pitäisi uskoa hyvällä, että et vain kolahda kyseiseen mieheen. 

Jos et voi millään ymmärtää miten se on mahdollista, olen tosi pahoillani. Voin kuitenkin vielä kertoa sinulle, että on olemassa lukuisia ja jopa lukemattomia syitä, miksi joku ei halua alkaa tietyn ihmisen kanssa fyysiseen tai muuhunkaan suhteeseen. Ihmisten seksuaaliset mieltymykset voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Lisäksi heillä voi olla traumoja, sairauksia, jne. Mutta pitäisi riittää normaalisti se tieto, että ihmisillä on oma tahto ja omat tunteet ja oma historia.

Tässä tapauksessa voi alkaa kääntää pohdiskelun jo siihen suuntaan, että miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että joku mies ei ole sinusta kiinnostunut. On kauheaa olla vastapuolena tilanteessa, jossa toinen ei vain suostu hyväksymään sitä, että ei kiitos tarkoittaa oikeasti ei kiitos.

[/quote]

No miksi flirttailee sitten, voisitko selventää sen? Tekee aika paljon, saadakseen sinut luulemaan, että tässä todellakin on suhde kehittymässä? Kuten eräs ttäällä kerran hienosti muotoili (ja sama oli minullakin kyseessä) "kaikki vastaavat toiminnat ja tilanteet miehen kanssa ovat aina ennen TODELLAKIN johtaneet suhteeseen." Siis annetaan kertakaikkiaan ymmärtää, mutta sitten... Ei mitään. Että sellainen on PASKAMAISTA! 

En ole ap
[/quote]

Ihanaa että vaihteeksi joku/jotkut ymmärtävät minua. Olen jotenkin ihan horroksessa. Kaikki on vain ohi. En pysty enkä halua enää kuulla hänestä mitään. Surkea olo.

Vierailija
74/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:27"]Oon siis kokenut ilmeisen saman kuvion, kuin sä, ap. 

t. Se joka tasan ymmärtää sua. Kysyin aivan noita samoja kysymyksiä aikanaan. Ja oli ihan hirveän vaikea päästä irti :( Minä rakastuin (ja kipinöin) ja niin tapahtuu niin ääriharvoin, että epäilen, ettei ehkä enää koskaan. Ja näköjään kohteenkin pitää olla joku helvetin tunnevammainen. Eli ei se edes kannattaisikaan. :((
[/quote]

:( Kai pitäisi vain uskotella, ajatella, että tuollainen ihminen tekee samat temput takuulla muillekin. Mutta toisaalta en kuitenkaan halua elää elämääni uskotellen asioita. Haluan tietää totuudet asioista... Pahinta on ehkä se, että niin kultaisen ja kiltin oloinen ihminen voi tehdä jotain niin julmaa, "ymmärtämättä" edes mitä aiheuttas toiselle. Täysin "ihmeissään" vain, että mitäs sinä nyt taas, enhän minä mitään?

Vierailija
75/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:03"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:42"]Kukaan täyspäinen ei halua ap:n kaltaista jankkaajaa! [/quote] Kuten sanoin, en ole jankannut päivästä 1 lähtien. Vasta siinä vaiheessa kun tyyppi rupesi flirtiksi. [/quote]

Etene elämässäsi. [/quote] Sanoi kyllä olleensa alusta asti kaverimielellä. Ja naisesta puhui jo silloin, tosin ei heti ensimetreillä. Enkä ole jankuttanut vaan ottanut puheeksi asioita. Ei se ole minun vastuullani jos toinen antaa ymmärtää jotain ja jälkeenpäin sanoo, ettei siinä mitään ollut. Se oli vain sellaista. [/quote]
Niin, ei se sinun vikasi ole jos joku flirttailee huvikseen. Jotkut vain tekevät sellaista. Ehkä annat vain ko. tyypin olla ja menet eteenpäin koska hän ei halua muuta kuin kevyttä leikkiä. [/quote] Sellaisia pitää rankaista, itse ainakn sain aivan hirveät sydänsurut kyseisestä "leikistä". Ja sinäkin vaan tunnut "ymmärtävän". Ei sellaset kusipäät tartte elintilaa. Vähintään pitää mollata täällä ja tietty antaa oikeassakin elämässä ymmärtää oma arvonsa, joka on hatullinen paskaa.  Miten voi olla tällaisia "ymmärtäjiä", ei kai se pointti nyt se olekaan, ettei ole sen loukatun vastuulla, vaan näiden sydänsurujen aiheuttajien vastuulla on se, että satuttavat muita!!!!  [/quote] Niinpä... Olen hokenut itselleni sitä, että en edes ihmettelisi jos mies olisi ollut "perus pleijerin" näköinen. Sellainen, joka luulee olevansa lahja maailmalle, koska instassa satelee tykkäyksiä/sydämiä mitä lie ja naiset katsovat päin. Sellaisille tuollainen käytös on ihan arkipäivää ja tuskin itkeskelisin asiaa ollenkaan. Mutta sitten kun "maailman kilteimmän" oloinen mies tekee tällaisen tempun, niin kyllä tulee täysin nolla olo. Ensin hän hankki luottamukseni ja kiintymykseni ja sen jälkeen polki maahan. Jos olisimme jutelleet alusta alkaen säästä ja töistä tmv., tuskin olisin koskaan kokenut tätä tunnetta...

[/quote]

Juu juu, kuulostaa niin samalta. Harmi, että näitä on ilmeisesti useitakin. Ainakin tämä mun tapaus on oikeasti lohduton, sillä ON todella vaikeaa omassa elämässään lapsuudesta johtuen, enkä siksi odottanut itsekään paljoa. Mutta edes jonkinlaista reiluutta, mutta se olikin virhe. Miehen toimintaa voisi kuvailla jopa sellaiseksi, että saa nautinnon myös siitä torjumisen hetkestä. (Kuin ensin siitä, että toinen kiintyy ja ihastuu). 

Ehkä oikeasti käy sillä läpi jotakin omaa karua lapsuuden hylkäämis- ja torjuntakokemusta. Että "tuottaa" sen itse aikuisena toiselle, "heikommalleen" ( rakastunut on aika heikko usein, kuten mä olin ainakin.) Ja sit oli vielä olevinaan pahoillaan. Vaikka siinä torjunnassaan järkähtämätön ja jopa julma.

Vierailija
76/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:03"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:44"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:42"]Kukaan täyspäinen ei halua ap:n kaltaista jankkaajaa! [/quote] Kuten sanoin, en ole jankannut päivästä 1 lähtien. Vasta siinä vaiheessa kun tyyppi rupesi flirtiksi. [/quote]

Etene elämässäsi. [/quote] Sanoi kyllä olleensa alusta asti kaverimielellä. Ja naisesta puhui jo silloin, tosin ei heti ensimetreillä. Enkä ole jankuttanut vaan ottanut puheeksi asioita. Ei se ole minun vastuullani jos toinen antaa ymmärtää jotain ja jälkeenpäin sanoo, ettei siinä mitään ollut. Se oli vain sellaista. [/quote]
Niin, ei se sinun vikasi ole jos joku flirttailee huvikseen. Jotkut vain tekevät sellaista. Ehkä annat vain ko. tyypin olla ja menet eteenpäin koska hän ei halua muuta kuin kevyttä leikkiä. [/quote] Sellaisia pitää rankaista, itse ainakn sain aivan hirveät sydänsurut kyseisestä "leikistä". Ja sinäkin vaan tunnut "ymmärtävän". Ei sellaset kusipäät tartte elintilaa. Vähintään pitää mollata täällä ja tietty antaa oikeassakin elämässä ymmärtää oma arvonsa, joka on hatullinen paskaa.  Miten voi olla tällaisia "ymmärtäjiä", ei kai se pointti nyt se olekaan, ettei ole sen loukatun vastuulla, vaan näiden sydänsurujen aiheuttajien vastuulla on se, että satuttavat muita!!!!  [/quote] Niinpä... Olen hokenut itselleni sitä, että en edes ihmettelisi jos mies olisi ollut "perus pleijerin" näköinen. Sellainen, joka luulee olevansa lahja maailmalle, koska instassa satelee tykkäyksiä/sydämiä mitä lie ja naiset katsovat päin. Sellaisille tuollainen käytös on ihan arkipäivää ja tuskin itkeskelisin asiaa ollenkaan. Mutta sitten kun "maailman kilteimmän" oloinen mies tekee tällaisen tempun, niin kyllä tulee täysin nolla olo. Ensin hän hankki luottamukseni ja kiintymykseni ja sen jälkeen polki maahan. Jos olisimme jutelleet alusta alkaen säästä ja töistä tmv., tuskin olisin koskaan kokenut tätä tunnetta...

[/quote]

Juu juu, kuulostaa niin samalta. Harmi, että näitä on ilmeisesti useitakin. Ainakin tämä mun tapaus on oikeasti lohduton, sillä ON todella vaikeaa omassa elämässään lapsuudesta johtuen, enkä siksi odottanut itsekään paljoa. Mutta edes jonkinlaista reiluutta, mutta se olikin virhe. Miehen toimintaa voisi kuvailla jopa sellaiseksi, että saa nautinnon myös siitä torjumisen hetkestä. (Kuin ensin siitä, että toinen kiintyy ja ihastuu). 

Ehkä oikeasti käy sillä läpi jotakin omaa karua lapsuuden hylkäämis- ja torjuntakokemusta. Että "tuottaa" sen itse aikuisena toiselle, "heikommalleen" ( rakastunut on aika heikko usein, kuten mä olin ainakin.) Ja sit oli vielä olevinaan pahoillaan. Vaikka siinä torjunnassaan järkähtämätön ja jopa julma.
[/quote]

Kuulostaa hyvin paljon mahdolliselta... Itse en haluaisi koskaan arvostella ihmisten ulkoista olemusta, mutta tämä ei todellakaan ollut millään tavoin "yleinen unelma"mies... Veikkaan, että hän on saanut kokea sen nahoissaan joskus... Ehkä kiusattu... Ja nyt sitten kostaa sitä "kiltillä tavalla" muille... Kyllä pistää vihaksi... Kun avaa mielensä ja sydämensä sille mahdollisuudelle, vaikka aluksi ajattelisikin, ettei tuo ole ehkä ihan sitä mihin yleensä kiinnittäisin huomioni... Kun siitä huolimatta antaa sydämelleen mahdollisuuden ja takkiin tulee, niin kyllä tuntee itsensä täydeksi pelleksi.

Vierailija
77/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä minunkaan ollut mikään hottis, paitsi minun silmissäni kyllä sitten kun rakastuin. Mut joo, tätä oli naiset kiinnostaneet, mutta ei ollut uskaltanut lähestyä ja siinä oli ollut paineita ja kaikkea... Eli ymmärsin, ettei suoraan huonoja naiskokemuksia, mutta hirveä alamittaisuuden tunne miehenä etc. "Kiva", kun itse ajattelin, että saisit minulta kyllä sen, ettei tarvii "riittää ja ylettyä" mihinkään, itselläkin vaikeuksia miesten suhteen ollut, niin olin todella matalilla toiveilla liikkeellä. Tai enhän mä edes etsinyt ketään. Niin sitten "en kelpaa". En kylläkään osannut tuoda sitä esille, etten odota juuri mitään :(  (Sen ilmaisn, että olen ihastunut, eli se ei epäselväksi jäänyt.) Minuakin kun katsoo, niin voisi luulla, että suhteiden saaminen on helppoa ja rima korkealla, mutta kun juu ei ole. Eikä varsinkaan se, että tuntisin tunteita. 

No, mutkun ei kyennyt niin ole sitten yksin vitun pösilö. 

Vierailija
78/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:55"]Pitää sua pantavana ja hyvänä tyyppinä muttei ole kiinnostunut sinusta oikeasti ihmisenä. Et ole ehkä tarpeeksi samanhenkinen/älykäs/muuten vain upea ihminen hänen mielestään, sulta puuttuu jotain mikä saisi hänet _rakastumaan_ [/quote] Miksi sitten otti yhteyttä koko ajan? Minä olen kyllä älykäs ja meillä oli paljon yhteistä. [/quote]
Koska haluaa panna ja pitää sinua hyvänä tyyppinä, muttei ole rakastunut sinuun. [/quote] Mutta kun ei edes tehnyt aloitetta panemiseen. [/quote] Emme siis ole panneet mutta olemme nukkuneet samassa sängyssä. [/quote] Jos oli vaan nukkumista ettei ollut mitään kähmimistä ja  minkäänlaista halukkuutta niin aika ihme tyyppi.  Syyksi ei kyllä riitä se että ei muka ole vetovoimaa sinuun. Voisit kysyä mieheltä suoraan asiasta. [/quote] Arvaa monestiko olen yrittänyt? Siksi yritän saada järkeenkäypiä vastauksia ulkopuolisilta, kun asiaan kuuluva henkilö ei niitä anna. En jatka elämää epätietoisuudessa vaan haluan selkeät vastaukset. Mitä tarkoitit tuolla että ihme tyyppi?

[/quote]

No sitä että minua ainakin rupeaa panettamaan kun nukun naisen vieressä,  eikä tulisi mieleen ajatella että tämä nainen ei nyt ole minun tyyppiäni.
[/quote]

Eli...?
[/quote]
[/quote]

Vierailija
79/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

Eli...?
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Vierailija
80/105 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:25"]Mene eteenpäin hyvä ihminen, naurettavaa jankkaamista :D [/quote] Koko ajan menen eteenpäin?? Ja tämä ei kyllä vedä vertoja sille jankkaukselle mitä av:n etusivulla näkyy päivittäin. Ja kommenteissa. "Lompakkoloinen!1! Mamupatja!1! Sipilä!1!1!! Naiset ovat pinnallisia!!1!1! Raha ennen kaikkea!!!1!! Pakolaiset!!1!! Verorahat!!!111 Seksi!!1!! Vähän lisää seksiä!!11 ja vielä vähän!!1!! Seksi!!1!! Häpykarvat!!111 kiinnostaa niin vitusti!!111"

[/quote]

paras! Repesin ihan täysin ja nauran vedet silmissä :DDD