Ystävä väittää että on köyhä
Silti on astianpesukoneet, auto, lapsilla tavarat viimeisen päälle, pyykinpesukone, jokaisella ruoalla kasviksia ym ym. Ei näihin köyhällä ole varaa . Sen tiedän ettei ole luotolla ostanut kun en yhtään luottokorttilaskua/osamaksulaskua löytänyt kun kävin kastelemassa kukkia lomansa ajan. Mitä mieltä av-mammat onko tällainen köyhää?
Kommentit (33)
Minulla ei ole varaa autoon eikä myöskään astianpesukoneeseen. Matkoilla en käy myöskään. En silti koe olevani köyhä.
Jos sen luottokorttilaskut tulee e-laskuna?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:05"]Jos sen laskut tulee sähköpostiin tai e-laskuina? :D
[/quote]
Ei ainakaan sähköpostiin tule.
Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen.
Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
Kastelet siis kukat niin perusteellisesti, että mahdolliset luottokorttilaskutkin löytyvät laatikoista? Viestissäsi on vahva uskottavuusvaje.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
[/quote]
Minä olen porvari, asun myös vuokrakämpässä ja minulla on sekä astian-,että pyykinpesukone.. JA kuivausrumpu!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Kastelet siis kukat niin perusteellisesti, että mahdolliset luottokorttilaskutkin löytyvät laatikoista? Viestissäsi on vahva uskottavuusvaje.
[/quote]
Eiköhän tällaisissa ole tarkoituskin? :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
[/quote]
Minä olen porvari, asun myös vuokrakämpässä ja minulla on sekä astian-,että pyykinpesukone.. JA kuivausrumpu!
[/quote]
Mäkin olen porvari kun muutin vuokra-asuntoon jossa oli nuo kaikki valmiina.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:07"]Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen.
[/quote]
Ei kuulema usein shoppaile. Kuitenkaan ikinä nähnyt reikiä vaatteissa tms joten valheiden verkkoon kietoutunut varmasti ystäväni.
Montako astianpesukonetta siis, tarkalleen ottaen :O.
Ap, kerro KAIKKI tiedot, niin on helpompi uskoa :-D
Eikö köyhällä ole varaa syödä kasviksia? Porkkana, lanttu, kaali, sipuli, punajuuri - ja tietenkin peruna ei todellakaan ole kallita.
Jos sen laskut tulee sähköpostiin tai e-laskuina? :D