Ystävä väittää että on köyhä
Silti on astianpesukoneet, auto, lapsilla tavarat viimeisen päälle, pyykinpesukone, jokaisella ruoalla kasviksia ym ym. Ei näihin köyhällä ole varaa . Sen tiedän ettei ole luotolla ostanut kun en yhtään luottokorttilaskua/osamaksulaskua löytänyt kun kävin kastelemassa kukkia lomansa ajan. Mitä mieltä av-mammat onko tällainen köyhää?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:07"]Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen.
[/quote]
Ei kuulema usein shoppaile. Kuitenkaan ikinä nähnyt reikiä vaatteissa tms joten valheiden verkkoon kietoutunut varmasti ystäväni.
[/quote]
Eli sillä ei ole reikä paitaa mutta valheiden verkko?
Voi ollakin köyhä, mutta tossa tilanteessa se on oma valinta
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
[/quote]
Minä olen porvari, asun myös vuokrakämpässä ja minulla on sekä astian-,että pyykinpesukone.. JA kuivausrumpu!
[/quote]
Mäkin olen porvari kun muutin vuokra-asuntoon jossa oli nuo kaikki valmiina.
[/quote]
On se hienoa tää porvarin elämä :D
[/quote]
Niimpä. Tosin oma porvari asuntoni on kaupungin pahamaineisimmalla alueella joten vuokra on halpa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:07"]Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen. [/quote] Ei kuulema usein shoppaile. Kuitenkaan ikinä nähnyt reikiä vaatteissa tms joten valheiden verkkoon kietoutunut varmasti ystäväni.
[/quote]
:D Hei, apua! Minulla on useita täysin ehjiä vuosia vanhoja vaatteita. Helkkari, että olen rikas!<3
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:07"]Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen.
[/quote]
Ei kuulema usein shoppaile. Kuitenkaan ikinä nähnyt reikiä vaatteissa tms joten valheiden verkkoon kietoutunut varmasti ystäväni.
[/quote]
Eli sillä ei ole reikä paitaa mutta valheiden verkko?
[/quote]
:D
Mekin olemme köyhiä, jos ja kun tulojen mukaan katsotaan. Me asutaan kuitenkin remontoidussa omakotitalossa, on auto, vene, TISKIKONE, tietokoneet sun muut härvelit, aina siistit vaatteet sekä aikuisilla, että lapsilla ja jopa niitä kasviksia joka aterialla. Voitko kuvitella?
Silti olemme tuloinemme siinä köyhäkastissa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
[/quote]
Minä olen porvari, asun myös vuokrakämpässä ja minulla on sekä astian-,että pyykinpesukone.. JA kuivausrumpu!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niimpä. Tosin oma porvari asuntoni on kaupungin pahamaineisimmalla alueella joten vuokra on halpa.
[/quote]
Minun yberlukaali on kontulassa :D
Vielä ei oo tullut vastauksia onko tällainen elämä köyhää? Lapset harrastaa ja on salaatteja ja kasviksia ja kasvisruokaa. Kasvisruoka on KALLISTA. muka KÖYHÄ!!!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:07"]Voipi tarkoittaa köyhällä sitä, että ei ole varaa shoppailla niin kuin haluaisi :) Tällainen tuli mieleen. [/quote] Ei kuulema usein shoppaile. Kuitenkaan ikinä nähnyt reikiä vaatteissa tms joten valheiden verkkoon kietoutunut varmasti ystäväni.
[/quote]
Mä shoppaan vaatteita max. 3 kertaa vuodessa, enkä koskaan käytä reikäistä vaatetta.
On minulla pesukone, astianpesukone, 2 telkkaria, läppäri, auto, kuivausrumpu, arvokas älykänny jne... ja 190000€ velkaa, kuussa ei jää mitään säästöön, ylimääräisillä lyhennetään nettipankkiin tulevat luottokorttilaskut, et sinä minunkaan kotoa yhtään laskua löytäisi noista veloista.
En koe olevani rikas, en köyhäkään, mutta jos jompaan kumpaan olisi pakko luokittautua, niin köyhään kategorioisin itseni.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:18"]Vielä ei oo tullut vastauksia onko tällainen elämä köyhää? Lapset harrastaa ja on salaatteja ja kasviksia ja kasvisruokaa. Kasvisruoka on KALLISTA. muka KÖYHÄ!!!
[/quote]
Meilläkin, ja itse noudatan täysin vegaanista ruokavaliota, muut perheenjäsenet sekasyöjiä. Siis millä logiikalla kasvissyönti on kallista? Teet saman ruoan kuin muut mutta jätät lihan pois? Eikös se silloin ole halvempaa? Toinen lapsi ratsastaa ja toinen tanssii, emme koskaan kulje reikäisissä vaatteissa vaan korjaan jos korjattavissa ja ostan uusia tarpeen mukaan. Meillä ei ole ollenkaan velkaa, mies on töissä varastolla ja minä sairaanhoitajana.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:18"]
Vielä ei oo tullut vastauksia onko tällainen elämä köyhää? Lapset harrastaa ja on salaatteja ja kasviksia ja kasvisruokaa. Kasvisruoka on KALLISTA. muka KÖYHÄ!!!
[/quote]
Kerro mulle, minkä lihan kilohinta on alle 2 €? Edes alle 3 €?
[/quote]
Voi olla. Ei kaikki harrastukset ole auttamatta kalliita. Niihin saa tukea ja niihin voi neuvotella maksuhuojennuksia. Kasviksia yms kun ostaa II laatua esim. suoraan tuottajilta se on todella halpaa, eikä ne kasvikset kaupassakaan mahdottomia maksa kun ostaa sesongin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:11"]Eikö köyhällä ole varaa syödä kasviksia? Porkkana, lanttu, kaali, sipuli, punajuuri - ja tietenkin peruna ei todellakaan ole kallita.
[/quote]
Juuri näin. Meillä ainakin se liha on ensimmäinen mistä tingitään jos pyritään halpaan kauppalaskuun...
[/quote]
Olisiko sinulla jo pikkuhiljaa perusteluja esittää kasviruuan kalliudesta?!
Jos olet tosissasi, olet kyllä kunnon idiootti. Miten tuollaisia liikkuu vapaana?
Niin ja on varaa vielä närppiä ruoassa ja olla muka hienoa kun ei syö lihaa ja tehdä erikkoruoat itselleen ja muulle perheelle..
Nyt oli oikeesti ihan hyvä :D 4/5 :'D
Eli vain rikkailla on varaa syödä kasviksia ja jättää liha pois, kasva jo aikuiseksi!!! Ja millä luvalla sä tongit ystäväsi kaappeja???
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:08"]Asun vuokrakämpässä jossa on astianpesukone. Olenko rikas?
[/quote]
[/quote]
[/quote]