Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen ystävä käyttäytyy inhottavasti?

Vierailija
22.09.2015 |

Kun olen miehen luona ja kaveri sattuu tulemaan käymään (usein ilmoittamatta!) niin hän suhtautuu minuun tosi ärsyyntyneesti, ihan kuin en saisi olla paikalla. Hän ikäänkuin aina unohtaa että mies seurustelee kanssani ja yllättyy että olen mukana esim kaupungilla jos nähdään. Miksei miehet hyväksy kaverinsa tyttöystävää? Tosi raskasta kun kuitenkin joutuu olemaan tekemisissä kun mies haluaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun oma asenne on sitä ystävää kohtaan? Korjaa omaa käyttäytymistäsi ensin niin kaverikin varmasti korjaa omaansa.

Vierailija
22/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:54"]Sinä se käyttäydyt inhottavasti kun roikut aina paikalla ja luulet omistavasi kaverin. Sillä on muutakin elämää kuin parisuhde! [/quote] Miksi miehet aina olettaa että se nainen roikkuu? Mulla ainakin suhteen alussa mies pyysi jokapaikkaan mukaan ja lähea jokailta luokseen.

[/quote]

Ja sinä lähdit?! :D

[/quote] mitä vittua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:05"]

Ja mikä sinua estää puhumasta tälle kaverille, että missä mättää?

[/quote]Haistata vaan suoraan vitut sille, ja käske ryhdistäytyä. Sano se niin ettei miehes kuule,että kohta katkeaa koko ystävyys teillä (miehillä) jos ei opi käyttäytymään sun läsnä ollessa.

[/quote]

Missä harhamaailmassa sä oikein elät? :D Kaveritko ei puhuisi keskenään muijien skitsoilusta? :D

[/quote]Kuka uskoo ja ketä:Dd URPO

[/quote]

Miehet pitää aina toistensa puolta. Se nyt on fakta.

[/quote] Oikeasti iso LOL tälle uskomukselle, kun todellisuus on ihan toista. Tyttöystävälle/naisystävälle vingutaan että en mä jaksa noita mun kavereita, ei niiden kanssa voi edes keskustella kun ne aina vaan haluu baariin juomaan kaljaa tai kieltäydytään näkemästä kavereita ja valehdellaan kavereille että joo, tuo pirttihirmu kieltää mua tulemasta vaikka oikeasti itseä laiskottaa eikä halua lähteä sinkkukaveriensa kanssa viettämään iltaa. Miehet ovat oikeasti ensimmäisinä hylkäämässä veljeslaumansa kun saadaan joku mimmi kainaloon. Itse sentään tyttökaverien kanssa pidän vähintään kerran kuukaudessa tyttöjen iltoja, mutta miestä ei saa kirveelläkään näkemään omia kavereitaan ilman mua.

Minä ainakin loukkaantuisin helvetisti jos kaverini feidaisi minut täysin kun alkaa seurustelemaan ja vielä kehtaisi syyttää että mies ei päästä. Samoin kaverini eivät mua kauvaa pitäisi kaverinaan jos väittäisin moista. Tuo on oikeasti miehille joku strategia, jolla kaverit saadaan pidettyä omalla puolellaan siltä varalta että se nainen jättääkin sut, että voi liittyä takaisin veljeslaumaansa metsästämään pillua "kun se kamala pirttihirmu ei enää kontrolloi mua!" ja ylistää miesten välistä lojaaliutta keskenään.

Vierailija
24/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaappihomo ja mustia. Toisaalta on oikeasti olemassa inhottavia ja vittumoisia ihmisiä. En usko että voivat olla sellaisia valikoivasti, muita diagnooseja?

Vierailija
25/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:14"]

[/quote] Oikeasti iso LOL tälle uskomukselle, kun todellisuus on ihan toista. Tyttöystävälle/naisystävälle vingutaan että en mä jaksa noita mun kavereita, ei niiden kanssa voi edes keskustella kun ne aina vaan haluu baariin juomaan kaljaa tai kieltäydytään näkemästä kavereita ja valehdellaan kavereille että joo, tuo pirttihirmu kieltää mua tulemasta vaikka oikeasti itseä laiskottaa eikä halua lähteä sinkkukaveriensa kanssa viettämään iltaa. Miehet ovat oikeasti ensimmäisinä hylkäämässä veljeslaumansa kun saadaan joku mimmi kainaloon. Itse sentään tyttökaverien kanssa pidän vähintään kerran kuukaudessa tyttöjen iltoja, mutta miestä ei saa kirveelläkään näkemään omia kavereitaan ilman mua.

Minä ainakin loukkaantuisin helvetisti jos kaverini feidaisi minut täysin kun alkaa seurustelemaan ja vielä kehtaisi syyttää että mies ei päästä. Samoin kaverini eivät mua kauvaa pitäisi kaverinaan jos väittäisin moista. Tuo on oikeasti miehille joku strategia, jolla kaverit saadaan pidettyä omalla puolellaan siltä varalta että se nainen jättääkin sut, että voi liittyä takaisin veljeslaumaansa metsästämään pillua "kun se kamala pirttihirmu ei enää kontrolloi mua!" ja ylistää miesten välistä lojaaliutta keskenään.

[/quote]

Kun ollaan kaveriporukalla niin kyllä siinä kännykät lentelee parvekkeelta alas kun ei ämmät anna hetken rauhaa. Koko ajan puskee soittoa ja viestiä ja syyllistetään miehiä jotka haluais olla kerrankin kaveriporukalla.

Vierailija
26/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole IKINÄ ollut tuollaista. Yksikään miehen kaveri ei ole ärsyyntynyt minuun. Tosin en ikinä tunge itseäni jätkäporukkaan. Asutaan yhdessä ja jos miehen kavereita tulee kylään vaikka katsomaan peliä, saunaan tms., niin minä lähden tapaamaan omia kavereita. Samoin tekee mies ja antaa minun viettää iltaa naisten kanssa. Minusta on vaan hyvä, että on omat kaverit. Arkisin ollaan yhdessä ja yleensä viikonloppuna tapaamme kavereita.

Vierailija
27/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:14"]

[/quote]

Kun ollaan kaveriporukalla niin kyllä siinä kännykät lentelee parvekkeelta alas kun ei ämmät anna hetken rauhaa. Koko ajan puskee soittoa ja viestiä ja syyllistetään miehiä jotka haluais olla kerrankin kaveriporukalla.
[/quote]

Minä en ainakaan ymmärrä tuollaista alkuunkaan. Tiedän paljon naisia, jotka käyttäytyy noin, mutta myös miehiä.

Vierailija
28/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:18"]

Se on kaappihomo ja mustia. Toisaalta on oikeasti olemassa inhottavia ja vittumoisia ihmisiä. En usko että voivat olla sellaisia valikoivasti, muita diagnooseja?

[/quote]

Mies ei voi haluta olla rauhassa kaverinsa kanssa olematta homo?

Vierailija
29/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista jotka olivat asiallisia. Miehelleni en ole vielä puhunut että asia mua häiritsee. Enkä kyllä lähde kotiin jos olen miehen luona ja sinne kutsumaton vieras tulee! Mies on kuitenkin minun mieheni ja tälle kaverille vain kaveri! Asioilla kun on tärkeysjärjestys. Ap

Vierailija
30/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:18"]

[/quote]

Mies ei voi haluta olla rauhassa kaverinsa kanssa olematta homo?

[/quote]

No ei yleensä, kyllä se totuus aina jossain vaiheessa paljastuu!

Vierailija
31/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan oman miehen kanssa molemmat lätkää jonka seuraamisen alotin jo kauan ennen miestä enkä siks et oisi joku "one of the guys" mut lätkän puolesta urheiluillat on ainaki yhteisiä joko miesporukassa tai välillä ihan sekalaisessa missä naisiakin jotka ei hihittele pelaajien ulkonäölle vaan.

Ainiin mut eihä naiset oikeesti kato urheilua eikä miestä vou kiinnostaa baletti tai tanssi tai ratsastus.

Vierailija
32/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ärsyttävää naisillakin on, kun olettaa tapaavansa ystävättärensä ja tämä raahaakin ukkonsa mukaan. 

Vierailija
33/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kävi niin että kaikki miehen kaverit ja serkut ihastui ihan päätää pahkaa meikäläiseen. Varsinkin juovuksissa käsi kävi takapuolessa, halittiin ja armotonta flirttiä. Mies vaan naurahti kun kerroin. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä ja kavereilla on rima noussut naisten suhteen kun pitää saada samanlainen kuin minä :)

Voi kumpa tietäisivät totuuden.

Vierailija
34/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:08"]

Mulla taas kävi niin että kaikki miehen kaverit ja serkut ihastui ihan päätää pahkaa meikäläiseen. Varsinkin juovuksissa käsi kävi takapuolessa, halittiin ja armotonta flirttiä. Mies vaan naurahti kun kerroin. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä ja kavereilla on rima noussut naisten suhteen kun pitää saada samanlainen kuin minä :) Voi kumpa tietäisivät totuuden.

[/quote]

Samanlainen kuin sinä = antaa kenen tahansa käpälöidä itseään?

Vierailija
35/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:08"]

Mulla taas kävi niin että kaikki miehen kaverit ja serkut ihastui ihan päätää pahkaa meikäläiseen. Varsinkin juovuksissa käsi kävi takapuolessa, halittiin ja armotonta flirttiä. Mies vaan naurahti kun kerroin. Nyt ollaan oltu 10v yhdessä ja kavereilla on rima noussut naisten suhteen kun pitää saada samanlainen kuin minä :) Voi kumpa tietäisivät totuuden.

[/quote]

Samanlainen kuin sinä = antaa kenen tahansa käpälöidä itseään?

[/quote]

Ja siinähän se totuus tulikin jo ilmi! :D

Vierailija
36/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan ymmärrettävää, että jos se kaveri on tottunut että voi rennosti vähän koska tahansa olla miehen kanssa, lähteä vaikka baariin, katsoa jotain matsia tms, ja sitten siinä yhtäkkiä onkin joku nainen, niin ärsyttää. Varsinkin jos mies on kokonaan hylännyt kaverinsa sinun takia, esim. ei enää koskaan lähde ilman sinua sinne kaupungille tai missä nyt ovat ennen keskenään käyneetkin.

Mutta pakkohan senkin on vaan tilanteeseen sopeutua, että miehesi ei ole enää poikamies ja jos haluaaa poikamiesten menoa, täytyy etsiä uusia kavereita sitä varten. 

Vierailija
37/37 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen kun on itse sinkku eikä halua kaverinsakaan seurustelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme