Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää anteeksipyytelyt, jos jotain kirjoittaa

Vierailija
22.09.2015 |

Anteeksi sekava teksti

Anteeksi pitkä kirjoitus

Anteeksi yksi pillkuvirhe

Huoh... kirjoittakaa mitä kirjoitatte. Lukijan vastuulla sitten lukeminen ja kommentointi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämmöset aloitukset.

Anteeksi.

Vierailija
2/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää itsestäänselvyydet. "Tää on vain mun mielipide". No haloo, kenen sitten! Et kai sä muitten mielipiteitä tänne kirjoittele. Tai "Mutta jokainen tyylillään". Latteuksien latteus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot idioottiurpojooseppi. Mutta se on vaan mun mielipide.

Vierailija
4/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:25"]

Ärsyttää itsestäänselvyydet. "Tää on vain mun mielipide". No haloo, kenen sitten! Et kai sä muitten mielipiteitä tänne kirjoittele. Tai "Mutta jokainen tyylillään". Latteuksien latteus. 

[/quote]Minä ainakin kirjoitan noin, jos on syytä olettaa, että joku takertuu siihen mielipiteeseen siten, kuin haluaisin sen olevan jokin yleinen sääntö. Esim tällä palstalla usein näin käy.

Vierailija
5/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:21"]

Anteeksi sekava teksti

Anteeksi pitkä kirjoitus

Anteeksi yksi pillkuvirhe

Huoh... kirjoittakaa mitä kirjoitatte. Lukijan vastuulla sitten lukeminen ja kommentointi. 

[/quote]

Jokainen tosiaan kirjoittaa, mitä kirjoittaa. Ei sitä anteeksi tarvi pyydellä. Miksi alapeukutatte? 

Minä ainakin ihan samaa mieltä. Usein jonkin vuodatuksen jälkeen on anteeksipyyntöjen aika. Sori, että pitkä teksti jne. 

Jättäkää ne pois vain. Liian pitkiä tekstejä en edes lue ja varsinkin, jos ovat huonoa kieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä