Ärsyttää anteeksipyytelyt, jos jotain kirjoittaa
Anteeksi sekava teksti
Anteeksi pitkä kirjoitus
Anteeksi yksi pillkuvirhe
Huoh... kirjoittakaa mitä kirjoitatte. Lukijan vastuulla sitten lukeminen ja kommentointi.
Kommentit (5)
Ärsyttää itsestäänselvyydet. "Tää on vain mun mielipide". No haloo, kenen sitten! Et kai sä muitten mielipiteitä tänne kirjoittele. Tai "Mutta jokainen tyylillään". Latteuksien latteus.
Oot idioottiurpojooseppi. Mutta se on vaan mun mielipide.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:25"]
Ärsyttää itsestäänselvyydet. "Tää on vain mun mielipide". No haloo, kenen sitten! Et kai sä muitten mielipiteitä tänne kirjoittele. Tai "Mutta jokainen tyylillään". Latteuksien latteus.
[/quote]Minä ainakin kirjoitan noin, jos on syytä olettaa, että joku takertuu siihen mielipiteeseen siten, kuin haluaisin sen olevan jokin yleinen sääntö. Esim tällä palstalla usein näin käy.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:21"]
Anteeksi sekava teksti
Anteeksi pitkä kirjoitus
Anteeksi yksi pillkuvirhe
Huoh... kirjoittakaa mitä kirjoitatte. Lukijan vastuulla sitten lukeminen ja kommentointi.
[/quote]
Jokainen tosiaan kirjoittaa, mitä kirjoittaa. Ei sitä anteeksi tarvi pyydellä. Miksi alapeukutatte?
Minä ainakin ihan samaa mieltä. Usein jonkin vuodatuksen jälkeen on anteeksipyyntöjen aika. Sori, että pitkä teksti jne.
Jättäkää ne pois vain. Liian pitkiä tekstejä en edes lue ja varsinkin, jos ovat huonoa kieltä.
Ärsyttää tämmöset aloitukset.
Anteeksi.